• Przejdź do treści

Menu - segmenty

  • Klienci indywidualni
  • Bankowość Premium
  • Private Banking
  • Mikrofirmy
  • MŚP i korporacje
  • Sektor publiczny
  • Wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe
  • VeloMarket

[Klienci indywidualni] Menu - pomoc

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Wielkość tekstu
  • A
  • A
Włącz kontrast
Weź kredyt Otwórz konto Zaloguj się
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Hipoteka
  • Bankowość Elektroniczna
  • Ubezpieczenia
  • Inwestycje

[Klienci indywidualni] Menu - mobilne

  • Aktualności
  • Pomoc
  • Znajdź placówkę
  • Kontakt
Wielkość tekstu
  • A
  • A
Włącz kontrast
Logo VeloBank
  • Konta osobiste
  • Karty
  • Oszczędności
  • Kredyty
  • Hipoteka
  • Bankowość Elektroniczna
  • Ubezpieczenia
  • Inwestycje
Weź kredyt Otwórz konto

Promocja Wygodnie na emeryturze

  1. Strona główna
  2. Ubezpieczenia
  3. Promocja Wygodnie na emeryturze
Para relaksuje się w salonie czytając wspólnie książkę

Zadbaj o swoją przyszłość już teraz!

Wybierz ubezpieczenie Emerytura bez Obaw lub Oszczędności bez Obaw od Pru i odbierz premię 500 zł.

 

 

 

Zamów kontakt
  • Aby skorzystać z promocji należy posiadać VeloKonto z kartą Mastercard, wybrać ubezpieczenie od Pru (Emerytura bez Obaw lub Oszczędności bez Obaw) i spełnić warunki promocji opisane w Regulaminie.
  • Podpisujesz umowę w wybranej placówce i zyskujesz 500 zł jednorazowej premii na start!
Lista placówek, które biorą udział w promocji

Jak odebrać 500 zł premii w promocji?

Ikona słuchawki telefonicznej

Krok 1

Skontaktuj się z naszym doradcą i zapytaj o promocję.

Ikona karty płatniczej

Krok 2

Jeśli nie posiadasz VeloKonta z kartą Mastercard - załóż je i wybierz ubezpieczenie Emerytura bez Obaw lub Oszczędzanie bez Obaw od Pru.

Ikona dokumentu

Krok 3

Podpisz umowę w placówce banku, która bierze udział w promocji oraz złożyć dyspozycję zapłaty.

Ikona portfela

Krok 4

Odbierz 500 zł. Premia jest zwolniona z podatku - cała kwota trafia na Twoje konto!

Zapoznaj się ze szczegółami w Regulaminie.

Nota prawna

Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranej gwarantowanej sumy z tytułu dożycia/sumy ubezpieczenia, wybranego zakresu rozszerzającego zakres ubezpieczenia, okresu ubezpieczenia, częstotliwości opłacania składki, wieku ubezpieczonego oraz oceny ryzyka ubezpieczeniowego.

Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia EMERYTURA BEZ OBAW oraz Oszczędności bez Obaw oraz Ogólne Warunki Ubezpieczeń Dodatkowych – w tych dokumentach znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności.

OWU oraz pozostałe dokumenty w tym regulamin promocji dostępne są na stronie banku https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia, w placówkach VeloBanku oraz na stronie www.pru.pl.

Ubezpieczycielem jest Prudential International Assurance plc z siedzibą w Dublinie działającą poprzez Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (PIA) działający pod marką Pru. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.

Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt oferuje VeloBank S.A.

Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik

VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi. 

Zasady składania i rozpatrywania reklamacji

W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje. 

Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.

[Klienci indywidualni] Menu - Stopka (pierwszy wiersz)

  • Kontakt

  • Pomoc

  • Centrum Dokumentów

  • Placówki i bankomaty

Produkty polecane
  • Kredyt gotówkowy
  • Kredyt hipoteczny
  • Konto osobiste
  • Konto oszczędnościowe
Bankowość elektroniczna
  • Bankowość internetowa
  • Bankowość mobilna
Przydatne
  • VeloKorzyści
  • Dostępność
  • Przewodnik finansowy
  • Makroekonomia
  • Programy socjalne
  • Ranking lokat
  • Porównanie kont bankowych
  • Nieruchomości
  • Licytacje
  • Tabela podstawowa kursów walut
Obsługa i wsparcie
  • Opłaty i oprocentowanie
  • Jak zastrzec kartę
  • Reklamacje
  • Fundusz Wsparcia Kredytobiorców
  • Jakość danych osobowych
O nas
  • O banku
  • Biuro prasowe
  • Aktualności
  • Kariera
  • Franczyza
  • Pośrednicy kredytowi
Nasze inicjatywy
  • ESG
  • VeloTalent
  • VeloLas
  • VeloLove
Regulacje prawne
  • Polityka prywatności
  • RODO
  • PSD2
  • Wskaźniki referencyjne i BMR
Bezpieczeństwo
  • Bezpieczna bankowość
  • Informacja o Procedurze zgłaszania naruszeń (Whistleblowing)

Zadzwoń do nas

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 664 919 797
+48 32 604 30 01

 

Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.

 

Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:

•    po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
•    lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.

 

Tutaj sprawdzisz, w jakich godzinach skontaktujesz się z nami najszybciej.

 

Nie pamiętasz loginu lub hasła do swojej bankowości?
Tutaj sprawdzisz, jak w prosty sposób możesz odzyskać:

•    Login
•    Hasło

 

Chcesz porozmawiać o kredycie hipotecznym i samochodowym?

Zadzwoń na naszą infolinię:
od poniedziałku do piątku,
w godz. 08:00-20:00,
w soboty, w godz. 08:00-16:00.

 

Chcesz porozmawiać o produktach inwestycyjnych?

Zadzwoń na numer +48 500 933 150 od poniedziałku do piątku w godz. 09:00-17:00

 

Jesteś przedstawicielem firmy lub pracownikiem sektora publicznego?

Zadzwoń na numer +48 608 019 700, od poniedziałku do piątku w godz. 08:00-20.00

© 2025 VeloBank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

© 2025 VeloBank S.A.
KOD BIC SWIFT: GBGCPLPK

Stopka - Smartfon

Aplikacja VeloBank

Bankuj wygodnie
wszędzie, gdzie jesteś

Pobierz aplikację VeloBank z App Store
Pobierz aplikację VeloBank z Google Play
Pobierz aplikację VeloBank z AppGallery