Weryfikacja doradcy

Weryfikacja doradcy - banner głowny

Weryfikacja doradcy VeloBanku

  • Zyskaj pewność z kim rozmawiasz - za pomocą jednego kliknięcia zweryfikuj tożsamość naszego doradcy.
  • Masz pewność, że nie jest to próba wyłudzenia Twoich danych.
  • Możesz też potwierdzić swoją tożsamość w aplikacji mobilnej bez podawania wrażliwych danych przez telefon.

Zadbaj z nami o bezpieczeństwo Twoich środków i zabezpiecz się przed oszustami, którzy dzwonią i podszywają się pod bank. 

Jeśli masz wątpliwości, czy dzwoni do Ciebie doradca z VeloBanku, możesz zweryfikować jego tożsamość w bankowości mobilnej lub internetowej. Weryfikacja da Ci pewność, że rozmawiasz z naszym doradcą.

Sprawdź, jak to działa

Po odebraniu połączenia od pracownika banku upewnij się, że nie rozmawiasz z oszustem.

mockup3.png [230.42 KB]

 

 W trakcie połączenia zaloguj się do bankowości.

 

mockup2.png [114.46 KB]

 

Zobaczysz wizytówkę doradcy.
Możesz na niej potwierdzić imię i nazwisko doradcy oraz numer telefonu, z którego do Ciebie dzwoni.

 

ikona_wykrzyknik.png [1.75 KB]
Jeśli wszystko się zgadza, możesz kontynuować rozmowę. Jeśli dane doradcy byłyby niezgodne, natychmiast się rozłącz i skontaktuj z nami. Zadzwoń pod numer +48 664 919 797.

 

Dla naszych klientów wprowadzaliśmy też możliwość potwierdzania ich tożsamości w aplikacji mobilnej. Dzięki temu bez odpowiadania na pytania weryfikacyjne i podawania wrażliwych danych przez telefon, można kontynuować rozmowę z doradcą.

 

Jak to działa?

 

1
Dzwoni do Ciebie doradca z infolinii

 

2
Doradca, w zależności od tego, o czym chcesz rozmawiać może zaproponować Ci weryfikacje: Logowanie do bankowości telefonicznej, pytania weryfikacyjne lub push, dzięki któremu możesz potwierdzić swoją tożsamość.

 

3
Kontynuuj rozmowę z doradcą, jako klient w pełni zweryfikowany.

 

       
mockup1.png [130.05 KB]