Dostępność kanałów kontaktu

Mężczyzna i kobieta w średnim wieku tulą się, patrząc na spokojne morze z zielonego wybrzeża.

Dostępność kanałów kontaktu

  • Dostępność w kanale telefonicznym
  • Dostępność w oddziałach
  • Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Dostępność kanałów kontaktu

45-Bankowość-Telefoniczna-desktop.jpg

Kanał telefoniczny

Na naszej infolinii dokładamy wszelkich starań żeby znaleźć szybkie odpowiedzi na pytania dla jak najszerszej grupy odbiorców.

Dostępność zaczyna się od rozmowy

Na infolinii również chcemy być dostępni. Dlatego:

  • odpowiadamy na wszystkie pytania o ofercie banku za pośrednictwem czatu na www,
  • odpowiadamy na wszystkie pytania, także o Twoich produktach, za pośrednictwem czatu w bankowości internetowej i mobilnej,
  • możesz wysłać do nas zapytanie przez formularz www. Odpowiedź wyślemy mailem lub oddzwonimy do Ciebie- jeżeli chcesz,
  • nasz IVR umożliwia głosową nawigację. Możesz podyktować temat, na których chcesz porozmawiać,
  • na naszej infolinii otworzyć możesz konto zdalnie, jeśli z jakichkolwiek przyczyn zdalne metody otwarcia konta, udostępnione na naszej stronie www, nie są dla Ciebie dostępne. Wystarczy, że Veli- naszej wirtualnej asystentce, podasz temat połączenia “otwarcie konta”. Połączymy Cię z doradcą, który po pobraniu danych z dowodu umówi przyjazd kuriera,
  • mamy opcję VeloPhone. Po zalogowaniu do bankowości mobilnej możesz od razu połączyć się z doradcą. Dzięki temu konsultant szybciej odpowie na Twoje pytanie,
  • możesz z nami porozmawiać po ukraińsku i rosyjsku,
  • jesteśmy dla Ciebie dostępni całą dobę.
Dwoje ludzi w płaszczach, trzymających się za ręce, kieruje się do wejścia w zielonej elewacji banku Velo Bank w nowoczesnym budynku ze szklaną fasadą.

Oddziały

Dostępność w oddziałach stacjonarnych to proces. Będziemy rozwijać dostępność usług w oddziałach dla osób ze specjalnymi potrzebami i dla naszych seniorów.

Udogodnienia w placówkach

W naszych oddziałach mamy następujące elementy wspierające:

Pętle indukcyjne

Pętle indukcyjne – wspierają osoby, które niedosłyszą z aparatami słuchowymi. Zainstalowaliśmy je w 62 lokalizacjach banku, w tym:

  • 54 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Ramki do podpisu

ułatwiają podpisywanie dokumentów osobom z ograniczoną koordynacją ruchową lub niewidomych i niedowidzących. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Lupy powiększające

dzięki nim osób niedowidzące mogą łatwiej w zapoznać się z naszymi dokumentami. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Tłumacz online Polskiego Języka Migowego (PJM)

zapewniamy zdalny dostęp do tłumacza PJM. Taki dostęp mamy w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Pozostałe udogodnienia

zapewniamy zdalny dostęp do tłumacza PJM. Taki dostęp mamy w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • Do każdej naszej placówki możesz wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym,
  • Jeżeli tego potrzebujesz możesz poprosić o to, aby doradca przeczytał Ci na głos wybrany przez Ciebie dokument,
  • Cały czas szkolimy pracowników naszych oddziałów z zasad komunikacji z osobami z indywidualnymi potrzebami.

 

ikona z wykrzyknikiem symbolizująca ważną informację
Pętle indukcyjne zostały skalibrowane zgodnie z normą PN-EN 60118-4. Zanim zamontowaliśmy pętle zrealizowaliśmy audyt, aby wybrać najlepszą lokalizację do instalacji urządzenia.

 

Pani w kolorowej bluzce siedzi na wygodnej kanapie i korzysta z laptopa, którego trzyma na kolanach

Komunikacja i informacja

Bank dąży do zapewnienia równego dostępu do informacji wszystkim klientom, niezależnie od ich potrzeb komunikacyjnych. Wprowadziliśmy rozwiązania, które wspierają przejrzystość przekazywanych treści, a także oferują obsługę w sposób dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i seniorów.

Jak informujemy o dostępności w oddziałach

Informacje o dostępnych udogodnieniach w poszczególnych placówkach możesz znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”. Znajduje się w nim lista lokalizacji wraz z ikonograficznymi oznaczeniami dostępności:

 

ikona z osobą na wózku symbolizująca osobę niepełnosprawną

Placówka w pełni dostępna dla osób poruszających się na wózku

 

ikona z przekreślonym okiem symbolizująca osobę niewidomą

Obsługa dla osób niewidomych i niedowidzących

 

ikona z dłońmi symbolizująca obsługę w języku migowym

Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM)

 

ikona z przebitym uchem symbolizująca pętlę indukcyjną

Dostępność pętli indukcyjnej

Tłumacz PJM

Kilka ważnych informacji o tym, jak możesz skorzystać z tłumacza Polskiego Języka Migowego:

  • tłumacz Polskiego Języka Migowego (PJM) dostępny jest od poniedziałku do piątku, od 9:00 – 18:00, o ile placówka jest otwarta w tych godzinach.
  • aktualną listę placówek z PJM możesz znaleźć w załączniku Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku
  • jeżeli chcesz połączyć się z tłumaczem PJM nie musisz mieć swojego urządzenia. Udostępnimy je.

 

ikona z wykrzyknikiem symbolizująca ważną informację
Usługa ta nie jest dostępna we wszystkich oddziałach banku. Aktualną listę placówek oferujących obsługę w PJM można znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”.

 

Zrozumiałe dokumenty

W naszym banku chcemy komunikować się w prosty i zrozumiały sposób. Stopniowo upraszczamy dokumenty, aby były proste i dostępne dla wszystkich klientów. Cześć dokumentów już taka jest. Uprościliśmy ponad 1000 stron dokumentów.

Aby to robić mamy:

  • Velostandardy prostego i dostępnego języka - piszemy wprost,
  • szkolenia dla pracowników o tym, jak pisać prosto,
  • specjalistów, którzy tworzą dokumenty według standardów prostego języka.

Udostępniamy również nasze dokumenty bankowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jeżeli chcesz dokument w wersji audio lub Braillem możesz skorzystać z:

Dokument, który przetłumaczymy prześlemy Ci kurierem na adres korespondencyjny, który nam podasz. 

 

Potrzebujesz dokumentu w niestandardowej formie?
Wypełnij wniosek - dokument otrzymasz od nas w ciągu 7 dni!