Franczyza
- Strona główna
- Franczyza
Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Jesteśmy bankiem uniwersalnym. Oferujemy innowacyjne rozwiązania finansowe, ułatwiające codzienność klientom indywidualnym, małym i średnim firmom, wybranym korporacjom oraz samorządom i wspólnotom mieszkaniowym, również w zakresie zielonej transformacji energetycznej.
Ciągłe doskonalenie
Swoją ofertę VeloBank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.
Nasza oferta, ze względu na szeroki zakres i innowacyjność, zainteresuje szczególnie osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.
Pierwszy etap szkoleń odbywa się na samym początku współpracy i trwa ponad dwa tygodnie. Dotyczy podstaw niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki, czyli m.in. obsługi systemów wewnętrznych, a także jakości obsługi Klienta. Część programu wynika z regulacji, jakie obowiązują banki, jest to np. szkolenie z Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowania Terroryzmu czy Etyki i Konfliktu Interesów.
Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku.
Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.
Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony.
Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.
System franczyzowy VeloBanku adresowany jest do osób, które nie boją się nowych wyzwań, intensywnej pracy a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów.
Doświadczenie
Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej, jednak świetnymi kierownikami placówek zostają osoby z szeroko rozumianej branży finansowej, czy też doświadczone w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z Partnerami mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.
Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek. Wtedy ciężar roli właściciela przenosi się na zadania menadżerskie. Sprawy sprzedaży i administracji delegowane są zaufanym pracownikom. Nierzadko jednak multifranczyzobiorcy czynnie angażują się w sprzedaż - to ich naturalne środowisko. Zależy im także na podtrzymywaniu relacji z Klientami, co jest w stu procentach zgodne z filozofią naszego Banku.
Nasze placówki to nasza wizytówka. Placówki VeloBanku wyróżniają się estetyką i przyjazną atmosferą. To miejsce, w którym Klienci Banku wygodnie i komfortowo mogą porozmawiać o ważnych dla nich produktach i usługach.
Wymagania:
Koszty uruchomienia placówki zależą od:
Brak opłat za:
Kontakt z VeloBankiem poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy na stronie Banku oraz e-mail:
ofertafranczyzy@velobank.pl
Spotkanie informacyjne z Dyrektorem Regionalnym
Wizja lokalna pod kątem standardów Banku i akceptacji lokalizacji
Uzyskanie akceptacji lokalu przez Bank
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.