„Sztuka wygody doceniona przez klientów” – nowa kampania wizerunkowa VeloBanku z Magdaleną Różczką
VeloBank wystartował z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Sztuka wygody doceniona przez klientów”. W swoim najnowszym spocie zwraca uwagę na to, co klienci cenią dziś najbardziej, czyli bezpieczeństwo i codzienną wygodę bankowania. Twarzą kampanii ponownie jest Magdalena Różczka, która tym razem zabiera odbiorców do świata sztuki w galerii przyszłości.
W kampanii, która rozpoczęła się 24 października, VeloBank podkreśla, że dzięki intuicyjnej aplikacji mobilnej klienci banku mogą sprawnie realizować wiele codziennych spraw. To narzędzie, które wspiera ich w zarządzaniu finansami w sposób prosty i wygodny.
– W VeloBanku wygoda i bezpieczeństwo to nie luksus, lecz standard dla każdego. Nasza nowa kampania pokazuje, że z poziomu jednej aplikacji klienci mają dostęp do szerokiej gamy produktów: od VeloKonta, przez kredyty gotówkowe, po VeloKantor i wiele innych usług. Wszystko jest intuicyjne i zawsze pod ręką. Magdalena Różczka, wcielając się w postać z dzieła sztuki, zasiada na zielonej kanapie VeloBanku, co doskonale oddaje ideę kampanii – symbolizuje sztukę wygody. W naszym banku dostępność usług 24/7 to wartość, którą świadomie oferujemy klientom, bo wiemy, jak cenna jest prawdziwa wygoda – mówi Agnieszka Rzepkowska, Dyrektor Departamentu Marketingu w VeloBanku.
VeloWygodnie dla każdego
Najnowsza kampania wizerunkowa VeloBanku to kontynuacja serii spotów, które tym razem przenoszą widza do galerii przyszłości – świata, w którym sztuka spotyka się z nowoczesną bankowością. Tworzą one spójną historię o wygodzie realizacji codziennych potrzeb finansowych właśnie dzięki VeloBankowi.
Akcja rozgrywa się w wykreowanej przy pomocy AI galerii sztuki, a główną rolę ponownie odgrywa ambasadorka marki, Magdalena Różczka. W spocie prezentowane są atuty aplikacji mobilnej banku, które w przystępny sposób „muza” przedstawia dosiadającej się do niej turystce. W finale postać z obrazu ożywa i przenosi widza na charakterystyczną zieloną kanapę – symbol marki i stały element kampanii VeloBanku. Zrelaksowana bohaterka podkreśla, że gdy ona odpoczywa, jej pieniądze pracują – na koncie oszczędnościowym i lokacie.
VeloBank numerem 1
W najnowszym spocie pojawia się również nawiązanie do pierwszego miejsca VeloBanku w najnowszym rankingu satysfakcji klientów detalicznych w Polsce w badaniu ARC Rynek i Opinia. Bank odnotował największy wzrost ocen w porównaniu z ubiegłoroczną edycją, zdobywając uznanie klientów m.in. za konkurencyjne opłaty i prowizje oraz wygodny i profesjonalny kontakt. Klienci szczególnie wysoko ocenili przejrzyste zasady korzystania z produktów oraz wysoką jakość obsługi w oddziałach.
Kampania z Magdaleną Różczką w galerii przyszłości jest pierwszym projektem VeloBanku, w którym na tak dużą skalę wykorzystano technologię AI do generowania obrazów, łącząc żywe postacie z materiałem wygenerowanym przez sztuczną inteligencję.
Kampania będzie prowadzona w kinie, telewizji, DOOH, Internecie i mediach społecznościowych. W jej ramach zostały wyprodukowane spoty 45-, 30- i 15-sekundowe. Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot reklamowy został opracowany przez Papaya Films. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja ZOOM bsc wspierała VeloBank w działaniach PR.
Spot reklamowy dostępny jest pod adresem: https://www.youtube.com/watch?v=eU-UI2sc9vQ
