Zmiany w bankowości internetowej

KI - Nowa Bi 2022 - KV Płatności

Zmieniamy bankowość internetową!

Odkryj na nowo moduł “Płatności”
i bankuj z nami jeszcze wygodniej!

 

1. Skorzystaj z „Koszyka płatności”, jeśli zlecasz kilka przelewów.

Możesz zaplanować i zlecać przelewy do różnych odbiorców oraz na dowolne numery rachunków. W koszyku płatności potwierdzisz wiele przelewów jednym kliknięciem.

Koszyk

2. W sekcji „Zaplanowane“ możesz przeglądać swoje płatności.

W tej sekcji możesz oczywiście także edytować, zawiesić lub usunąć każdą zaplanowaną płatność.

krok-Płatnosci

3. W sekcji „Odbiorcy“ wygodnie zlecisz przelewy do odbiorów zdefiniowanych.

Przygotowujemy też dla Ciebie listę odbiorców, do których zlecasz przelewy najczęściej.

screen-krok-Odbiorcy.png [84.89 KB]

4. Dzięki „Historii” masz swoje finanse pod kontrolą!

W historii łatwo odnajdziesz twoje transakcje: kartą, blikiem lub przelewem. W podsumowaniu sprawdzisz swoje wpływy i wydatki.

screen-krok-Historia.png [101.32 KB]

Cały czas rozwijamy naszą bankowość elektroniczną, aby bankowało Ci się z nami bezpiecznie i wygodnie.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc.

Pamiętaj, aby wyrazić zgody marketingowe i skorzystać z wszystkich ofert i wniosków w Twojej bankowości internetowej.

Zobacz, co już wcześniej dla Ciebie przygotowaliśmy:

W zakładce “Produkty banku” zobaczysz najpierw najbardziej “Popularne” oferty.

Więcej produktów odnajdziesz w kolejnych sekcjach: oszczędzanie, kredyty, konta, karty debetowe, karty kredytowe i ubezpieczenia. Wystarczy, że wybierzesz odpowiednią kategorię, a my zaprezentujemy oferty dla Ciebie.

1dasdasd.png [131.75 KB]

Stworzyliśmy zakładkę „Obsługa”, abyś mógł bankować z nami wygodniej.

W kolejnych sekcjach produktowych znajdziesz np. wniosek o przelew wynagrodzenia, przeniesienie rachunku bankowego, czy zaświadczenie o spłacie kredytu. W tym miejscu możesz też dostarczyć nam dokumenty do Twojego kredytu lub inne dokumenty.

1dasdasd.png [131.75 KB]

Załatwianie spraw urzędowych i podpisywanie dokumentów bez wychodzenia z domu?

Oczywiście! W zakładce „e-Urząd” szybko i wygodnie założysz profil zaufany, a usługa GetinID pozwoli Ci potwierdzić zdalnie swoją tożsamość u dostawców usług komercyjnych i publicznych. Złożysz tu także wnioski o świadczenia rodzinne.

1dasdasd.png [131.75 KB]

Jakie jeszcze czekają na Ciebie nowe funkcjonalności?

  • wystarczy, że „Wyszukiwarce” wpiszesz minimum dwa znaki, a my podpowiemy Ci oferty i wnioski, które mogą Cię zainteresować,
  • w zakładce „W trakcie” zobaczysz, jakie wnioski masz aktualnie rozpoczęte i ile dni pozostało do wygaśnięcia wniosku,
  • w zakładce „Historia” pokażemy wnioski, które złożyłeś. Możesz je wyszukać po wybraniu filtrów: nazwa, kategoria, status, okres.

1dasdasd.png [131.75 KB]

Pokazaliśmy Twoje rachunki w sekcji „Finanse”, w nowym układzie i formie.

W sekcji „Finanse” możesz wejść w szczegóły każdego ze swoich rachunków. Po prawej stronie przekazujemy Ci najnowsze oferty, a w części „Czy wiesz, że…” zamieszczamy przydatne wskazówki.

1dasdasd.png [131.75 KB]

Przygotowaliśmy szczegóły Twojego rachunku w bardziej czytelny sposób.

W szczegółach rachunku z łatwością przejrzysz historię swoich transakcji. Znajdziesz tu także podsumowania swoich wpływów i wydatków oraz pobierzesz wyciągi.

3.png [96.01 KB]

Zmieniliśmy miejsce, gdzie przełączasz się między swoimi kontami.

W łatwy sposób możesz przełączyć się między swoimi kontami: indywidualnym, wspólnym lub firmowym. Zmianę dostrzeżesz w sekcjach: „Finanse”, „Kantor”, „Historia” oraz „Wyciągi i zestawienia opłat”. W pozostałych sekcjach zmiany wdrożymy wkrótce.

Jeśli posiadasz panel firmowy, podświetlamy go na niebiesko!

2.png [137.34 KB]

Pomoc

Dlaczego zmieniamy bankowość internetową? Co zyskam jako Klient dzięki zmianom?
Nad czym teraz pracujemy?
Dlaczego moja bankowość internetowa wygląda inaczej niż zawsze? Dlaczego cześć widoków jest po nowemu a cześć po staremu?

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik

Zadzwoń do nas

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 664 919 797

Infolinia czynna całą dobę,
7 dni w tygodniu.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.

Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:

•    po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
•    lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.


Informacje dotyczące zawieszenia spłaty kredytu znajdziesz tutaj.

Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość