Wygodne bankowanie
Korzystaj w podróży tak, jak lubisz:
- E-Winiety
- Bilety
- Autostrady
- Parkingi
- VeloKantor
- Ubezpieczenie turystyczne Bezpieczna Wyprawa
Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Korzystaj w podróży tak, jak lubisz:
W usłudze Moje rachunki masz dostęp do blisko 2000 dostawców (np. gazu, prądu, telefonu, wodociągów, czynszu), od których możesz automatycznie opłacać rachunki w swojej bankowości. W jednym miejscu zobaczysz i pobierzesz faktury bieżące, przyszłe oraz te już opłacone.
Możesz zawnioskować o odnawialny limit kredytowy w wysokości od 500 do 8000 zł na opłacenie swoich faktur w Moich rachunkach. Automatyczne płatności pozwolą na terminowe regulowanie faktur za np. gaz, prąd, telefon, czynsz, wodę. Tylko raz w miesiącu dokonasz spłaty wykorzystanego limitu.
Podróżuj jeszcze wygodniej z VeloBankiem. Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj parkingi w strefach płatnego parkowania oraz płać za autostrady w Polsce i za granicą (E-Winiety).
Program, w którym za codzienne bankowanie, korzystanie z dostępnych produktów i usług, zdobywasz punkty. Dzięki temu przechodzisz na kolejne poziomy. Możesz zyskać m.in. cashback, Pakiet Medyczny w niższej cenie, dostęp do atrakcyjnych ofert i zniżek.
Płać za zakupy kartą, telefonem, zegarkiem lub innym urządzeniem mobilnym, które obsługuje płatności. Transakcje są szybkie, wygodne i łatwe.
Z pomocą wirtualnej asystentki Veli szybko znajdziesz informacje na temat produktów i usług w VeloBanku. Możesz do niej mówić lub pisać.
Transakcje w obcej walucie bywały kłopotliwe? Od teraz w VeloBanku są szybkie i wygodne, bo nie musisz już korzystać z zewnętrznych kantorów przy transakcjach zagranicznych. Sprawdź aktualne kursy!
Spraw radość sobie i bliskim. Idealny prezent na każdą okazję już czeka. Kupuj w bankowości elektronicznej karty podarunkowe z kodami do gier, filmów, muzyki, programów i wielu innych.
Kontroluj opłaty za wszystkie subskrypcje, które pobierane są automatycznie z Twojej karty w VeloBanku. Przejmij kontrolę nad swoimi wydatkami!
Wnioskuj o świadczenia rodzinne, np. z programu 800+, Aktywny Rodzic i otrzymuj je na swoje konto w VeloBanku.
Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich z szeroką ofertą ubezpieczeń.
Załatwiaj sprawy urzędowe online. Profil Zaufany umożliwia Ci dostęp do serwisów administracji publicznej przez całą dobę.
Potwierdzaj swoją tożsamość bez wychodzenia z domu! Miej dostęp do usług publicznych, Profilu Zaufanego i usług komercyjnych z VeloID.
Usługa BLIK umożliwia szybkie płatności w sklepach i internecie, przesyłanie i otrzymywanie przelewów na telefon oraz wypłacanie gotówki z bankomatów za pomocą jednego kodu.
Jeśli masz aplikację mobilną, możesz kupić teraz i zapłacić za 30 dni.
Rób zakupy online, płać za nie BLIKIEM bez konieczności wpisywania kodu.
Wygodnie akceptuj transakcje za zakupy online na telefonie bezpośrednio w aplikacji mobilnej VeloBank.
Pobierz aplikację VeloBank i płać szybko i wygodnie z Google Pay. Teraz możesz zapomnieć o portfelu, wystarczy, że zbliżysz telefon do terminala i gotowe, możesz biec dalej.
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych VeloBanku. Transakcje te są łatwe i poufne.
Wypróbuj szybki i bezpieczny sposób dokonywania płatności przy użyciu zegarka!
Wygoda podczas zakupów zbliżeniowych? Płać zbliżeniowo ze SwatchPAY!
Zlecasz transakcje w bankowości internetowej, ale potwierdzasz je szybko i wygodnie w bankowości mobilnej. Bez czekania i przepisywania kodu SMS.
Poznaj wygodne logowanie do bankowości internetowej. Nawet wtedy, kiedy nie pamiętasz loginu i hasła!
Zadbaj o bezpieczeństwo Twoich środków. Korzystaj z dodatkowego zabezpieczenia, które pomoże chronić Twoje pieniądze w VeloBanku jeszcze skuteczniej.
Zyskaj pewność z kim rozmawiasz - za pomocą jednego kliknięcia zweryfikuj tożsamość naszego doradcy.
| Waluta | Sprzedaj | Kup | |
|---|---|---|---|
Jak aktywować aplikację? Sprawdź!
