Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
- poważne zachorowanie dla siebie i dzieci
- niezdolność do pracy
Komfort Życia to ubezpieczenie dla osób, które myślą o przyszłości swoich bliskich, chcą zapewnić im bezpieczeństwo i stabilizację finansową w trudnych chwilach życiowych.
To ubezpieczenie kupisz w oddziałach Velobanku (oraz wybranych placówkach franczyzowych). O szczegóły zapytaj doradcę.
Prudential International Assurance plc z siedzibą w Dublinie działającą na rynku polskim poprzez Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (PIA), oferujący produkty ubezpieczeniowe pod marką Pru.
Maksymalna suma ubezpieczenia: 10 mln zł
W momencie zakupu ubezpieczenia oraz w trakcie jego trwania można rozszerzyć ochronę o dodatkowy zakres:
Szczegóły na temat zakresu ubezpieczenia znajdziesz w przewodniku
Umowa ubezpieczenia zawierana jest na podstawie Ogólnych Warunków Ubezpieczenia KOMFORT ŻYCIA oraz Ogólnych Warunków Ubezpieczeń Dodatkowych. Umowę ubezpieczenia można zawrzeć w placówce VeloBanku. Przed jej zawarciem sprawdzimy, czy ubezpieczenie spełnia potrzeby i wymagania klienta.
Pełna lista wyłączeń odpowiedzialności w zakresie umowy głównej i w odniesieniu do konkretnych elementów ochrony ubezpieczeniowej znajduje się w § 6. Wyłączenia odpowiedzialności w odniesieniu do poszczególnych umów dodatkowych znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia dodatkowego.
Składkę można opłacać miesięcznie, kwartalnie, półrocznie albo rocznie.
Wnioski o roszczenia z tytułu zawartych umów ubezpieczenia na życie można składać bezpośrednio w siedzibie lub oddziałach Pru, a także drogą email na adres: roszczenia.polska@prudential.pl
Można je złożyć również za naszym pośrednictwem.
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej umowy ubezpieczenia.
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranej sumy ubezpieczenia, wybranego zakresu rozszerzającego zakres ubezpieczenia, okresu ubezpieczenia, częstotliwość opłacania składki, wieku Ubezpieczonego oraz oceny ryzyka ubezpieczeniowego. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia Komfort Życia oraz Ogólne Warunki Ubezpieczeń Dodatkowych – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie banku https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/ubezpieczenia lub w placówkach VeloBanku.
Ubezpieczycielem jest Prudential International Assurance plc z siedzibą w Dublinie działającą poprzez Prudential International Assurance plc Spółka Akcyjna Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie (PIA) działający pod marką Pru. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt oferuje VeloBank S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez poszczególne Towarzystwa Ubezpieczeń współpracujące z VeloBank S.A.