Gdzie odzyskam login do logowania do bankowości internetowej?
Jeśli nie jesteś w stanie znaleźć albo nie pamiętasz loginu do Bankowości Internetowej, możesz go samodzielnie odzyskać.
Po kliknięciu w opcję: Przypomnij login wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na numer telefonu podany w Twojej Bankowości zostanie wysłany kod autoryzacyjny, a na ekranie wyświetli się komunikat „W celu przypomnienia loginu niezbędne jest podanie hasła autoryzacyjnego, które zostało wysłane na Twój numer telefonu”. Gdy poprawnie podasz kod autoryzacyjny z SMS-a, na adres e-mail podany w Twojej Bankowości zostanie wysłany login, którym możesz zalogować się do swojej Bankowości.
Sprawdź dokładną instrukcję, jak samodzielnie odzyskać login do Bankowości Internetowej
Login możesz odzyskać również:
- w Placówce Banku
- na infolinii VeloBanku pod numerem telefonu +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01. Wybierz opcję Klienta Indywidulanego, a następnie logowanie do bankowości telefonicznej lub połączenie z konsultantem. Infolinia dla Klientów indywidualnych dostępna jest całą dobę, 7 dni w tygodniu. Koszt połączenia jest zgodny z taryfą Twojego operatora.