Wygodne bankowanie
Korzystaj tak, jak lubisz:
na smartfonie
na komputerze
przez telefon
Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Korzystaj tak, jak lubisz:
na smartfonie
na komputerze
przez telefon
W usłudze Moje rachunki masz dostęp do blisko 2000 dostawców (np. gazu, prądu, telefonu, wodociągów, czynszu), od których możesz automatycznie opłacać rachunki w swojej bankowości. W jednym miejscu zobaczysz i pobierzesz faktury bieżące, przyszłe oraz te już opłacone.
Możesz zawnioskować o odnawialny limit kredytowy w wysokości od 500 do 8000 zł na opłacenie swoich faktur w Moich rachunkach. Automatyczne płatności pozwolą na terminowe regulowanie faktur za np. gaz, prąd, telefon, czynsz, wodę. Tylko raz w miesiącu dokonasz spłaty wykorzystanego limitu.
Podróżuj jeszcze wygodniej z VeloBankiem. Kupuj bilety komunikacji miejskiej, opłacaj parkingi w strefach płatnego parkowania oraz płać za autostrady w Polsce i za granicą (E-Winiety).
Program, w którym za codzienne bankowanie, korzystanie z dostępnych produktów i usług, zdobywasz punkty. Dzięki temu przechodzisz na kolejne poziomy. Możesz zyskać m.in. cashback, Pakiet Medyczny w niższej cenie, dostęp do atrakcyjnych ofert i zniżek.
Płać za zakupy kartą, telefonem, zegarkiem lub innym urządzeniem mobilnym, które obsługuje płatności. Transakcje są szybkie, wygodne i łatwe.
Z pomocą wirtualnej asystentki Veli szybko znajdziesz informacje na temat produktów i usług w VeloBanku. Możesz do niej mówić lub pisać.
Transakcje w obcej walucie bywały kłopotliwe? Od teraz w VeloBanku są szybkie i wygodne, bo nie musisz już korzystać z zewnętrznych kantorów przy transakcjach zagranicznych. Sprawdź aktualne kursy!
Spraw radość sobie i bliskim. Idealny prezent na każdą okazję już czeka. Kupuj w bankowości elektronicznej karty podarunkowe z kodami do gier, filmów, muzyki, programów i wielu innych.
Kontroluj opłaty za wszystkie subskrypcje, które pobierane są automatycznie z Twojej karty w VeloBanku. Przejmij kontrolę nad swoimi wydatkami!
Wnioskuj o świadczenia rodzinne, np. z programu 800+, Aktywny Rodzic i otrzymuj je na swoje konto w VeloBanku.
Zadbaj o bezpieczeństwo swoje i swoich bliskich z szeroką ofertą ubezpieczeń.
Załatwiaj sprawy urzędowe online. Profil Zaufany umożliwia Ci dostęp do serwisów administracji publicznej przez całą dobę.
Potwierdzaj swoją tożsamość bez wychodzenia z domu! Miej dostęp do usług publicznych, Profilu Zaufanego i usług komercyjnych z VeloID.
Usługa BLIK umożliwia szybkie płatności w sklepach i internecie, przesyłanie i otrzymywanie przelewów na telefon oraz wypłacanie gotówki z bankomatów za pomocą jednego kodu.
Jeśli masz aplikację mobilną, możesz kupić teraz i zapłacić za 30 dni.
Rób zakupy online, płać za nie BLIKIEM bez konieczności wpisywania kodu.
Wygodnie akceptuj transakcje za zakupy online na telefonie bezpośrednio w aplikacji mobilnej VeloBank.
Pobierz aplikację VeloBank i płać szybko i wygodnie z Google Pay. Teraz możesz zapomnieć o portfelu, wystarczy, że zbliżysz telefon do terminala i gotowe, możesz biec dalej.
Płacąc za pomocą Apple Pay, korzystasz ze wszystkich zalet kart płatniczych VeloBanku. Transakcje te są łatwe i poufne.
Wypróbuj szybki i bezpieczny sposób dokonywania płatności przy użyciu zegarka!
Wygoda podczas zakupów zbliżeniowych? Płać zbliżeniowo ze SwatchPAY!
Zlecasz transakcje w bankowości internetowej, ale potwierdzasz je szybko i wygodnie w bankowości mobilnej. Bez czekania i przepisywania kodu SMS.
Poznaj wygodne logowanie do bankowości internetowej. Nawet wtedy, kiedy nie pamiętasz loginu i hasła!
Zadbaj o bezpieczeństwo Twoich środków. Korzystaj z dodatkowego zabezpieczenia, które pomoże chronić Twoje pieniądze w VeloBanku jeszcze skuteczniej.
Zyskaj pewność z kim rozmawiasz - za pomocą jednego kliknięcia zweryfikuj tożsamość naszego doradcy.
Jak aktywować aplikację? Sprawdź!
Zeskanuj kod QR i zainstaluj aplikację.
Wpisz login i hasło z Twojej bankowości internetowej.
Loguj się tak, jak lubisz: hasłem mobilnym, wzorem graficznym, PIN-em do aplikacji, a także Face ID lub Touch ID.
Zarządzają subskrypcjami
Płacą na czas za swoje domowe rachunki
Kupują i wymieniają waluty
Korzystają z ubezpieczeń
Wnioskują o kredyty
Zakładają lokaty
Korzystasz z komputera? Sprawdź, jak aktywować dostęp do bankowania na dużym ekranie!
Podaj login. Znajdziesz go na umowie i w wiadomości e-mail.
Otrzymałeś je w wiadomości SMS.
Wpisz dwukrotnie Twoje docelowe hasło. Pamiętaj, że powinno zawierać co najmniej 10 znaków, w tym przynajmniej jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz też włączyć maskowanie hasła.
Wpisz dwukrotnie swoje hasło do bankowości telefonicznej. Pamiętaj, że powinno składać się od 6 do 10 cyfr, musi też zawierać 4 różne niekolejne cyfry. Kiedy zadzwonisz na infolinię, to poprosimy Cię o podanie tego hasła.
Otrzymasz go po wpisaniu swojego nowego hasła. Pamiętaj, aby nikomu, nawet pracownikom naszego banku nie podawaj swojego loginu i hasła!
Możesz dodać własne urządzenie do Zarejestrowanych urządzeń. Dzięki temu w trakcie logowania na tym urządzeniu podasz tylko login i hasło. Urządzenie możesz dodać do Zarejestrowanych urządzeń, jeżeli wyłącznie Ty je użytkujesz.
Bankowanie przez telefon
Jesteś naszym klientem?
1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej
2. Przejdź do sekcji kontakt
3. Wybierz VeloPhone
Zeskanuj kod QR, aby otworzyć aplikację.
Nie korzystasz jeszcze z usług VeloBanku?
Zadzwoń do nas
lub + 48 32 604 30 01
Sprawdź, w jakich godzinach skontaktujesz się z nami najszybciej.
Za pośrednictwem konsultanta możesz:
Przez serwis automatyczny samodzielnie możesz:
Jak aktywować
Jeśli zgubisz telefon, na którym masz zainstalowaną aplikację, to:
1. zaloguj się do bankowości internetowej,
2. wejdź w Ustawienia,
3. przejdź do sekcji Hasła i bezpieczeństwo → Bankowość Mobilna,
4. wybierz opcję Zablokuj w sekcji Status kanału lub usuń konkretną aplikację mobilną z listy, przypisaną do wskazanego urządzenia.
Jeśli je usuniesz, automatycznie wylogujemy Cię z aplikacji na tym urządzeniu.
Kiedy usuniesz urządzenia z bankowości internetowej, nikt nie będzie mógł zalogować się do aplikacji mobilnej VeloBank na Twoim telefonie. Wyłączymy Twój profil w aplikacji mobilnej (będzie nieaktywny).
Jeżeli nie masz możliwości zalogowania się i zablokowania dostępu do aplikacji przez bankowość internetową, zgłoś prośbę o zablokowanie na naszej infolinii bądź udaj się do najbliższego oddziału.
Dla nowych klientów limit dzienny ustawiliśmy automatycznie na poziomie 5000 zł.
Limity te możesz zmienić w bankowości internetowej lub mobilnej.
Zmiana limitów w bankowości mobilnej:
Limity możesz zmienić również w bankowości internetowej:
Maksymalny limit dzienny w bankowości mobilnej to 50 000 zł.
Szczegółowe informacje o limitach obowiązujących w Bankowości Elektronicznej znajdziesz w Centrum Dokumentów w Komunikacie dla Użytkowników Kanałów Zdalnych VeloBank S.A.
Bankowość mobilną możesz odblokować jeśli zalogujesz się do swojej bankowości internetowej:
Hasło do aplikacji możesz zmienić samodzielnie po zalogowaniu się do niej:
Jeśli nie pamiętasz dotychczasowego hasła usuń dane urządzenia mobilnego w bankowości internetowej (Ustawienia → Hasła i bezpieczeństwo → Bankowość mobilna, przy nazwie urządzenia mobilnego w sekcji wybierz przycisk Usuń). Następnie ponownie zainstaluj aplikację i zdefiniuj hasło do aplikacji zainstalowanej na telefonie.
W swojej aplikacji możesz:
Loginu nie możesz zmienić, ale możesz ustawić dodatkowy własny login, tzw. alias. Gdy go nadasz, będziesz mieć dwa loginy do bankowości internetowej, które możesz stosować zamiennie:
Aby ustawić swój alias zaloguj się do bankowości internetowej i wybierz opcję Ustawienia (w prawym górnym rogu), a następnie sekcję Hasła i bezpieczeństwo → Dostępne ustawienia i opcję Własny login.
Dokładnie sprawdzaj, czy informacje zawarte w SMS-ie autoryzacyjnym są zgodne z danymi transakcji. Zwróć uwagę, czy zgadza się numer rachunku i kwota transakcji.
Zawsze loguj się przez stronę www.velobank.pl, klikając przycisk "Zaloguj się".
Sprawdź przed zalogowaniem, czy adres strony na której wpisujesz login i hasło rozpoczyna się od https://secure.velobank.pl.
Nie klikaj w linki do logowania przesłane do Ciebie SMS-em – mogą prowadzić na fałszywe strony, które przechwytują dane logowania.
Nie odpowiadaj na e-maile od podejrzanych nadawców, nie otwieraj załączników do tych wiadomości i nie korzystaj z zawartych w nich linków.
Nie udostępniaj nikomu, nawet pracownikom naszego banku loginu i hasła do Twojej bankowości internetowej i mobilnej oraz kodów autoryzacyjnych.
Hasła do bankowości nie wykorzystuj w innych serwisach np. społecznościowych.
Nie udostępniaj tzw. zdalnego pulpitu podczas korzystania z bankowości internetowej
Nie podawaj nikomu danych Twojej karty płatniczej ani kodów BLIK.
Korzystaj z aktualnych wersji systemu operacyjnego, przeglądarek internetowych i programów antywirusowych.
Maksymalna kwota limitu dziennego to:
Dla nowych klientów bankowości internetowej limit ten ustawiliśmy automatycznie na poziomie 25 000 zł, a dla klientów private banking - 50 000 zł.
Zawsze możesz ustawić własne limity:
Bez limitu zrealizujesz:
Na ekranie logowania do bankowości internetowej z prawej strony wyświetla się kod QR dzięki któremu nie musisz wpisywać swojego loginu ani hasła, ale szybciej i bezpieczniej możesz uwierzytelnić się za pomocą swojej aplikacji mobilnej.
Wystarczy że w aplikacji mobilnej wejdziesz w ustawienia w lewym górnym rogu ekranu, następnie Loguj się i autoryzuj kodem QR → Skanuj. Zeskanujesz kod QR i potwierdź operację wpisując otrzymane hasło SMS w aplikacji.
Bankowość Telefoniczna jest jednym z kanałów obsługi Bankowości Elektronicznej. Jest to bezpłatna usługa, dzięki której możesz wydawać liczne dyspozycje przez Infolinię VeloBanku bez wychodzenia z domu.
Każdorazowy kontakt z Infolinią wymaga od Ciebie zalogowania się do Bankowości Telefonicznej, abyśmy mieli pełen wgląd w posiadane przez Ciebie produkty, a także mogli udzielić Ci odpowiedzi na stawiane pytania oraz poprawnie wykonać wydawane przez Ciebie dyspozycje. Część dyspozycji jest dostępna całodobowo w automatycznym serwisie telefonicznym, a niektóre wymagają kontaktu z konsultantem.
Jeśli chcesz uzyskać szczegółowe informacje o Twoich produktach ważne jest, abyś po połączeniu z Infolinią pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01 wybrał opcję Klienta Indywidualnego, która w kolejnym kroku umożliwi Ci zalogowanie się do Bankowości Telefonicznej.
Jeśli nie masz dostępu do Bankowości Telefonicznej, a chcesz być w pełni obsługiwany na Infolinii VeloBanku, skontaktuj się z nami w celu aktywacji usługi. Możesz tego dokonać:
W momencie aktywacji Bankowości Internetowej i Telefonicznej otrzymasz:
Do zalogowania się do Bankowości Telefonicznej wystarczy login i hasło dotyczące tej bankowości.
W przypadku utraty danych do logowania możesz:
Bankowanie na smartfonie
Stosujemy szereg zabezpieczeń, aby Twoje bankowanie było w pełni bezpieczne:
Z aktywną usługą Subskrypcje możesz zidentyfikować, czy wszystkie subskrypcje, które posiadasz są tymi, za które rzeczywiście chcesz płacić. W ten sposób łatwo wykryjesz niechciane płatności cykliczne zwiększając swoje bezpieczeństwo i unikniesz strat finansowych związanych z nieświadomą aktywacją subskrypcji.
Bankowanie na komputerze
Jak możesz zadbać o bezpieczeństwo?
Bankowanie przez telefon
Aby Bankowość Telefoniczna była bezpieczna dla naszych Klientów dostęp do uzyskania informacji i zlecenia większości dyspozycji jest uzależniony od poprawnej weryfikacji dokonanej przez konsultanta lub weryfikacji w serwisie automatycznym.
Potwierdzenie tożsamości w serwisie automatycznym polega na poprawnym wpisaniu przez Klienta na klawiaturze telefonu loginu oraz losowo wybranych przez system cyfr z hasła do Bankowości Telefonicznej. Konsultant w celu weryfikacji zada kilka pytań ale możesz też potwierdzić swoją tożsamość w aplikacji mobilnej bez podawania wrażliwych danych przez telefon.
Zachowaj czujność podczas rozmowy telefonicznej: