VeloBank z nowymi wizerunkami kart w stylu pop-art. Gratka dla fanów czytelnictwa

22.09.2025

VeloBank kontynuuje swoją kampanię, która pokazuje, że dla swoich klientów jest prawdziwym LoveBankiem. Tym razem w ofercie pojawiły się dwa nowe wzory kart płatniczych inspirowane stylem pop-art. Pierwszy to otwarta książka, idealna dla miłośników literatury, a drugi to karta z napisem VeloLove, która oddaje ducha banku. VeloBank po raz kolejny pokazuje, że sztuka może nam towarzyszyć na co dzień i mieć wspólny mianownik z finansami.

- To już kolejna edycja kart z grafiką w stylu pop-art. Powodzenie, jakim cieszyły się pierwsze wzory, zainspirowało nas do kontynuacji tej linii graficznej dla kart płatniczych VeloBanku. Nowe projekty powstały w dialogu z wartościami banku i trendami, które są dziś dla niego kluczowe. To kontynuacja mojej wcześniejszej pracy, ale jednocześnie krok naprzód. Znalazłem nowe symbole, które nawiązują do naszej filozofii, a jednocześnie opowiadają o naszej współczesność w języku pop-artu - zaznacza Piotr Zendak z VeloBanku, projektant nowych wzorów kart płatniczych.

Inspirująco piękne

Oba projekty kart płatniczych VeloBanku charakteryzują się minimalistycznym wzornictwem. Pierwszy ukazuje otwartą książkę, odnosząc się wprost do założeń jednej z najnowszych kampanii banku „Zabookuj czas na relaks”. Wpisuje się to w działania VeloBanku na rzecz promocji czytelnictwa. Druga karta, ze stylizowanym napisem „VeloLove”, to odniesienie do LoveBanku, który nie tylko ułatwia klientom poruszanie się po świecie finansów, ale też inspiruje do wartościowych aktywności, takich jak sięganie po lekturę. Na awersie kart znajdują się również standardowo: logotyp banku, symbol organizacji płatniczej i oznaczenie typu karty.

Funkcjonalne i bezpieczne

Pozostałe dane - imię i nazwisko właściciela karty, numer karty, data ważności i kod - zostały przeniesione na rewers, który jest w układzie poziomym z uwagi na przyzwyczajenia użytkowników oraz wygodę odczytu danych. Plastik, z którego wykonano karty, w 100% pochodzi z recyklingu. Cechą charakterystyczną nowych wzorów jest także niewielkie wycięcie, tzw. blind notch, które ułatwia identyfikację rodzaju karty osobom słabowidzącym i niewidomym.

- Oddajemy naszym klientom do użytku dwa nowe wzory kart płatniczych, które cieszą oko i inspirują do działania. Pop-art, szczególnie w amerykańskim wydaniu, to wyrazistość, różnorodność kolorów i troska o wysoką jakość rysunku. Oprócz artystycznego wymiaru nasze karty płatnicze to też swego rodzaju manifest wartości ważnych dla społeczności VeloBanku. W ramach kampanii „Zabookuj czas na relaks” zapraszamy klientów do tego, by zadbali o swoje samopoczucie i w zgiełku codzienności znaleźli choćby chwilę na inspirującą lekturę - podkreśla Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Szczegółowe informacje o rodzajach kart płatniczych dostępnych w VeloBanku znajdują się na stronie: https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/karty

 

VeloBank_Karty w stylu pop-art.png [314.72 KB]