Jaki jest limit dzienny dla operacji, które mogę wykonać poprzez bankowość internetową?

Maksymalna kwota limitu dziennego to:

  • 200 000 zł dla klientów indywidualnych i bankowości premium
  • 500 000 zł dla klientów private banking,
  • 5000 zł dla posiadaczy Rachunku Dla Osoby Małoletniej.

Dla nowych klientów bankowości internetowej limit ten ustawiliśmy automatycznie na poziomie 25 000 zł, a dla klientów  private banking - 50 000 zł.

W celu bezpieczeństwa dla naszych nowych klientów bankowości internetowej limit początkowy zmniejszyliśmy i wynosi 25 000 zł. Początkowa wartość limitu dla pojedynczej transakcji to 1000 zł.

Wartości limitów można łatwo zmienić. Po zalogowaniu się do bankowości internetowej należy w Ustawieniach wybrać Limity transakcji Następnie określ wysokość dziennego limitu transakcji oraz limitu pojedynczej transakcji. Po prawidłowej autoryzacji zmienimy Twoje limity transakcji.

Limitowi transakcji w bankowości internetowej, powyżej których nie realizujemy dyspozycji Klienta, nie podlegają:

  1. transakcje pomiędzy Twoimi rachunkami, które dla Ciebie prowadzimy w ramach VeloBanku (w tym ustanowienie zlecenia stałego/jednorazowego, zerwanie lokaty, modyfikacja lokaty, polegająca na zmianie rachunku do zwrotu środków na Twój rachunek, który dla Ciebie prowadzimy),
  2. transakcje płatnicze stanowiące uznanie rachunków kredytowych prowadzonych przez VeloBank,
  3. transakcje płatnicze na poczet produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych oferowanych przez VeloBank. Dyspozycje zlecane z poziomu bankowości internetowej są ograniczone limitami zgodnie z Regulaminem rachunków bankowych, kart debetowych oraz Bankowości Elektronicznej oraz Komunikatem dla Użytkowników Bankowości Elektronicznej.

Czy odpowiedź była pomocna?