Na naszej infolinii dokładamy wszelkich starań żeby znaleźć szybkie odpowiedzi na pytania dla jak najszerszej grupy odbiorców.
Dostępność zaczyna się od rozmowy
Na infolinii również chcemy być dostępni. Dlatego:
odpowiadamy na wszystkie pytania o ofercie banku za pośrednictwem czatu na www,
odpowiadamy na wszystkie pytania, także o Twoich produktach, za pośrednictwem czatu w bankowości internetowej i mobilnej,
możesz wysłać do nas zapytanie przez formularz www. Odpowiedź wyślemy mailem lub oddzwonimy do Ciebie- jeżeli chcesz,
nasz IVR umożliwia głosową nawigację. Możesz podyktować temat, na których chcesz porozmawiać,
na naszej infolinii otworzyć możesz konto zdalnie, jeśli z jakichkolwiek przyczyn zdalne metody otwarcia konta, udostępnione na naszej stronie www, nie są dla Ciebie dostępne. Wystarczy, że Veli- naszej wirtualnej asystentce, podasz temat połączenia “otwarcie konta”. Połączymy Cię z doradcą, który po pobraniu danych z dowodu umówi przyjazd kuriera,
mamy opcję VeloPhone. Po zalogowaniu do bankowości mobilnej możesz od razu połączyć się z doradcą. Dzięki temu konsultant szybciej odpowie na Twoje pytanie,
możesz z nami porozmawiać po ukraińsku i rosyjsku,
jesteśmy dla Ciebie dostępni całą dobę.
Oddziały
Dostępność w oddziałach stacjonarnych to proces. Będziemy rozwijać dostępność usług w oddziałach dla osób ze specjalnymi potrzebami i dla naszych seniorów.
Udogodnienia w placówkach
W naszych oddziałach mamy następujące elementy wspierające:
Pętle indukcyjne
Pętle indukcyjne – wspierają osoby, które niedosłyszą z aparatami słuchowymi. Zainstalowaliśmy je w 62 lokalizacjach banku, w tym:
54 oddziałach sieci detalicznej,
8 centrach sieci Private Banking.
Ramki do podpisu
ułatwiają podpisywanie dokumentów osobom z ograniczoną koordynacją ruchową lub niewidomych i niedowidzących. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:
69 oddziałach sieci detalicznej,
8 centrach sieci Private Banking.
Lupy powiększające
dzięki nim osób niedowidzące mogą łatwiej w zapoznać się z naszymi dokumentami. Możesz z nich skorzystać w 77 lokalizacjach banku, w tym:
69 oddziałach sieci detalicznej,
8 centrach sieci Private Banking.
Tłumacz online Polskiego Języka Migowego (PJM)
zapewniamy zdalny dostęp do tłumacza PJM. Taki dostęp mamy w 77 lokalizacjach banku, w tym:
69 oddziałach sieci detalicznej,
8 centrach sieci Private Banking.
Pozostałe udogodnienia
zapewniamy zdalny dostęp do tłumacza PJM. Taki dostęp mamy w 77 lokalizacjach banku, w tym:
Do każdej naszej placówki możesz wejść z psem przewodnikiem lub psem asystującym,
Jeżeli tego potrzebujesz możesz poprosić o to, aby doradca przeczytał Ci na głos wybrany przez Ciebie dokument,
Cały czas szkolimy pracowników naszych oddziałów z zasad komunikacji z osobami z indywidualnymi potrzebami.
Pętle indukcyjne zostały skalibrowane zgodnie z normą PN-EN 60118-4. Zanim zamontowaliśmy pętle zrealizowaliśmy audyt, aby wybrać najlepszą lokalizację do instalacji urządzenia.
Komunikacja i informacja
Bank dąży do zapewnienia równego dostępu do informacji wszystkim klientom, niezależnie od ich potrzeb komunikacyjnych. Wprowadziliśmy rozwiązania, które wspierają przejrzystość przekazywanych treści, a także oferują obsługę w sposób dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych i seniorów.
Jak informujemy o dostępności w oddziałach
Informacje o dostępnych udogodnieniach w poszczególnych placówkach możesz znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”. Znajduje się w nim lista lokalizacji wraz z ikonograficznymi oznaczeniami dostępności:
Placówka w pełni dostępna dla osób poruszających się na wózku
Obsługa dla osób niewidomych i niedowidzących
Obsługa w Polskim Języku Migowym (PJM)
Dostępność pętli indukcyjnej
Tłumacz PJM
Kilka ważnych informacji o tym, jak możesz skorzystać z tłumacza Polskiego Języka Migowego:
tłumacz Polskiego Języka Migowego (PJM) dostępny jest od poniedziałku do piątku, od 9:00 – 18:00, o ile placówka jest otwarta w tych godzinach.
aktualną listę placówek z PJM możesz znaleźć w załączniku Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku
jeżeli chcesz połączyć się z tłumaczem PJM nie musisz mieć swojego urządzenia. Udostępnimy je.
Usługa ta nie jest dostępna we wszystkich oddziałach banku. Aktualną listę placówek oferujących obsługę w PJM można znaleźć w załączniku “Informacje o dostępności architektonicznej i udogodnieniach w placówkach VeloBanku”.
Zrozumiałe dokumenty
W naszym banku chcemy komunikować się w prosty i zrozumiały sposób. Stopniowo upraszczamy dokumenty, aby były proste i dostępne dla wszystkich klientów. Cześć dokumentów już taka jest. Uprościliśmy ponad 1000 stron dokumentów.
Aby to robić mamy:
Velostandardy prostego i dostępnego języka - piszemy wprost,
szkolenia dla pracowników o tym, jak pisać prosto,
specjalistów, którzy tworzą dokumenty według standardów prostego języka.
Udostępniamy również nasze dokumenty bankowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jeżeli chcesz dokument w wersji audio lub Braillem możesz skorzystać z: