Jakość danych osobowych

Dlaczego ważne jest, żebyś miał/miała aktualne dane w banku?

Bez aktualnego dokumentu tożsamości nie możesz: 

  • zarządzać finansami w bankowości internetowej i mobilnej np. zlecać przelewów innych niż między swoimi rachunkami w naszym banku, weryfikować historii transakcji, składać wniosków o nowe produkty, 
  • zlecać dyspozycji finansowych na infolinii oraz w placówce banku , 
  • korzystać z usług, które udostępniamy w bankowości. 

Bez aktualnego adresu zamieszkania/korespondencyjnego: 

  • nie otrzymasz nowej karty płatniczej zanim poprzednia straci ważność, ponieważ wyślemy ją na nieaktualny adres 
  • nie będziemy mogli wysłać Ci korespondencji listownej na czas. 

Bez aktualnego numeru telefonu: 

  • nie będziemy mogli skontaktować się z Tobą w ważnych sprawach, np. gdy zauważymy podejrzaną transakcję na Twoim rachunku lub gdy zostaną wykonane dwie wypłaty w bankomacie w dwóch zupełnie różnych miastach na świecie w krótkim odstępie czasu, 
  • nie będziesz otrzymywać powiadomień SMS,  
  • nie będziesz mógł potwierdzić transakcji oraz autoryzować dyspozycji w placówce lub internecie kodem SMS. 

Bez aktualnego adresu e-mail: 

  • nie otrzymasz wyciągów na swój adres e-mail, 
  • nie będziesz dostawać od nas wiadomości e-mail,  
  • nie otrzymasz informacji o zmianie regulaminu oraz dokumentów np. umów o nowy produkt. 

Bez zgód marketingowych: 

  • nie otrzymasz informacji o nowych ofertach,  
  • nie będziesz mógł skorzystać z promocji, które wymagają zgód marketingowych.

Jak zmienić dane?

W placówce masz możliwość zmiany wszystkich swoich danych.

W bankowości internetowej możesz zaktualizować: 

  • drugie imię, 
  • nazwisko 
  • adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń, 
  • seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,  
  • adres e-mail, 
  • oświadczenie CRS/FATCA, 
  • zgody marketingowe,  
  • źródło wartości majątkowych. 

W bankowości mobilnej możesz zaktualizować: 

  • drugie imię, 
  • nazwisko 
  • adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń, 
  • seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,  
  • adres e-mail, 
  • oświadczenie CRS/FATCA, 
  • zgody marketingowe,  
  • źródło wartości majątkowych. 

Za pośrednictwem infolinii możesz zaktualizować: 

  • imię (w przypadku błędu literowego),  
  • drugie imię (w przypadku braku lub błędu literowego), 
  • nazwisko, 
  • nazwisko rodowe matki (w przypadku braku, błędu literowego lub gdy jako nazwisko rodowe matki wskazane jest nazwisko rodowe klienta), 
  • imię matki (w przypadku braku lub błędu literowego), 
  • imię ojca (w przypadku braku lub błędu literowego), 
  • płeć (w przypadku niezgodności z numerem PESEL lub brakiem informacji) 
  • data urodzenia (w przypadku braku lub niezgodności z numerem PESEL, tylko na datę zgodną z PESEL-em), 
  • kraj/miejsce urodzenia (w przypadku braku lub błędu literowego), 
  • adres zamieszkania, do korespondencji, do e-doręczeń, 
  • seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego, 
  • oświadczenie CRS/FATCA,  
  • preferowany język,  
  • źródło pochodzenia wartości majątkowych,  
  • numer telefonu,  
  • adres e-mail, 
  • zgody marketingowe.