Wszystkie rachunki w jednym miejscu
- Bezpłatna aktywacja i korzystanie z usługi
- Faktury bieżące i opłacone do wglądu i pobrania
- Autopłatności
- Powiadomienia o nadchodzących terminach
- Do 50 zł cashbacku za opłacanie faktur
Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Prosty i błyskawiczny dostęp do całości Twoich domowych opłat
Nie pobieramy żadnych opłat za aktywację i korzystanie z usługi.
Dzięki autopłatnościom opłacimy wybrane faktury za Ciebie. Wolisz płacić samodzielnie? Udostępnimy Ci wypełnione formatki przelewów.
Nie musisz pamiętać o terminach. Przypomnimy Ci o konieczności opłacenia faktur lub opłacimy je za Ciebie.
Marek loguje się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej. W zakładce Usługi aktywuje Moje rachunki.
Wybiera konto, z którego będzie opłacać faktury, a następnie wybiera dostawców, których chce opłacać w ramach Moich rachunków.
Swoich operatorów sprawdza w zakładce Dostawcy, a szybki wgląd w bieżące, opłacone i przyszłe rachunki w zakładce Faktury.
Kiedy Marek chce opłacić fakturę, przechodzi od jej szczegółów i klika Opłać.
Dla kilku dostawców Marek włącza automatyczne opłacanie faktur. Musi jedynie zapewnić odpowiednią ilość środków na koncie.
Bądź jak Marek - skorzystaj z Moich rachunków już teraz!
Ułatwimy Ci odzyskanie Twoich danych dostępowych. Podaj dane do logowania na portalach dostawców tylko raz, a my zajmiemy się resztą – automatycznie opłacimy rachunki i powiadomimy o nowych fakturach. Bezpłatnie.
Dysponujemy bazą około 2000 dostawców.
Partnerem naszego rozwiązania jest BillTech - lider w zakresie wytwarzania i utrzymania oprogramowania oraz dostarczenia usługi przetwarzania danych dla instytucji finansowych.
Rozwiązania BillTech-u zostały wielokrotnie docenione przez ekspertów branżowych, m.in. Związek Banków Polskich.
Bezpieczeństwo Twoich danych gwarantuje uzyskany przez BillTech certyfikat normy ISO/IEC 27001.
Jesteś naszym klientem? Zaloguj się do bankowości internetowej i sprawdź ofertę dla Ciebie!
1. Zaloguj się do swojej bankowości mobilnej lub internetowej.
2. Wybierz zakładkę Usługi.
3. Przejdź do aktywacji usługi Moje rachunki.
4. Wybierz konto, z którego będziesz opłacać rachunki i zaakceptuj Regulamin Usługi BillTech.
5. Potwierdź aktywację:
6. Po przejściu powyższych kroków usługa Moje rachunki zostanie aktywowana.
7. Następnie wybierz i dodaj dostawców, których faktury chcesz opłacać z poziomu swojej bankowości.
8. Podaj dane dostępowe do eBOK dostawcy, aby umożliwić podbieranie faktur.
9. Aktywnych dostawców i swoje rachunki możesz sprawdzać w zakładce Faktury.
Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:
Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię o:
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Pobierz aplikację i otwórz konto
Znajdź wygodne, prywatne miejsce z dostępem do Internetu.
Poprosimy Cię jedynie o:
Załóż konto bezpiecznie i bez wychodzenia z domu! Poprosimy Cię jedynie o:
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:
Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Pobierz aplikację i otwórz konto
Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Zeskanuj smartfonem kod QR, aby pobrać aplikację:
Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.
Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Pobierz aplikację i otwórz konto
Wypełnij dane na wniosku i wybierz bank. Przekierujemy Cię na jego stronę logowania.
Od tego momentu Twoje konto będzie aktywne, możesz już w pełni z niego korzystać.
Wnioskowanie o produkty w tym procesie wiąże się z zawarciem umowy o kanały zdalne.
Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.
Jednocześnie otrzymasz także dane do logowania do bankowości internetowej, mobilnej i telefonicznej. Od tego momentu możesz w pełni korzystać ze swojego konta.
Usługa Moje rachunki przeznaczona dla klientów indywidualnych VeloBank S.A., korzystających z usługi bankowości elektronicznej, jest świadczona przez BillTech Group sp. z o.o. Zasady korzystania z usługi Moje rachunki określone zostały w Regulaminie Usługi BillTech, dostępnym na stronie internetowej. Aby korzystać z usługi, konieczne jest podanie w bankowości elektronicznej danych logowania do eBOK dostawcy.
VeloKorzyści to program lojalnościowy dostępny w aplikacji mobilnej VeloBanku. Aby przystąpić do programu musisz posiadać aktywny dostęp do bankowości mobilnej, zaakceptować regulamin VeloKorzyści i udzielić wymaganych zgód marketingowych. Program ma charakter edycyjny. Szczegóły programu, w tym warunki przystąpienia, punktowane aktywności i katalog dostępnych korzyści oraz zasady na jakich możesz z nich skorzystać dostępne są w Regulaminie danej edycji. Regulaminy programu VeloKorzyści i poszczególnych jego edycji dostępne w bankowości mobilnej i na www.velobank.pl/velokorzysci