[Klienci indywidualni] Rzecznik prasowy
KONTAKT DO MEDIÓW

Artur Newecki
Rzecznik Prasowy


biuroprasowe@velobank.pl

07.12.2022
VeloBank zaprezentował nowe udoskonalenia w swojej bankowości internetowej. Poza zmianami ułatwiającymi zarzadzanie pieniędzmi i danymi w zakładce „Ustawienia” oraz modułach konkretnych produktów, klienci zyskali dostęp do nowej oferty produktów i funkcjonalności w sekcji „Usługi”. W najbliższym czasie VeloBank planuje też dalsze prace nad bankowością internetową oraz wdrożenie nowej aplikacji mobilnej.
22.11.2022
VeloBank zaprezentował nową ofertę rachunku osobistego dla obecnych i nowych klientów - VeloKonto. To atrakcyjna propozycja pozwalająca oszczędzać na wiele sposobów. Konto jest darmowe bez żadnych warunków. Dodatkowo, wystarczy 5 transakcji bezgotówkowych w miesiącu, aby obsługa karty do konta była również bezpłatna, podobnie jak wypłaty z wszystkich bankomatów w Polsce. Bank oferuje też do 600 zł zwrotu za zakupy kartą, telefonem z kartą wirtualną lub BLIKIEM.
21.11.2022
Nowa strategia VeloBanku na lata 2023-25 jest odpowiedzią na trendy kształtujące współczesne rynki finansowe. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych technologii oraz aktywnemu modelowi partnerstwa w zakresie Green Finance bank planuje rozwój w strategicznych segmentach rynku, tworząc wartość dla interesariuszy. Do końca 2025 roku VeloBank chce pozyskać 400 tys. nowych aktywnych klientów, poprawić profil ryzyka nowej sprzedaży i osiągnąć skumulowany zysk w wysokości 1,5 mld zł.
21.11.2022
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa VeloBanku.