Zeskanuj kod QR i zainstaluj aplikację.

Wpisz login i hasło z Twojej bankowości internetowej.
Loguj się tak, jak lubisz: hasłem mobilnym, wzorem graficznym, PIN-em do aplikacji, a także Face ID lub Touch ID.
Zarządzają subskrypcjami
Płacą na czas za swoje domowe rachunki
Kupują i wymieniają waluty
Korzystają z ubezpieczeń
Wnioskują o kredyty
Zakładają lokaty
Korzystasz z komputera? Sprawdź, jak aktywować dostęp do bankowania na dużym ekranie!
Podaj login. Znajdziesz go na umowie i w wiadomości e-mail.
![instrukcja1.png [44.45 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/9c0b369b11c355613bc86a72ccdeffdd/png/velobank/text-editor/instrukcja1.png)
Otrzymałeś je w wiadomości SMS.
![instrukcja2.png [49.80 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/21a5ad6b66e407efd4df0c7b01040a4a/png/velobank/text-editor/instrukcja2.png)
Wpisz dwukrotnie Twoje docelowe hasło. Pamiętaj, że powinno zawierać co najmniej 10 znaków, w tym przynajmniej jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz też włączyć maskowanie hasła.
![instrukcja3.png [40.84 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/f240616bed57eacd6c9259f6908dda25/png/velobank/text-editor/instrukcja3.png)
Wpisz dwukrotnie swoje hasło do bankowości telefonicznej. Pamiętaj, że powinno składać się od 6 do 10 cyfr, musi też zawierać 4 różne niekolejne cyfry. Kiedy zadzwonisz na infolinię, to poprosimy Cię o podanie tego hasła.
![instrukcja4.png [31.87 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/d2b0b9f98d6ec2a0cae466fb3a0f42f2/png/velobank/text-editor/instrukcja4.png)
Otrzymasz go po wpisaniu swojego nowego hasła. Pamiętaj, aby nikomu, nawet pracownikom naszego banku nie podawaj swojego loginu i hasła!
![instrukcja5.png [47.62 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/6494cdb0c05481f82a454ddefe7d4450/png/velobank/text-editor/instrukcja5.png)
Możesz dodać własne urządzenie do Zarejestrowanych urządzeń. Dzięki temu w trakcie logowania na tym urządzeniu podasz tylko login i hasło. Urządzenie możesz dodać do Zarejestrowanych urządzeń, jeżeli wyłącznie Ty je użytkujesz.
![instrukcja6.png [112.91 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/3/27/76b3f6c0bcd40a78dfb4c806475bef10/png/velobank/text-editor/instrukcja6.png)
Bankowanie przez telefon
Jesteś naszym klientem?
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej
2. Przejdź do sekcji kontakt
3. Wybierz VeloPhone
Zeskanuj kod QR, aby otworzyć aplikację.

Nie korzystasz jeszcze z usług VeloBanku?
Zadzwoń do nas
lub + 48 32 604 30 01
Sprawdź, w jakich godzinach skontaktujesz się z nami najszybciej.
Za pośrednictwem konsultanta możesz:
Przez serwis automatyczny samodzielnie możesz:
Jak aktywować
Jeśli zgubisz telefon, na którym masz zainstalowaną aplikację, to:
1. zaloguj się do bankowości internetowej,
2. wejdź w Ustawienia,
3. przejdź do sekcji Hasła i bezpieczeństwo → Bankowość Mobilna,
4. wybierz opcję Zablokuj w sekcji Status kanału lub usuń konkretną aplikację mobilną z listy, przypisaną do wskazanego urządzenia.
Jeśli je usuniesz, automatycznie wylogujemy Cię z aplikacji na tym urządzeniu.
Kiedy usuniesz urządzenia z bankowości internetowej, nikt nie będzie mógł zalogować się do aplikacji mobilnej VeloBank na Twoim telefonie. Wyłączymy Twój profil w aplikacji mobilnej (będzie nieaktywny).
Jeżeli nie masz możliwości zalogowania się i zablokowania dostępu do aplikacji przez bankowość internetową, zgłoś prośbę o zablokowanie na naszej infolinii bądź udaj się do najbliższego oddziału.
Dla nowych klientów limit dzienny ustawiliśmy automatycznie na poziomie 5000 zł.
Limity te możesz zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej.
Zmiana limitów w bankowości mobilnej:
Limity możesz zmienić również w bankowości internetowej:
Maksymalny limit dzienny w bankowości mobilnej to 50 000 zł.
Szczegółowe informacje o limitach obowiązujących w Bankowości Elektronicznej znajdziesz w Centrum Dokumentów w Komunikacie dla Użytkowników Kanałów Zdalnych VeloBank S.A.
Bankowość mobilną możesz odblokować jeśli zalogujesz się do swojej bankowości internetowej:
Hasło do aplikacji możesz zmienić samodzielnie po zalogowaniu się do niej:
Jeśli nie pamiętasz dotychczasowego hasła usuń dane urządzenia mobilnego w bankowości internetowej (Ustawienia → Hasła i bezpieczeństwo → Bankowość mobilna, przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji wybierz przycisk Usuń). Następnie ponownie zainstaluj aplikację i zdefiniuj hasło do aplikacji zainstalowanej na telefonie.
W swojej aplikacji możesz:
Loginu nie możesz zmienić, ale możesz ustawić dodatkowy własny login, tzw. alias. Gdy go nadasz, będziesz mieć dwa loginy do bankowości internetowej, które możesz stosować zamiennie:
Aby ustawić swój alias zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz opcję Ustawienia (w prawym górnym rogu), a następnie sekcję Hasła i bezpieczeństwo → Dostępne ustawienia i opcję Własny login.
Dokładnie sprawdzaj, czy informacje zawarte w SMS-ie autoryzacyjnym są zgodne z danymi transakcji. Zwróć uwagę, czy zgadza się numer rachunku i kwota transakcji.
Zawsze loguj się przez stronę www.velobank.pl, klikając przycisk "Zaloguj się".
Sprawdź przed zalogowaniem, czy adres strony na której wpisujesz login i hasło rozpoczyna się od https://secure.velobank.pl.
Nie klikaj w linki do logowania przesłane do Ciebie SMS-em – mogą prowadzić na fałszywe strony, które przechwytują dane logowania.
Nie odpowiadaj na e-maile od podejrzanych nadawców, nie otwieraj załączników do tych wiadomości i nie korzystaj z zawartych w nich linków.
Nie udostępniaj nikomu, nawet pracownikom naszego banku loginu i hasła do Twojej bankowości internetowej i mobilnej oraz kodów autoryzacyjnych.
Hasła do bankowości nie wykorzystuj w innych serwisach np. społecznościowych.
Nie udostępniaj tzw. zdalnego pulpitu podczas korzystania z bankowości internetowej
Nie podawaj nikomu danych Twojej karty płatniczej ani kodów BLIK.
Korzystaj z aktualnych wersji systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych i programów antywirusowych.
Maksymalna kwota limitu dziennego to:
Dla nowych klientów bankowości internetowej limit ten ustawiliśmy automatycznie na poziomie 25 000 zł, a dla klientów private banking - 50 000 zł.
Zawsze możesz ustawić własne limity:
Bez limitu zrealizujesz:
Na ekranie logowania do bankowości internetowej z prawej strony wyświetla się kod QR dzięki któremu nie musisz wpisywać swojego loginu ani hasła, ale szybciej i bezpieczniej możesz uwierzytelnić się za pomocą swojej aplikacji mobilnej.
Wystarczy że w aplikacji mobilnej wejdziesz w ustawienia w lewym górnym rogu ekranu, następnie Loguj się i autoryzuj kodem QR → Skanuj. Zeskanujesz kod QR i potwierdź operację wpisując otrzymane hasło SMS w aplikacji.
Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię VeloBanku bez wychodzenia z domu.
Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.
Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej.
Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, a chcesz być w pełni obsługiwany na Infolinii VeloBanku, skontaktuj się z nami w celu aktywacji usługi. Możesz tego dokonać:
W momencie aktywacji Bankowości Internetowej i Telefonicznej otrzymasz:
Do zalogowania się do Bankowości Telefonicznej wystarczy login i hasło dotyczące tej bankowości.
W przypadku utraty danych do logowania możesz:
Obecnie do aktywacji aplikacji ze względów bezpieczeństwa jest potrzebny 6-cyfrowy kod, który podajemy w trakcie automatycznego połączenia telefonicznego. Dlatego, aby poznać kod i aktywować aplikację możesz:
Skorzystać z narzędzi do transkrypcji mowy na tekst np. Google Live Transcribe (dla Androida), Otter.ai (dla Androida i iOS), Microsoft Translator (dostępny także w wersji desktopowej), WebCaptioner (usługa webowa, działająca z mikrofonem).
Odwiedzić naszą placówkę, gdzie doradca pomoże Ci aktywować aplikację mobilną.
Tak. Jeśli korzystasz z systemowego powiększenia tekstu na swoim urządzeniu, nasza aplikacja dostosuje się i również powiększy tekst do najbliższego możliwego poziomu dostępnego w naszej aplikacji.
Jeśli korzystasz z systemowych ustawień kontrastu w swoim telefonie, nasza aplikacja dostosuje się do ustawień Twojego urządzenia i automatycznie włączy motyw wysokiego kontrastu, który zapewni Ci większą czytelność.
Obecnie w aplikacji są jeszcze miejsca, które nie zostały dostosowane do trybu kontrastu i powiększania tekstu. Na bieżąco pracujemy nad zapewnieniem dostępu do nich w całej aplikacji.
Planujemy też umożliwić włączanie motywu wysokiego kontrastu i powiększania tekstu bezpośrednio w ustawieniach aplikacji.
Motyw kontrastowy może zostać włączony przez nas automatycznie. Jeśli korzystasz z systemowych ustawień kontrastu w swoim telefonie, nasza aplikacja dostosuje się do ustawień Twojego urządzenia i automatycznie włączy motyw wysokiego kontrastu.
Planujemy też umożliwić włączanie motywu wysokiego kontrastu bezpośrednio w ustawieniach aplikacji.
Nasza aplikacja automatycznie powiększy tekst, jeśli korzystasz z systemowych ustawień powiększania tekstu w swoim telefonie. W takim przypadku aplikacja dostosuje się do ustawień Twojego urządzenia i automatycznie powiększy tekst do najbliższego możliwego poziomu dostępnego w naszej aplikacji.
Planujemy też umożliwić powiększanie tekstu bezpośrednio w ustawieniach aplikacji.
Tak. Jeśli korzystasz z systemowego powiększenia tekstu na swoim urządzeniu, nasza aplikacja dostosuje się i również powiększy tekst do najbliższego możliwego poziomu dostępnego w naszej aplikacji.
Jeśli korzystasz z systemowych ustawień kontrastu w swoim telefonie, nasza aplikacja dostosuje się do ustawień Twojego urządzenia i automatycznie włączy motyw wysokiego kontrastu.
Wykaz placówek i bankomatów ze wskazaniem dostępnych w nich udogodnień publikujemy na naszej stronie internetowej.
Możesz skorzystać z udogodnień takich jak:
Motyw wysokiego kontrastu - zapewni Ci większą czytelność.
Powiększenie tekstu – bezpośrednio w bankowości możesz wybrać z dostępnych poziomów powiększenia.
Włączysz je w górnym menu – wybierz opcje „Kontrast” i „Powiększ tekst”.
Obecnie w bankowości internetowej są jeszcze miejsca, które nie zostały dostosowane do motywu kontrastu i powiększania tekstu. Na bieżąco pracujemy nad zapewnieniem dostępu do nich w całej bankowości internetowej.
W górnym menu bankowości internetowej skorzystaj z opcji „Kontrast”.
Motyw kontrastowy zapewni Ci większą czytelność.
W górnym menu bankowości internetowej skorzystaj z opcji „Powiększ tekst”.
Bankowość internetowa wyświetla się z ciemnym tłem, jeśli korzystasz z motywu ciemnego lub motywu kontrastu.
Motyw kontrastowy dostępny w bankowości internetowej zapewnia większa czytelność. Możesz się przełączać pomiędzy poszczególnymi motywami w górnym menu, klikając opcje:
„Kontrast” – włączenie i wyłączenie motywu kontrastu,
„Motyw” – przełączenie pomiędzy motywami mniej kontrastowymi – jasnym i ciemnym.
Wykaz placówek i bankomatów ze wskazaniem dostępnych w nich udogodnień publikujemy na naszej stronie internetowej.
Bankowanie na smartfonie
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Twoje bankowanie było w pełni bezpieczne:
Z aktywną usługą Subskrypcje możesz zidentyfikować, czy wszystkie subskrypcje, które posiadasz są tymi, za które rzeczywiście chcesz płacić. W ten sposób łatwo wykryjesz niechciane płatności cykliczne zwiększając swoje bezpieczeństwo i unikniesz strat finansowych związanych z nieświadomą aktywacją subskrypcji.
Bankowanie na komputerze
Jak możesz zadbać o bezpieczeństwo?
Bankowanie przez telefon
Aby Bankowość Telefoniczna była bezpieczna dla naszych Klientów dostęp do uzyskania informacji i zlecenia większości dyspozycji jest uzależniony od poprawnej weryfikacji dokonanej przez konsultanta lub weryfikacji w serwisie automatycznym.
Potwierdzenie tożsamości w serwisie automatycznym polega na poprawnym wpisaniu przez Klienta na klawiaturze telefonu loginu oraz losowo wybranych przez system cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej. Konsultant w celu weryfikacji zada kilka pytań ale możesz też potwierdzić swoją tożsamość w aplikacji mobilnej bez podawania wrażliwych danych przez telefon.
Zachowaj czujność podczas rozmowy telefonicznej: