Płać Bardziej Velo!

Płać Bardziej Velo!

 

Aktywuj nową kartę VeloBanku i zachowaj ciągłość transakcji kartą do konta lub kartą kredytową

Poznaj korzyści, które przygotowaliśmy dla Ciebie w ofercie specjalnej:

 

  • brak opłat za obsługę nowej karty do konta lub karty kredytowej przez 2 miesiące od dnia, w którym przystąpisz do oferty specjalnej
  • zwrot prowizji od wypłat gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce przez 2 miesiące od dnia, w którym przystąpisz do oferty specjalnej
    - 100 zł za każdy miesiąc i nie więcej niż 200 zł za cały okres trwania oferty specjalnej

 

Szczegóły dotyczące korzyści zawiera Regulamin oferty specjalnej Płać Bardziej Velo.

Jak przystąpić do oferty specjalnej Płać Bardziej Velo?

Aktywuj nową kartę VeloBanku do 15.12.2023 r.

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

Bankowość internetowa i mobilna

  1. Zaloguj się do bankowości
  2. Wybierz zakładkę KARTY
  3. Wybierz kartę i AKTYWUJ I NADAJ PIN
  4. Potwierdź zmianę

Infolinia

  1. Przygotuj login i hasło do bankowości telefonicznej, następnie zadzwoń pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01
  2. Wybierz AKTYWACJA KARTY PŁATNICZEJ
  3. Wprowadź login oraz hasło
  4. Lektor poda ostatnie 4 cyfry numeru karty
  5. Zaakceptuj aktywację właściwej karty
  6. Nadaj PIN do karty zgodnie z instrukcją lektora i potwierdź zmianę

 

Jeśli nie masz dostępu do bankowości telefonicznej, połącz się z konsultantem.

Korzystasz z karty pierwszy raz?

  1. Włóż ją do bankomatu lub terminala płatniczego
  2. Potwierdź operację PIN-em

Na terminalu płatniczym może pojawić się (czasem kilkukrotnie) komunikat o błędnym kodzie PIN. W takiej sytuacji wprowadź kod ponownie. Teraz Twoja karta będzie aktywna.

Co zrobić z dotychczasową kartą?

  • Jeżeli aktywujesz nową kartę w okresie trwania oferty specjalnej, dotychczasową kartę wyłączymy za Ciebie następnego dnia roboczego po aktywacji karty
  • Jeżeli aktywujesz nową kartę po 15.12.2023 r., nie przystąpisz do oferty specjalnej, a swoją dotychczasową kartę możesz zastrzec:

- w bankowości mobilnej lub internetowej: wejdź w zakładkę Karty, wybierz kartę, którą chcesz zastrzec, a następnie kliknij Zastrzeż

- dzwoniąc na infolinię +48 664 919 797

- odwiedzając najbliższą placówkę VeloBanku

 

Jeśli nie zastrzeżesz Twojej dotychczasowej karty, zostanie ona wyłączona od 15.12.2023 r. Poinformujemy Cię o zbliżającym się terminie wyłączenia karty wiadomością SMS i powiadomieniem w bankowości mobilnej.

Zastrzeżoną kartę możesz zniszczyć lub przynieść do najbliższej placówki VeloBanku. Zadbamy, aby została w bezpieczny sposób zutylizowana.

Zadzwoń do nas

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 664 919 797

Infolinia czynna całą dobę,
7 dni w tygodniu.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.

Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:

•    po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
•    lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.


Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość