Pomoc
- Strona główna
- Pomoc
Wyszukiwarka-pomoc
Produkty
Produkty
W tym miejscu znajdziesz Regulaminy, Tabele Opłat i Prowizji i inne pomocne dokumenty.
Inne zagadnienia
Inne zagadnienia
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.
Nie znalazłeś swojego problemu?



Nie znalazłeś swojego problemu?



Z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
+48 664 919 797
Opłata jak za połączenie lokalne, infolinia w języku polskim.
Z zagranicy:
+ 48 32 604 30 01
W celu zastrzeżenia karty zadzwoń:
+48 32 604 31 61
Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim.
Masz pytanie? Potrzebujesz pomoc?
Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą.