1. Kliknij w „Wypełnij wniosek” i rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
2. Zaloguj się do swojej aplikacji mObywatel.
3. Wybierz „mObywatel („mTożsamość”).
4. Zeskanuj kod QR wyświetlany na wniosku o produkty banku, przy użyciu telefonu komórkowego, na którym masz zainstalowaną aplikację mObywatel.
5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel.
6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.
|
Jeśli nie masz aplikacji VeloBank w swoim telefonie, pobierz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu (App Store, Google Play, AppGallery). Następnie wykonaj kolejne kroki.
1. Otwórz aplikację VeloBank i kliknij w „Zostań Klientem”.
2. Rozpocznij wypełnianie wniosku o produkty.
3. Uzupełnij swoje dane podstawowe na wniosku.
4. Kliknij w przycisk „Otwórz aplikację mObywatel”.
5. Wyraź zgodę na przekazanie danych w aplikacji mObywatel .
6. Wróć do wniosku na stronie VeloBank i sprawdź, czy wszystko się zgadza.
7. Wykonaj dalsze kroki niezbędne do zawarcia umowy.
|