Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 10 walutach – EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY
0 zł za aktywację i korzystanie z usługi wielowalutowej
Możliwość włączenia usługi na wszystkich kartach debetowych wydanych do VeloKonta
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego – pod warunkiem posiadania wystarczających środków
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY
Wpłać odpowiednią ilość środków na rachunek.
Podłącz rachunki walutowe do swojej karty debetowej za pośrednictwem bankowości internetowej, bankowości mobilnej lub w dowolnej placówce VeloBanku.
Dokonaj transakcji za granicą lub w Internecie i oszczędzaj na przewalutowaniach.
Jak podłączyć rachunki walutowe do karty w bankowości internetowej oraz mobilnej?
1
Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
2
Wybierz zakładkę „Finanse”
3
Wejdź w „Szczegóły karty” swojej karty debetowej wydanej przez VeloBank
4
Wybierz: „Podłącz konto walutowe do karty”
5
Zatwierdź podłączenie rachunku walutowego do karty debetowej. Zrobisz to poprzez mobilną autoryzację lub kod SMS.
Rachunki walutowe możesz podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Podłączenie/odłączenie rachunków walutowych do karty debetowej możesz zlecić za pośrednictwem:
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wydanych kartach MasterCard Executive BusinessCard.
Nie. Bank nie pobiera opłaty za aktywację usługi.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP.
Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać.
Warunki działania kantoru oraz szczegółowe informacje o jego funkcjonalnościach znajdziesz w komunikacie oraz regulaminie kantoru walutowego. Dokumenty udostępniamy na velobank.pl i w naszych placówkach
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik