Już teraz VELObankujcie mobilnie z najnowszą odsłoną bankowości mobilnej. Bankowość mobilna VeloBanku jest spójna ze znaną Wam bankowością internetową - wszystko to dla Waszej wygody.
Co nowego?
Bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas kluczowe. Dlatego wprowadzamy nowy standard aktywacji bankowości mobilnej, którym jest Callback.
Standard będzie obejmował klientów, którzy:
Nie musisz już szukać parkometru, bo za postój zapłacisz w aplikacji VeloBank.
Aktywuj usługę w aplikacji mobilnej i sprawdź jakie to wygodne!
W VeloBank zapłacisz tylko za rzeczywisty czas parkowania. Zgodnie z cennikiem danej strefy, zamrozimy kwotę na Twoim koncie za jeden cykl rozliczeniowy. Zwykle jest to godzina. Zakończ parkowanie w aplikacji, gdy opuszczasz miejsce postoju. Blokada zostanie zdjęta – a Ty rozliczysz się za rzeczywisty koszt postoju.
W dowolnym momencie sprawdzisz stan konta, przekonasz się, czy wypłata już wpłynęła lub czy Twój znajomy oddał Ci za kawę
Gdy jadąc do pracy lub na urlop przypomniałeś sobie o zaległym rachunku za prąd lub nadchodzącej racie kredytu, szybko wykonasz przelew w swojej aplikacji.
W każdym miejscu i o każdej porze skontrolujesz swoje wpływy i wydatki. Przypomnisz sobie, czy czynsz za mieszkanie został już opłacony i ile kosztował rodzinny wypad do kina.
Po zalogowaniu do bankowości mobilnej skorzystasz z VeloPhone. Połączysz się z konsultantem jako zweryfikowany Klient.
BLIK to funkcja bankowości mobilnej dostępna w VeloBanku, dzięki której możesz zapomnieć o gotówce oraz kartach płatniczych. Wystarczy smartfon, dostęp do internetu i aplikacja VeloBank.
Chcesz jak najszybciej przesłać pieniądza znajomemu lub rozliczyć się za wspólne zakupy czy wypad?
Skorzystaj z nowych usług BLIK. Wystarczy numer telefonu. BLIK i już!
Teraz jeszcze szybciej skorzystasz z wybranych funkcji aplikacji. Aby szybko przejść do Przelewu, BLIKA, VeloBank, czy Historii przytrzymaj dłużej ikonę VeloBank na ekranie z aplikacjami.
Musisz przesłać komuś pieniądze natychmiast? Teraz możesz wykonać przelew Express Elixir w aplikacji, a pieniądze trafią do odbiorcy w innym banku już w kilka sekund!
Gdy obawiasz się, że na zakupach przekroczysz swój budżet i zabraknie Ci pieniędzy na opłacenie rachunków lub rat, schowaj część pieniędzy do Sejfu. Odblokujesz je natychmiast, kiedy tylko będziesz ich potrzebować.
Połączysz się z infolinią jednym klikiem od razu jako zweryfikowany Klient. Niektóre operacje wymagają dodatkowej weryfikacji.
Możesz iść na zakupy bez portfela, wystarczy telefon z VeloBank. Zapłacisz telefonem tak jak kartą zbliżeniową, dzięki Google Pay w aplikacji.
W aplikacji przeczytasz wszystkie wiadomości od Banku, możesz także napisać nowe. O przychodzących wiadomościach poinformujemy Cię powiadomieniem push.
Łatwo otworzysz, zamkniesz, edytujesz zlecenia stałe, gdziekolwiek jesteś.
Szybko i bezpieczenie zalogujesz się do aplikacji. Wystarczy telefon wyposażony w skaner odcisków palców.
Szybko i bezpiecznie sprawdź stan swojego konta bez konieczności logowania do aplikacji.
Płać telefonem w sklepie i Internecie oraz wypłacaj pieniądze z bankomatu bez karty dzięki kodom BLIK.
Samodzielnie zmień wygląd głównego ekranu aplikacji, by mieć najważniejsze funkcje zawsze pod ręką. Wybierz "Zarządzaj skrótami" na dole ekranu.
Nie ważne gdzie jesteś, w kilku prostych krokach spłacisz ratę kredytu gotówkowego w aplikacji.
Prosty i bezpieczny sposób logowania do Twojej bankowości mobilnej. Dzięki niemu nie musisz zapamiętywać kolejnego skomplikowanego hasła.
Skanując QR kod na fakturze lub rachunku przelew wypełni się sam a Ty zaoszczędzisz czas na przepisywaniu potrzebnych danych.
Łatwo i szybko doładuj telefon. Możesz doładować przelewem zarówno swój telefon, jak też rodzinie i znajomym.
Szybko dowiedz się gdzie wypłacić pieniądze lub załatwić ważną sprawę.
Możesz sprawdzić jak działa nasza aplikacja dzięki wersji demonstracyjnej! Pobierz aplikację VeloBank ze sklepu odpowiedniego dla Twojego telefonu, na ekranie startowym wybierz MENU, a następnie DEMO i wprowadź dowolny wzór logowania.
Wypróbuj naważniejsze funkcje VeloBank bez pobierania
Podaj login i hasło z Twojej bankowości internetowej aby zarejestrować się po raz pierwszy w aplikacji.
Wybierz tradycyjną wersję hasła mobilnego składającą się min. z 4 znaków lub symbol graficzny tzw. „wężyk”. Od teraz właśnie w ten sposób zalogujesz się do aplikacji. Jeśli Twój telefon posiada czytnik linii papilarnych lub rozpoznawania twarzy, możesz wybrać również opcję logowania odciskiem palca lub twarzą.
Do wykonania przelewów i innych transakcji w bankowości mobilnej konieczne jest nadanie własnego kodu PIN, który służy do ich zatwierdzania
Po zarejestrowaniu aplikacji mobilnej Twoją nową metodą zatwierdzania operacji w bankowości internetowej będzie mobilna autoryzacja – zatwierdzanie operacji w aplikacji VeloBank.
Gdy wykonasz operację w bankowości internetowej, na Twój telefon z aplikacją wyślemy powiadomienie push. Kliknij w nie, by zobaczyć szczegóły operacji. Przeczytaj je uważnie, jeśli wszystko się zgadza, potwierdź operację w telefonie.
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Bankowość Mobilna była bezpieczna dla naszych Klientów:
Logowanie do aplikacji jest zabezpieczone jednym z haseł: tradycyjnym hasłem składającym się z 4-20 znaków, "wężykiem”, czyli znakiem graficznym lub biometrią (odcisk palca lub skan twarzy).
Transakcje wykonywane przez aplikację wymagają potwierdzenia kodem PIN.
Operacje wykonywane przez aplikację są ograniczone dwoma rodzajami limitów: pojedynczej transakcji oraz dziennym.
Dostęp do aplikacji można w każdej chwili zablokować z poziomu Bankowości Internetowej.
W Bankowości Mobilnej został zastosowany mechanizm automatycznego wylogowania po 3 minutach braku aktywności.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Z telefonów w Polsce i za granicą:
Infolinia czynna całą dobę,
7 dni w tygodniu.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.
Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:
• po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
• lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.
Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą Napisz do nas wiadomość