[Klienci indywidualni] Blog - slider najnowszych wpisów
Podczas realizacji transakcji przy użyciu karty płatniczej, bankowości internetowej lub mobilnej możesz natknąć się na sytuację, w której bank odmówi zrealizowania operacji. To może mieć związek z narzuconymi limitami transakcji w obrębie całego konta, bezpośrednio dla karty płatniczej albo aplikacji mobilnej. Jak więc zwiększyć limit przelewu w VeloBanku? Kiedy możesz to zrobić? Odpowiadamy na najważniejsze pytania.
Polecane produkty
Polecane produkty
[Klienci indywidualni] blog - prezentacja wpisów
Produktowe ABC
[Klienci indywidualni] blog - prezentacja wpisów
Innowacje bankowe
28.03.2024
| VeloBank
| 6 minut czytania
Aplikacja bankowa na telefon to nie tylko narzędzie, które pozwoli Ci wykonać przelew, czy sprawdzić stan konta. Nowoczesna bankowość mobilna daje dostęp do wielu przydatnych funkcjonalności. Sprawdź, do czego możesz ją wykorzystać, by ułatwić sobie wykonywanie codziennych zadań.
[Klienci indywidualni] blog - prezentacja wpisów
Praktycznie o finansach
18.04.2025
| VeloBank
| 5 minut czytania
Rata kredytu to nie tylko liczba na papierze – to klucz do tego, aby mieć własne finanse pod kontrolą. Jak obliczyć oprocentowanie i skąd dowiedzieć się, czy oferta banku naprawdę się opłaca? Poznaj tajemnice kredytowych wyliczeń i naucz się, jak świadomie zarządzać swoimi zobowiązaniami.
Najczęściej czytane
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik