Złożyłem wniosek o lokatę przez stronę velobank.pl i nie otrzymałem maila. Co się stało?

Funkcja złożenia wniosku o lokatę przez stronę jest dostępna dla nowych Klientów, którzy nie posiadali jeszcze produktów w VeloBanku. Jeśli korzystałeś już z usług banku, wystarczy, że zalogujesz się do Bankowości Internetowej i z tego poziomu założysz lokaty. Po zalogowaniu:

  • wejdź w zakładkę Lokaty, a następnie wybierz Nowa lokata. Wyświetli Ci się lista lokat, z których możesz skorzystać.
  • wybierz interesującą Cię lokatę i kliknij Załóż.
  • następnie wybierz parametry lokaty: kwotę lokaty, okres lokaty oraz opcję opłacenia lokaty, czyli czy chcesz opłacić ją bezpośrednio ze swojego rachunku (środki muszą się na nim znajdować w chwili zakładania lokaty), czy też opcją Opłać później – przelew z dowolnego rachunku, którego jesteś właścicielem.
  • uzupełnij dane, zaakceptuj oświadczenia dotyczące regulaminu rachunków, Tabeli Opłat i Prowizji, Tabeli Oprocentowania Lokat Terminowych, Arkusza informacyjnego dla Deponenta (Arkusz dotyczy Bankowego Funduszu Gwarancyjnego) oraz w przypadku Lokaty na Nowe Środki również Regulamin promocji Lokaty na Nowe Środki dotyczący edycji, w ramach której wnioskujesz o lokatę i przejdź Dalej.
  • kolejnym etapem jest zweryfikowanie informacji czy wszystkie dane dotyczące dyspozycji się zgadzają. Jeśli tak, kliknij przycisk Załóż lokatę i lokata zostaje przekazana do realizacji.
  • poprawnie założona i opłacona lokata będzie widoczna po zalogowaniu się do Bankowości Internetowej w zakładce Lokaty.

Lokatę możesz założyć również w najbliższym oddziale banku oraz na Infolinii po zalogowaniu się do Bankowości Telefonicznej.

Czy odpowiedź była pomocna?