Dostępność kanałów kontaktu

Kobieta i mężczyzna korzystają z laptopa, tableta i smartfona nawiązując do dostępności kanałów kontaktu.

Dostępność kanałów kontaktu

  • Dostępność w kanale telefonicznym
  • Dostępność w oddziałach
  • Dostępność komunikacyjno-informacyjna

 

Dostępność kanałów kontaktu

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu

Uśmiechnięta kobieta ze słuchawkami pracująca w Call Center.

Kanał telefoniczny

Na naszej infolinii dokładamy wszelkich starań żeby znaleźć szybkie odpowiedzi na pytania dla jak najszerszej grupy odbiorców.

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - opis

Dostępność zaczyna się od rozmowy

Na infolinii również chcemy być dostępni. Dlatego:

  • odpowiadamy na wszystkie pytania o ofercie banku za pośrednictwem czatu na www,
  • odpowiadamy na wszystkie pytania, także o Twoich produktach, za pośrednictwem czatu w bankowości internetowej i mobilnej,
  • możesz wysłać do nas zapytanie przez formularz www. Odpowiedź wyślemy mailem lub oddzwonimy do Ciebie- jeżeli chcesz,
  • nasz IVR umożliwia głosową nawigację. Możesz podyktować temat, na których chcesz porozmawiać,
  • na naszej infolinii otworzyć możesz konto zdalnie, jeśli z jakichkolwiek przyczyn zdalne metody otwarcia konta, udostępnione na naszej stronie www, nie są dla Ciebie dostępne. Wystarczy, że Veli- naszej wirtualnej asystentce, podasz temat połączenia “otwarcie konta”. Połączymy Cię z doradcą, który po pobraniu danych z dowodu umówi przyjazd kuriera,
  • mamy opcję VeloPhone. Po zalogowaniu do bankowości mobilnej możesz od razu połączyć się z doradcą. Dzięki temu konsultant szybciej odpowie na Twoje pytanie,
  • możesz z nami porozmawiać po ukraińsku i rosyjsku,
  • jesteśmy dla Ciebie dostępni całą dobę.

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - ctabox Oddziały

Para kieruje się do oddziału banku.

Oddziały

Dostępność w oddziałach stacjonarnych to proces. Będziemy rozwijać dostępność usług w oddziałach dla osób ze specjalnymi potrzebami i dla naszych seniorów.

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - opis

Udogodnienia w placówkach

W naszych oddziałach mamy następujące elementy wspierające:

Pętle indukcyjne

Pętle indukcyjne – wspierają osoby, które niedosłyszą z aparatami słuchowymi. Zainstalowaliśmy je w 62 lokalizacjach banku, w tym:

  • 54 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Ramki do podpisu

ułatwiają podpisywanie dokumentów osobom z ograniczoną koordynacją ruchową lub niewidomych i niedowidzących. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Lupy powiększające

dzięki nim osób niedowidzące mogą łatwiej w zapoznać się z naszymi dokumentami. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Tłumacz online Polskiego Języka Migowego (PJM)

zapewniamy zdalny dostęp do tłumacza PJM. Taki dostęp mamy w 77 lokalizacjach banku, w tym:

  • 69 oddziałach sieci detalicznej,
  • 8 centrach sieci Private Banking.

Pozostałe udogodnienia

  • Do każdej naszej placówki możesz wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym,
  • Jeżeli tego potrzebujesz możesz poprosić o to, aby doradca przeczytał Ci na głos wybrany przez Ciebie dokument,
  • Cały czas szkolimy pracowników naszych oddziałów z zasad komunikacji z osobami z indywidualnymi potrzebami.

 

ikona z wykrzyknikiem symbolizująca ważną informację
Pętle indukcyjne zostały skalibrowane zgodnie z normą PN-EN 60118-4. Zanim zamontowaliśmy pętle zrealizowaliśmy audyt, aby wybrać najlepszą lokalizację do instalacji urządzenia.

 

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - ctabox Komunikacja i informacja

Dłoń na książce napisanej alfabetem Braille'a.

Komunikacja i informacja

Bank dąży do zapewnienia równego dostępu do informacji wszystkim klientom, niezależnie od ich potrzeb komunikacyjnych. Wprowadziliśmy rozwiązania, które wspierają przejrzystość przekazywanych treści, a także oferują obsługę w sposób dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i seniorów.

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - opis 5

Jak informujemy o dostępności w oddziałach

Informacje o dostępnych udogodnieniach w poszczególnych placówkach możesz znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”. Znajduje się w nim lista lokalizacji wraz z ikonograficznymi oznaczeniami dostępności:

 

ikona z osobą na wózku symbolizująca osobę niepełnosprawną

Placówka w pełni dostępna dla osób poruszających się na wózku

 

ikona z przekreślonym okiem symbolizująca osobę niewidomą

Obsługa dla osób niewidomych i niedowidzących

 

ikona z dłońmi symbolizująca obsługę w języku migowym

Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM)

 

ikona z przebitym uchem symbolizująca pętlę indukcyjną

Dostępność pętli indukcyjnej

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - opis 3

Tłumacz PJM

Kilka ważnych informacji o tym, jak możesz skorzystać z tłumacza Polskiego Języka Migowego:

  • tłumacz Polskiego Języka Migowego (PJM) dostępny jest od poniedziałku do piątku, od 9:00 – 18:00, o ile placówka jest otwarta w tych godzinach.
  • aktualną listę placówek z PJM możesz znaleźć w załączniku Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku
  • jeżeli chcesz połączyć się z tłumaczem PJM nie musisz mieć swojego urządzenia. Udostępnimy je.

 

ikona z wykrzyknikiem symbolizująca ważną informację
Usługa ta nie jest dostępna we wszystkich oddziałach banku. Aktualną listę placówek oferujących obsługę w PJM można znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”.

 

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - opis 4

Zrozumiałe dokumenty

W naszym banku chcemy komunikować się w prosty i zrozumiały sposób. Stopniowo upraszczamy dokumenty, aby były proste i dostępne dla wszystkich klientów. Cześć dokumentów już taka jest. Uprościliśmy ponad 1000 stron dokumentów.

Aby to robić mamy:

  • Velostandardy prostego i dostępnego języka - piszemy wprost,
  • szkolenia dla pracowników o tym, jak pisać prosto,
  • specjalistów, którzy tworzą dokumenty według standardów prostego języka.

Udostępniamy również nasze dokumenty bankowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jeżeli chcesz dokument w wersji audio lub Braillem możesz skorzystać z:

Dokument, który przetłumaczymy prześlemy Ci kurierem na adres korespondencyjny, który nam podasz. 

 

VeloDostępność - Dostępność kanałów kontaktu - info uzupełniające

Potrzebujesz dokumentu w niestandardowej formie?
Wypełnij wniosek - dokument otrzymasz od nas w ciągu 7 dni!

VeloDostępność - Dostępność - powrót do spisu treści