VeloBank z międzynarodową nagrodą Internal Communications and Engagement Awards

10.06.2025

Kampania komunikacji wewnętrznej „VeloŚwięta”, obejmująca 3500 pracowników VeloBanku, została nagrodzona w tegorocznej edycji Internal Communications and Engagement Awards. Jury konkursu wyróżniło markę za angażującą akcję świąteczną w ramach kategorii „Best Use of Storytelling”. Nagrodę podczas uroczystej gali w Londynie odebrał Marcin Bogucki z Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBank.

Celem kampanii „VeloŚwięta” było zaktywizowanie pracowników w ramach zaplanowanych działań i w ich efekcie zwiększenie poziomu zaangażowania. Zorganizowane akcje były inkluzywne i dostępne, aby każdy pracownik, bez względu na to, kim jest, gdzie pracuje w ramach struktury firmy i jak spędza czas na przełomie grudnia i stycznia, wziął udział w minimum jednym wydarzeniu.

Każda z aktywności zrealizowana została z poszanowaniem wartości marki, takich jak otwartość, rzetelność, zaufanie oraz przedsiębiorczość. Najważniejszym motywem przewodnim kampanii była integracja pracowników i działania dobroczynne.

Zespół, który daje z siebie więcej

Oprócz aktywności takich jak spotkania i warsztaty integracyjne, konkursy oraz wyzwania dla pracowników VeloBanku i ich dzieci, kluczowym elementem kampanii była akcja dobroczynna zrealizowana we współpracy z Fundacją „Ukochani”. Organizacja prowadzona przez ambasadorkę VeloBanku, Magdalenę Różczkę, zajmuje się wsparciem dzieci, które z różnych przyczyn nie mogą być wychowywane przez biologicznych rodziców oraz pomocą rodzinom zastępczym.

W ramach „VeloŚwiąt” pracownicy 5 biur centralnych oraz ponad 170 oddziałów i placówek franczyzowych w ciągu jednego dnia zrealizowali wszystkie zapotrzebowania podopiecznych Fundacji „Ukochani”, przekazane do VeloBanku w formie listów do Świętego Mikołaja.

- Nagroda za kampanię VeloŚwięta to dla nas ogromne wyróżnienie i potwierdzenie, że komunikacja wewnętrzna może być nie tylko skuteczna, ale i głęboko poruszająca. Zależało nam, by każdy pracownik – niezależnie od roli czy lokalizacji – poczuł się częścią świata bardziej velo. Dzięki zaangażowaniu całego zespołu stworzyliśmy przestrzeń, w której wartości takie jak otwartość, zaufanie i dobroczynność naprawdę wybrzmiały. To, że nasza narracja została doceniona przez międzynarodowe jury, traktujemy jako motywację do dalszego działania z sercem i odpowiedzialnością – wskazuje Marta Chmielewska, Dyrektorka Biura Komunikacji Wewnętrznej VeloBank.

O konkursie

Internal Communications and Engagement Awards to wyróżnienia przyznawane corocznie przez Communicate Magazine, specjalizujący się w tematyce komunikacji korporacyjnej. Nagrody te są wręczane od 2014 roku i mają na celu uhonorowanie firm oraz instytucji za osiągnięcia w zakresie komunikacji wewnętrznej i zaangażowania pracowników. Nagrody doceniają innowacyjne strategie, kampanie oraz działania, które wspierają kulturę organizacyjną, wzmacniają dialog wewnętrzny i budują silne relacje między pracownikami a kierownictwem, przyczyniając się do sukcesu całej organizacji.

Listę zwycięzców tegorocznej edycji konkursu można znaleźć na stronie: https://www.communicatemagazine.com/news/2025/internal-communications-and-engagement-awards-2025-winners-announced/

 

VeloBank_Internal Communications and Engagement Awards_1.png [286.62 KB]

VeloBank_Internal Communications and Engagement Awards_2.JPEG [146.33 KB]

VeloBank_Internal Communications and Engagement Awards_3.JPEG [234.09 KB]