W LINK4 możesz ubezpieczyć mury, czyli konstrukcję budynku oraz elementy stałe takie jak podłogi, okna, podwieszane sufity czy instalacje np. kanalizacyjne, czy grzewcze. Razem z ubezpieczeniem murów i elementów stałych, zyskujesz również ochronę pomieszczeń przynależnych do nieruchomości takich jak miejsce parkingowe, piwnica, czy strych. Możesz skorzystać z ubezpieczenia w dwóch wariantach – od wszystkich ryzyk lub w wariancie od ryzyk nazwanych, gdzie ochroną objęte są aż 23 ryzyka wskazane w OWU.
Ruchomości domowe
To ochrona przedmiotów znajdujących się w ubezpieczonej nieruchomości, które nie są integralną częścią zabudowy domu czy mieszkania. Dzięki ubezpieczeniu ruchomości domowych możesz otrzymać odszkodowanie np. w razie uszkodzenia laptopa i innej elektroniki znajdującej się w domu, czy zniszczenia mebli wskutek zalania lub innych rzeczy osobistych. Ruchomości możesz ubezpieczyć także od kradzieży z włamaniem. Ochroną objęty jest także sprzęt firmowy, np. służbowy laptop.
Budowle
Jeśli ubezpieczasz dom, ochronę możesz rozszerzyć o zabezpieczenie mienia związanego na stałe z gruntem, znajdującego się na posesji wokół domu. Mogą to być wiaty, altany, ogrodzenia, wymurowane w ogrodzie baseny, chodniki czy panele fotowoltaiczne. Budowle objęte są ochroną od zdarzeń losowych (np. pożar, powódź, wandalizm).
OC w życiu prywatnym
Ochrona obejmuje odpowiedzialność cywilną Twoją i osób z Tobą zamieszkujących, za szkody powstałe na terenie całej Europy. LINK4 zapewni wsparcie finansowe, gdy Ty lub członek Twojego gospodarstwa domowego nieumyślnie wyrządzicie szkodę osobie trzeciej. OC w życiu prywatnym przyda Ci się, np. gdy nieumyślnie zalejesz sąsiada, ktoś poślizgnie się i złamie nogę na chodniku przed Twoim domem albo, gdy uszkodzisz zaparkowane auto jadąc rowerem.
Szyby od stłuczenia
Ten element ochrony daje możliwość dodatkowego ubezpieczenia elementów szklanych znajdujących się w ubezpieczanej nieruchomości w przypadku ich stłuczenia, pęknięcia lub uszkodzenia, np. szklanej balustrady, czy szklanej zabudowy prysznica.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance techniczny
Jeśli po wystąpieniu zdarzenia dom lub mieszkanie nie będzie się nadawać do zamieszkania, LINK4 zapewni zarówno Tobie, jak i pozostałym domownikom pobyt w hotelu (do 8 dób), a także transport do miejsca zakwaterowania. W ramach polisy możesz też skorzystać z dozoru mienia w miejscu ubezpieczenia, jak również z interwencji ślusarza lub innego specjalisty w sytuacji awaryjnej.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance RTV/AGD/PC
Naprawa sprzętu RTV, AGD lub PC, który ulegnie awarii w okresie ubezpieczenia. Interwencja zostanie zorganizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Dotyczy sprzętów nie starszych niż 6 lat.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance medyczny
Z assistance medycznym możesz liczyć m.in. na wizytę lekarza lub pielęgniarki, transport medyczny, a także dostarczenie leków do domu po nieszczęśliwym wypadku. LINK4 może także zorganizować opiekę dla Twoich dzieci, osób niesamodzielnych lub zwierząt domowych, jeśli znajdziesz się w szpitalu.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance rowerowy
Obejmuje m.in. transport roweru po wypadku (limit 1200 zł) jak również organizację jego naprawy do 1 200 zł.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Pomoc prawna
W przypadku nieoczekiwanych problemów prawnych związanych z Twoim życiem prywatnym LINK4 zapewni Ci profesjonalną Pomoc Prawną, dzięki której poznasz swoje prawa i wspólnie z prawnikiem wybierzesz najlepszą dla siebie drogę postępowania. Szczegóły znajdziesz w OWU.
Jak kupić ubezpieczenie nieruchomości
Zadzwoń pod numer 22 275 63 58.
(koszt połączenia według taryfy operatora)
Możesz też zostawić swój numer telefonu, a my oddzwonimy do Ciebie i pomożemy wybrać Ci odpowiedni zakres ochrony dopasowany do Twoich potrzeb.
Składkę za ubezpieczenie możesz opłacić jednorazowo albo w dwóch ratach. Składkę opłacisz bezpośrednio do LINK4 - podczas zakupu ubezpieczenia lub przelewem na numer rachunku wskazany przez ubezpieczyciela.
Kto udziela ochrony?
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Zgłoszenie szkody
Zgłoszenie szkody możesz złożyć:
dzwoniąc pod całodobowy numer telefonu (22) 444 44 44 (koszt połączenia według taryfy operatora),
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej umowy ubezpieczenia.
Pełnomocnictwo Agenta
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego przez towarzystwo ubezpieczeń pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt jest oferowany za pośrednictwem VeloBanku S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 26 czerwca 2023 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.