W placówce masz możliwość zmiany wszystkich swoich danych.
W bankowości internetowej możesz zaktualizować:
- drugie imię,
- nazwisko
- adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń,
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,
- adres e-mail,
- oświadczenie CRS/FATCA,
- zgody marketingowe,
- źródło wartości majątkowych.
W bankowości mobilnej możesz zaktualizować:
- drugie imię,
- nazwisko
- adres zamieszkania, do korespondencji, skrytki pocztowej, do e-doręczeń,
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,
- adres e-mail,
- oświadczenie CRS/FATCA,
- zgody marketingowe,
- źródło wartości majątkowych.
Za pośrednictwem infolinii możesz zaktualizować:
- imię (w przypadku błędu literowego),
- drugie imię (w przypadku braku lub błędu literowego),
- nazwisko,
- nazwisko rodowe matki (w przypadku braku, błędu literowego lub gdy jako nazwisko rodowe matki wskazane jest nazwisko rodowe klienta),
- imię matki (w przypadku braku lub błędu literowego),
- imię ojca (w przypadku braku lub błędu literowego),
- płeć (w przypadku niezgodności z numerem PESEL lub brakiem informacji)
- data urodzenia (w przypadku braku lub niezgodności z numerem PESEL, tylko na datę zgodną z PESEL-em),
- kraj/miejsce urodzenia (w przypadku braku lub błędu literowego),
- adres zamieszkania, do korespondencji, do e-doręczeń,
- seria, numer, organ wydający, data wydania i ważności dowodu osobistego,
- oświadczenie CRS/FATCA,
- preferowany język,
- źródło pochodzenia wartości majątkowych,
- numer telefonu,
- adres e-mail,
- zgody marketingowe.