Wybierz świat bardziej velo – wystartowała nowa kampania wizerunkowa VeloBanku
Nowa kampania i duet, który przyciąga uwagę. Magdalena Różczka i VeloBank ponownie łączą siły w najnowszej kampanii wizerunkowej. Ambasadorka marki zaprasza do świata bardziej velo – to właśnie w nim bankowość dopasowuje się do życia klientów, a nie odwrotnie. Jest wygodnie, bezpiecznie i nowocześnie. To pierwsza kampania banku po przejęciu części detalicznej Citi Handlowego.
VeloBank ma się czym pochwalić. Opinia klientów jest dla niego najważniejsza, a to właśnie Polacy, którzy weszli do świata bardziej velo i są zadowoleni, wysoko oceniają bank. Pokazał to ostatni ranking zrealizowany przez ARC Rynek i Opinia, którego VeloBank został niekwestionowanym liderem. Zdobywając pierwsze miejsce, VeloBank odnotował największy wzrost spośród wszystkich instytucji finansowych biorących udział w badaniu w porównaniu rok do roku. Klienci docenili wysokość opłat i prowizji oraz wygodny i profesjonalny kontakt[1].
Do tego właśnie nawiązuje nowa kampania, która jednocześnie jest kontynuacją działań promocyjnych marki podjętych kilka miesięcy temu. Jej celem jest poinformowanie klientów, że warto wybrać świat bardziej velo, w którym klienci zdecydowali o tym, że VeloBank został numerem 1.
– Wchodzimy w sezon podróży, długich weekendów i spontanicznych decyzji, a to najlepszy moment, by przypomnieć, że bankowość też może być lekka i wygodna. Nasi klienci cenią VeloBank za intuicyjne rozwiązania, które pozwalają im załatwiać codzienne sprawy – od wymiany waluty po opłacenie rachunków – z dowolnego miejsca i w dowolnym momencie. Nowa kampania to zaproszenie do świata bardziej velo: nowoczesnego, mobilnego i dopasowanego do stylu życia. Tego, w którym to bank dostosowuje się do klientów, a nie odwrotnie – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
W nowej kampanii wizerunkowej ponownie zobaczymy Magdalenę Różczkę – ambasadorkę VeloBanku i twarz świata bardziej velo. Aktorka po raz kolejny zachęca do wygodnego bankowania, które dopasowuje się do stylu życia klientów. Na grafikach towarzyszy jej dobrze znany symbol marki – zielona kanapa, tym razem ustawiona w przytulnym mieszkaniu. To kolejna odsłona tej scenografii, która stała się znakiem rozpoznawczym kampanii i synonimem wygody, jaką oferuje codzienne bankowanie z VeloBankiem. W spocie radiowym aktorka puentuje, że zgrane duety działają lepiej, tak jak ona i VeloBank. Bo VeloBank daje jej to, czego potrzebuje, nowoczesne rozwiązanie zwiększające jej wygodę w życiu.
Nowa odsłona kampanii ruszyła na początku czerwca. W jej ramach będą emitowane 15-sekundowe spoty w ogólnopolskich rozgłośniach radiowych, telewizji oraz w internecie i mediach społecznościowych. Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot reklamowy został opracowany wewnętrznie. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja ZOOM bsc wspierała VeloBank w działaniach PR.
[1] ARC Rynek i Opinia realizuje ranking od 2016 roku. Tegoroczne badanie zostało zrealizowane techniką wywiadów internetowych CAWI (ankiety przeprowadzone na ePanel.pl). Łącznie zrealizowano N=2443 wywiadów. Grupa dla VeloBank = 172. Respondentami w badaniu były osoby w wieku 18-65 lat, które posiadają konto w banku. Termin realizacji: listopad-grudzień 2024. Badaniem objętych zostało 10 banków: Alior Bank, Bank Millennium, Bank Pekao, BNP Paribas, Credit Agricole, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP, Santander Bank Polska, VeloBank. Ranking opublikowany w styczniu 2025 r.