[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


biuroprasowe@velobank.pl

19.12.2022
VeloBank wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Spotami reklamowymi i działaniami w internecie promuje swoją ofertę VeloKonta z cashbackiem, dzięki któremu każdy może zrobić prezent sobie i innym. W spotach odwołano się do koncepcji „Świata bardziej Velo”, w którym liczą się pozytywne wartości, a drobne, ale znaczące gesty serdeczności potrafią zmienić świat na lepsze.
13.12.2022
13 grudnia br. VeloBank startuje z nowym produktem: „Lokata pod choinkę”. To propozycja 3-miesięcznego depozytu dla obecnych i nowych klientów banku z 7% oprocentowaniem w skali roku. Z oferty można skorzystać wyłącznie przez bankowość mobilną.
22.11.2022
VeloBank zaprezentował nową ofertę rachunku osobistego dla obecnych i nowych klientów - VeloKonto. To atrakcyjna propozycja pozwalająca oszczędzać na wiele sposobów. Konto jest darmowe bez żadnych warunków. Dodatkowo, wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu, aby obsługa karty do konta była również bezpłatna, podobnie jak wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce. Bank oferuje też do 600 zł zwrotu za zakupy kartą, telefonem z kartą wirtualną lub BLIKIEM.
21.11.2022
Nowa strategia VeloBanku na lata 2023-25 jest odpowiedzią na trendy kształtujące współczesne rynki finansowe. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii oraz aktywnemu modelowi partnerstwa w zakresie Green Finance bank planuje rozwój w strategicznych segmentach rynku, tworząc wartość dla interesariuszy. Do końca 2025 roku VeloBank chce pozyskać 400 tys. nowych aktywnych klientów, poprawić profil ryzyka nowej sprzedaży i osiągnąć skumulowany zysk w wysokości 1,5 mld zł.
21.11.2022
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.