Franczyza

Franczyza nowa - KV

Otwórz swoją placówkę VeloBanku

 

Zostań partnerem franczyzowym VeloBanku.
Otwórz własną placówkę i zarabiaj na sprzedaży nowoczesnych i komfortowych produktów bankowych.

Nasz Bank

 

VeloBank jest marką bankowości detalicznej. Należy do VeloBank S.A., który jest jednym z największych banków w Polsce z większościowym polskim kapitałem.Jesteśmy regularnie doceniani przez ekspertów branżowych i przedstawicieli mediów otrzymując nagrody Newsweeka, Złotego Bankiera czy Instytucji Roku.  

Ciągłe doskonalenie

Swoją ofertę VeloBank kieruje do Klientów indywidualnych, segmentu małych i średnich firm, samorządów, wspólnot mieszkaniowych i dużych korporacji.

Nasza oferta, ze względu na szeroki zakres i innowacyjność, zainteresuje szczególnie osoby oczekujące nowoczesnych i przejrzystych produktów finansowych, uproszczonych procedur oraz szybkiej i kompetentnej obsługi – także posprzedażowej.

Oferowane korzyści i wsparcie dla naszych Franczyzobiorców

Oferowane korzyści i wsparcie dla naszych Franczyzobiorców
  1. Konkurencyjna oferta produktowa oraz wynagrodzenie prowizyjne.
  2. Pełny proces mobilny. Produkty Banku możesz sprzedawać poza placówką co daje Ci możliwość działania na nieograniczonym terenie. Do placówki można przypisać dowolną ilość Doradców mobilnych.
  3. Brak zakazu konkurencji poza placówką w zakresie prowadzenia innej działalności finansowej.
  4. Szybkość działania – sprawna obsługa Klienta w zakresie decyzji kredytowej i uruchomienia kredytu. Możliwość uruchomienia placówki w ciągu 1,5 miesiąca od zgłoszenia.
  5. Pełna funkcjonalność systemowa tożsama z siecią własną.
  6. Stacjonarne szkolenie wstępne dostępne dla doradców w placówce. Doradcy mobilni takie szkolenie odbywają w formie e-learningu.

    Pierwszy etap szkoleń odbywa się na samym początku współpracy i trwa ponad dwa tygodnie. Dotyczy podstaw niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki, czyli m.in. obsługi systemów wewnętrznych, a także jakości obsługi Klienta. Część programu wynika z regulacji, jakie obowiązują banki, jest to np. szkolenie z Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy i Finansowania Terroryzmu czy Etyki i Konfliktu Interesów.

  7. Wsparcie szkoleniowe – szkolenia managerskie dla Partnerów, szkolenia sprzedażowe dla Doradców.

    Stworzyliśmy bogatą ofertę szkoleń z modeli obsługi funkcjonujących w naszym Banku.

    Partnerom oferujemy także szkolenia i warsztaty prowadzone przez zewnętrznych specjalistów. Mają one służyć rozwojowi kompetencji menadżerskich i liderskich, dają wiedzę niezbędną do zarządzania biznesem czy prowadzenia rekrutacji.

  8. Pełne wsparcie Dyrektora Regionalnego

    Dbamy o stały kontakt z właścicielami placówek franczyzowych, regularnie otrzymujemy od nich informacje pomocne w doskonaleniu naszej oferty. Dyrektorzy Regionalni co najmniej raz w miesiącu spotykają się z Partnerami i wspierają ich w codziennej pracy. Wszystkie zmiany, jakie wprowadzamy są wynikiem konsultacji z franczyzobiorcami. Partnerstwo traktujemy bardzo poważnie, a jego podstawą jest wsłuchiwanie się w potrzeby drugiej strony.

    Rolą Dyrektora Regionalnego jest wsparcie franczyzobiorcy oraz Doradców praktycznie w każdym aspekcie funkcjonowania placówki, począwszy od spraw organizacyjnych, technicznych, produktowych, poprzez szkoleniowe, rekrutacyjne, marketingowe.

  9. Wsparcie marketingowe :
    • prowadzimy duże kampanie wizerunkowe VeloBank w mediach;
    • placówki franczyzowe są objęte akcjami marketingowymi VeloBank prowadzonymi centralnie;
    • VeloBank przekazuje placówce pakiet gadżetów promocyjnych oraz materiałów drukowanych na start, w ramach wsparcia działalności placówki;
    • Partner ma możliwości realizowania zaplanowanych przez siebie akcji marketingowych zaakceptowanych przez Bank;
    • oferujemy atrakcyjne gadżety marketingowe w e-sklepiku;
    • zapewniamy materiały marketingowe wspomagające sprzedaż;
    • oferujemy bezpłatne projekty graficzne typu: reklamy prasowe, internetowe spoty reklamowe, billboard’y, ulotki, wizytówki itp.
  10. Jesteśmy wiarygodnym Partnerem - należymy do Polskiej Organizacji Franczyzodawców.

