Tak, aby skorzystać z usługi niezbędne jest posiadanie aplikacji Banku, w której ta opcja jest aktywna. Usługa Przelew na telefon Blik dostępna jest w aplikacji VeloBank.

Aby włączyć usługę należy zalogować się do aplikacji mobilnej, wybrać opcję BLIK, a następnie kliknąć w opcję ‘Ustawienia’ oraz wybrać na końcu strony ‘Zarejestruj Numer”. Operacja wymaga potwierdzenia kodem PIN do aplikacji mobilnej.

1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej. 2. Wybierz opcję „Zrób przelew” oraz kliknij na ikonę ‘Na telefon’.Uwaga: jeśli posiadasz aktywną usługę BLIK możesz wykonać Przelew na telefon BLIK.

W celu odbierania natychmiastowych przelewów z innych banków należy przystąpić do usługi Przelew na telefon BLIK. Sprawdź tutaj jak to zrobić.

Odbiorca otrzyma SMS z linkiem do strony VeloBanku, na której będzie mógł wpisać numer rachunku do zaksięgowania przelewu. Przelew taki zostanie zrealizowany wg. Standardowych sesji Elixir.

Tak, aktywacja oraz Przelewy na telefon BLIK są bezpłatne.

  • Maksymalna kwota to 500zł. Jest to jednocześnie limit dzienny. Oznacza to, że możesz wykonać jedną operację dziennie na 500zł lub też np. 5 operacji po 100zł w ciągu dnia.
  • Miesięczny limit transakcji wynosi 5000zł.

Tak, przelewy są widoczne w historii rachunku powiązanego z usługą BLIK.

Nie, usługa dostępna jest wyłącznie w aplikacji mobilnej Banku.