Dostępność

Mężczyzna przedstawia parze seniorów aplikację mobilną na smartfonie nawiązując do braku ograniczeń w dostępności.

Velo bez ograniczeń

Dbamy o to, by świat Velo był dostępny dla wszystkich. Rozwijamy nasze kanały – cyfrowe, telefoniczne i stacjonarne – zgodnie z wymogami prawnymi i zaleceniami ekspertów. Prowadzimy audyty, wdrażamy ulepszenia i na bieżąco je aktualizujemy. Na tej stronie znajdziesz nasze działania i postępy.

 

VeloDostępność - Dostępność - opis

Jak jesteśmy dla Ciebie dostępni?

Informacja pochodzi z dnia: 30.05.2025 r.

Staramy się, aby świat Velo był dostępny dla wszystkich – niezależnie od potrzeb czy ograniczeń. Dlatego konsekwentnie rozwijamy nasze kanały cyfrowe, telefoniczne i stacjonarne, aby były przyjazne, dostępne oraz dostosowane do wymogów prawnych i ustawowych. Przeprowadziliśmy audyty dostępności, wdrażamy rekomendacje ekspertów i stale pracujemy nad ulepszeniami. Ta strona prezentuje nasze działania, wyniki i aktualizacje.

VeloDostępność - Dostępność - spis treści

Dostępność cyfrowa

Dostępność kanałów kontaktu

Dostępność produktów i urządzeń

Dostępność architektoniczna

Obsługa skarg

Ochrona danych osobowych

VeloDostępność - Dostępność - słownik pojęć

Słownik pojęć

Bank / My

VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie

Bankowość internetowa

kanał dostępu do posiadanych produktów i usług w banku, umożliwiający uzyskiwanie informacji o nich oraz składanie dyspozycji za pośrednictwem sieci internetowej, przy użyciu przeglądarki www (usługa bankowości elektronicznej)

Bankowość mobilna

kanał dostępu do posiadanych produktów i usług w banku, umożliwiający uzyskiwanie informacji o nich oraz składanie dyspozycji za pośrednictwem sieci internetowej, przy użyciu dedykowanej aplikacji mobilnej (usługa bankowości elektronicznej)

Klient / Ty

osoba fizyczna będąca konsumentem

Nasza strona internetowa

www.velobank.pl

Skarga

zgłoszenie zastrzeżenia na niezapewnianie spełniania wymagań dostępności przez produkt albo usługę