Kogo szukamy?

Kogo szukamy?

Kogo szukamy?

System franczyzowy Getin Banku adresowany jest do osób, które nie boją się nowych wyzwań, intensywnej pracy a równocześnie są ukierunkowane na uzyskanie satysfakcjonujących przychodów.

 

Doświadczenie

Jednym z najważniejszych kryteriów doboru odpowiedniego kandydata jest udokumentowane doświadczenie w sprzedaży. Spory atut to znajomość branży bankowej, jednak świetnymi kierownikami placówek zostają osoby z szeroko rozumianej branży finansowej, czy też doświadczone w sprzedaży produktów ubezpieczeniowych. Oprócz umiejętności sprzedażowych, szczególnie na początkowym etapie, tuż po otwarciu placówki, niezwykle istotna jest skrupulatność i dokładność w wykonywaniu obowiązków administracyjnych. Chętnie decydujemy się na współpracę z Partnerami mającymi doświadczenie w prowadzeniu własnej firmy, biorącymi odpowiedzialność za rozwój biznesu i zespołu. Nie bez znaczenia jest znajomość lokalnej specyfiki, sieć kontaktów - te czynniki sprawiają, że nowy oddział szybciej zdobywa lojalnych Klientów.

Jeśli kandydat na Partnera posiada dodatkowo doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz ma łatwość w dobieraniu kompetentnych i odpowiedzialnych pracowników, to istnieje potencjał do rozwinięcia współpracy i otwarcia kolejnych placówek. Wtedy ciężar roli właściciela przenosi się na zadania menadżerskie. Sprawy sprzedaży i administracji delegowane są zaufanym pracownikom. Nierzadko jednak multifranczyzobiorcy czynnie angażują się w sprzedaż - to ich naturalne środowisko. Zależy im także na podtrzymywaniu relacji z Klientami, co jest w stu procentach zgodne z filozofią naszego Banku.

Wymogi i standard lokalu

Wymogi i standard lokalu

Wymogi i standard lokalu

Nasze placówki to nasza wizytówka. Placówki Getin Banku wyróżniają się estetyką i przyjazną atmosferą. To miejsce, w którym Klienci Banku wygodnie i komfortowo mogą porozmawiać o ważnych dla nich produktach i usługach.

 

Wymagania:

  1. Preferowana lokalizacja w miejscowościach powyżej 25 tysięcy mieszkańców.
  2. Położenie w dobrze skomunikowanej części miasta (preferowane centrum lub jego okolice), w sąsiedztwie placówek administracyjnych, handlowych i usługowych.
  3. Metraż optymalny 50-100 m², pozwalający na funkcjonalny podział na:
    • salę z min. 2 stanowiskami obsługi Klienta;
    • zaplecze;
    • pokój spotkań min. 9 m² (wg potrzeb).
  4. Widoczna z osi ulicy duża, nieprzesłonięta witryna.
  5. Wejście do lokalu bez schodów, ewentualnie jedne lub schody z podjazdem dla wózków i poręczą.
  6. Witryny umożliwiające montaż oklejenia.

Koszty uruchomienia placówki zależą od:

  1. Adaptacji lokalu w zależności od powierzchni oraz liczby stanowisk:
    • Przygotowania lokalu zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w Banku;
    • Zakupu mebli oraz kasetonu.
  2. Zabezpieczenia placówki
    • Podłączenia infrastruktury teleinformatycznej;
    • Zakupu i montażu systemu alarmowego;
    • Sejf, liczarki, kasetki, niszczarka, zamki;
    • Ubezpieczenia (gotówki oraz pracowników).

 

Brak opłat za:

  • szkolenia wstępne.

Jak zostać franczyzobiorcą Getin Banku?
Etapy procesu

Jak zostać franczyzobiorcą Getin Banku?
Etapy procesu

1
Kontakt z Bankiem

Kontakt z Getin Bankiem poprzez poniższy formularz zgłoszeniowy na stronie Banku oraz e-mail:
ofertafranczyzy@gnb.pl

2
Spotkanie

Spotkanie informacyjne z Dyrektorem Regionalnym

3
Wizja lokalna

Wizja lokalna pod kątem standardów Banku i akceptacji lokalizacji

4
Akceptacja

Uzyskanie akceptacji lokalu przez Bank

Zostań Franczyzobiorcą

Zostań Franczyzobiorcą

Zostań Franczyzobiorcą
Wypełnij formularz, oddzwonimy

Pokaż pełną treść

Pokaż pełną treść

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik