Kobieta w zielonej koszulce i mężczyzna stoją w kuchni i patrzą się w ekran smartfona.

Wszystkie rachunki w jednym miejscu

  • Bezpłatna aktywacja i korzystanie z usługi
  • Faktury bieżące i opłacone do wglądu i pobrania
  • Autopłatności 
  • Powiadomienia o nadchodzących terminach
  • Do 50 zł cashbacku za opłacanie faktur

 

Jedno logowanie, mnóstwo korzyści

Prosty i błyskawiczny dostęp do całości Twoich domowych opłat

Ikona prezentu

Bezpłatnie

Nie pobieramy żadnych opłat za aktywację i korzystanie z  usługi. 

Ikona ilustrująca cykliczne automatyczne płatności

Automatycznie

Dzięki autopłatnościom opłacimy wybrane faktury za Ciebie. Wolisz płacić samodzielnie? Udostępnimy Ci wypełnione formatki przelewów.

Ikona kalendarza

Terminowo

Nie musisz pamiętać o terminach. Przypomnimy Ci o konieczności opłacenia faktur lub opłacimy je za Ciebie.

Wygodnie i szybko zarządzaj domowymi finansami

Dlaczego warto? 

  • możesz otrzymać miesięcznie do 50 zł cashbacku w ramach VeloKorzyści za opłacanie faktur,
  • masz wgląd w historię transakcji, 
  • możesz planować budżet,
  • oraz pobierać oryginalne faktury od dostawców bez konieczności logowania się do eBOK (Twojego konta u dostawcy)

Zapomnij o terminach

Już nie musisz logować się do systemów dostawców, żeby sprawdzić terminy - zrobimy to za Ciebie! Dzięki Moim rachunkom unikniesz niechcianych odsetek i będziesz mieć zapewnioną ciągłość usługi.

 

Wszystkie faktury pod ręką

Usługa umożliwia dostęp do pełnej historii rachunków od wszystkich Twoich dostawców.

  • Bieżące (do 30 dni)
  • Przyszłe (powyżej 30 dni)
  • Opłacone (archiwalne)

 

Zobacz, jak Marek korzysta z Moich rachunków

Ilustracja mężczyzny korzystającego z aplikacji Moje Rachunki

Marek loguje się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej. W zakładce Usługi aktywuje Moje rachunki.

Ilustracja mężczyzny korzystającego z aplikacji Moje Rachunki

Wybiera konto, z którego będzie opłacać faktury, a następnie wybiera dostawców, których chce opłacać w ramach Moich rachunków.

Moje rachunki - Operatorzy

Swoich operatorów sprawdza w zakładce Dostawcy, a szybki wgląd w bieżące, opłacone i przyszłe rachunki w zakładce Faktury.

Ilustracja mężczyzny korzystającego z aplikacji Moje Rachunki

Kiedy Marek chce opłacić fakturę, przechodzi od jej szczegółów i klika Opłać.

Ilustracja mężczyzny korzystającego z aplikacji Moje Rachunki

Dla kilku dostawców Marek włącza automatyczne opłacanie faktur. Musi jedynie zapewnić odpowiednią ilość środków na koncie.

Ikona z trzema gwiazdkami

Bądź jak Marek - skorzystaj z Moich rachunków już teraz!


Aktywuj usługę

Nie pamiętasz loginu do portalu swojego dostawcy?

Moje rachunki - Portal dostawcy

Dodaj raz, korzystaj cały czas!


Ułatwimy Ci odzyskanie Twoich danych dostępowych. Podaj dane do logowania na portalach dostawców tylko raz, a my zajmiemy się resztą – automatycznie opłacimy rachunki i powiadomimy o nowych fakturach. Bezpłatnie.

Dysponujemy bazą około 2000 dostawców.

 

Moje rachunki - partnerzy

PGNIG

Innogy

UPC

Twoje dane są bezpieczne

Moje rachunki - Billtech

Partnerem naszego rozwiązania jest BillTech

Partnerem naszego rozwiązania jest BillTech - lider w zakresie wytwarzania i utrzymania oprogramowania oraz dostarczenia usługi przetwarzania danych dla instytucji finansowych. 



Rozwiązania BillTech-u zostały wielokrotnie docenione przez ekspertów branżowych, m.in. Związek Banków Polskich.

Bezpieczeństwo Twoich danych gwarantuje uzyskany przez BillTech certyfikat normy ISO/IEC 27001.

Jak aktywować

Jesteś naszym klientem? Zaloguj się do bankowości internetowej i sprawdź ofertę dla Ciebie!

Chcesz założyć konto? Wybierz jedną z opcji

Selfie
(zdjęcie twarzy)

Przygotuj:
Smartfon
Dowód osobisty
1.
Wybierz sposób wnioskowania

Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Selfie".
2.
Przejdź proces selfie

Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię o:

  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych we wniosku
3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Po zawarciu umowy i po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem selfie w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Selfie".

 

2.
Przejdź proces selfie

Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię jedynie o:

  • zdjęcia dowodu osobistego (upewnij się, że nie jest uszkodzony)
  • nagrania twarzy przy dobrym oświetleniu
  • uzupełnienie kilku niezbędnych danych we wniosku

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj

Załóż konto bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Poprosimy Cię jedynie o:

  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Po zawarciu umowy i po pozytywnej weryfikacji Twojej tożsamości Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem selfie w VeloBank S.A.

 

mObywatel
lub e-Dowód

Polecane
Przygotuj:
Smartfon
Aplikację mObywatel lub e-Dowód
1.
Wybierz sposób wnioskowania


Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "mObywatel / e-Dowód".

lub otwórz konto w przeglądarce

2.
Potwierdź tożsamość i wypełnij dane
  • Potwierdź tożsamość przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekaż dane w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnij je samodzielnie.
3.
Podpisz umowę i korzystaj

  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • W metodzie weryfikacji wybierz "mObywatel / e-Dowód".


lub otwórz konto bez aplikacji

 

2.
Potwierdź tożsamość i wypełnij dane
  • Potwierdź tożsamość przy użyciu aplikacji mObywatel lub e-Dowodu.
  • Przekaż dane w ramach aplikacji mObywatel lub uzupełnij je samodzielnie.

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.


Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów drogą elektroniczną z osobami fizycznymi z weryfikacją tożsamości klienta z wykorzystaniem aplikacji mObywatel lub e-Dowodu w VeloBank S.A.

 

Logowanie
do innego banku

Przygotuj:
Smartfon lub komputer
Dowód osobisty
Konto w innym banku
1.
Wybierz sposób wnioskowania

Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:

velo-app

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Logowanie do innego banku".

lub otwórz konto w przeglądarce

2.
Zaloguj się do swojego banku


Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.

  • Zaloguj się i udostępnij nam informacje o Twoim rachunku, aby potwierdzić swoje dane.
Zobacz obsługiwane banki
  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • Millennium
  • PKO BP
  • Pekao S.A.
  • Santander
  • Wybierz ten rachunek, na który wpływa Twoje wynagrodzenie (z umowy o pracę, emerytury, zasiłku przedemerytalnego lub 800+).
3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.

Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów elektronicznych z wykorzystaniem usługi dostępu do informacji o rachunkach (AIS – Account Information Service) w VeloBank S.A.

1.
Wybierz sposób wnioskowania

Pobierz aplikację i otwórz konto

  • W aplikacji kliknij "Zostań naszym klientem" i wybierz produkt.
  • Wybierz weryfikację przez "Logowanie do innego banku".


lub otwórz konto bez aplikacji

 

2.
Zaloguj się do swojego banku


Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.

  • Zaloguj się i udostępnij nam informacje o Twoim rachunku, aby potwierdzić swoje dane.
Zobacz obsługiwane banki
  • Alior Bank
  • BNP Paribas
  • ING Bank Śląski
  • mBank
  • Millennium
  • PKO BP
  • Pekao S.A.
  • Santander
  • Wybierz ten rachunek, na który wpływa Twoje wynagrodzenie (z umowy o pracę, emerytury, zasiłku przedemerytalnego lub 800+).

 

3.
Podpisz umowę i korzystaj
  • Umowę zawrzesz przez wpisanie kodu SMS we wskazanym polu.
  • Na adres e-mail dostaniesz login do bankowości elektronicznej, a hasło wyślemy SMS-em.


Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.

 

Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.

Regulamin zawierania umów elektronicznych z wykorzystaniem usługi dostępu do informacji o rachunkach (AIS – Account Information Service) w VeloBank S.A.

 

Kurier

Przygotuj:
Smartfon lub komputer
Dowód osobisty
1.
Wypełnij wniosek
  • To zajmie tylko kilka minut.
  • Podaj swoje dane.
  • Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mailowy.
  • W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

Przejdź do wniosku

2.
Podpisz umowę
  • O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mailem i SMS-em.
  • W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę na tablecie biometrycznym.
3.
Zaloguj się i korzystaj
  • O aktywacji rachunku poinformujemy Cię mailem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

 

 

1.
Wypełnij wniosek
  • To zajmie tylko kilka minut.
  • Podaj swoje dane.
  • Potwierdzenie wypełnienia wniosku otrzymasz na podany adres mailowy.
  • W ciągu 1 dnia roboczego skontaktujemy się z Tobą w celu potwierdzenia danych uzupełnionych we wniosku.

 

Przejdź do wniosku

 

2.
Podpisz umowę
  • O wysłaniu umowy kurierem poinformujemy Cię mailem i SMS-em.
  • W ustalonym terminie kurier dostarczy do podpisu umowę. W jego obecności podpisz umowę w wybrany przez siebie sposób - na tablecie biometrycznym albo na piśmie. Dostarczy Ci on także kartę do rachunku.

 

3.
Zaloguj się i korzystaj
  • O aktywacji rachunku poinformujemy Cię mailem i SMS-em.

Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.

  

Dokumenty

Regulamin Usługi Billtech
Plik w formacie PDF

Nota prawna

Usługa Moje rachunki przeznaczona dla klientów indywidualnych VeloBank S.A., korzystających z usługi bankowości elektronicznej, jest świadczona przez BillTech Group sp. z o.o. Zasady korzystania z usługi Moje rachunki określone zostały w Regulaminie Usługi BillTech, dostępnym na stronie internetowej. Aby korzystać z usługi, konieczne jest podanie w bankowości elektronicznej danych logowania do eBOK dostawcy.

VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu, w tym warunki przystąpienia, punktowane aktywności i katalog dostępnych korzyści oraz zasady na jakich możesz z nich skorzystać dostępne są w Regulaminie danej edycji. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji dostępne w bankowości mobilnej i na www.velobank.pl/velokorzysci