Bilet komunikacji miejskiej? W aplikacji VeloBank!
Nie musisz już szukać kiosku ani biletomatu. Bilet komunikacji miejskiej kupisz szybko i wygodnie w aplikacji mobilnej VeloBank. Zaloguj się do swojej bankowości mobilnej i aktywuj usługę!
Możesz kupić bilet nawet przed zalogowaniem do aplikacji.
Za bilet zapłacisz dokładnie tyle, ile w kiosku czy biletomacie.
Bilet kupisz nawet po wejściu do pojazdu.
Bilet szybko pokażesz w trakcie kontroli, nawet przed zalogowaniem do bankowości. Wejdź w zakładkę „Moje bilety”. Wybierz aktywne bilety i otwórz szczegóły biletu. W szczegółach biletu sprawdzisz także czas, który pozostał do końca jego ważności. Listę miast, w których skorzystasz z usługi, sprawdzisz w aplikacji.
Nie musisz już szukać parkometru, bo za postój zapłacisz w aplikacji VeloBank. Aktywuj usługę w aplikacji mobilnej i sprawdź, jakie to wygodne!
Nie szukasz parkometru.
Nie potrzebujesz gotówki - płacisz w aplikacji.
Z funkcją „Start/Stop” nie musisz z góry określać, jak długo będziesz korzystać z parkingu.
W aplikacji VeloBank zapłacisz tylko za rzeczywisty czas parkowania. Zakończ parkowanie w aplikacji, gdy opuszczasz miejsce postoju.
Pamiętaj, aby oznaczyć parkowanie z moBILET! Gdy korzystasz z usługi parkingi, odpowiednio oznacz pojazd. Wydrukuj lub napisz kartkę z napisem moBILET i umieść ją za szybą.
Listę miast, w których skorzystasz z usługi, sprawdzisz w aplikacji.