Otwórz placówkę VeloBanku i bądź na swoim. Ruszyła ogólnopolska kampania promująca wygodną franczyzę
Doceniana przez konsumentów i branżowe rankingi oferta, elastyczność w doborze lokalizacji, fachowe wsparcie centrali oraz przejrzysty proces aplikacyjny - to tylko kilka atutów modelu franczyzowego VeloBanku. Ruszyła ogólnopolska akcja informacyjna, której celem jest pozyskanie kolejnych kilkudziesięciu franczyzobiorców w różnych zakątkach kraju. Fintechowy bank ma już ponad 120 placówek partnerskich i zamierza możliwie szybko zwiększyć tę liczbę.
Mimo dynamicznej cyfryzacji sektora bankowego w Polsce, nadal bezpośredni kontakt z doradcą jest bardzo ważny dla wielu klientów. Szacuje się, że na koniec II kwartału tego roku w naszym kraju funkcjonowało ponad 1500 franczyz bankowych należących łącznie do 10 banków1. VeloBank dysponuje dziś siecią 124 franczyz, z czego tylko od stycznia tego roku otworzył 27 placówek, a od stycznia 2024 - aż 70 nowych lokalizacji.
- Nie stawiamy ograniczeń co do miejsca otwarcia kolejnej placówki, ale chcemy aby były to lokalizacje uzasadnione biznesowo. Zapraszamy franczyzobiorców do miast wojewódzkich, powiatowych i wszędzie tam, gdzie jest potencjał dla nowoczesnego banku. Wyróżniamy się jednym z najwyższych w Polsce poziomów satysfakcji klientów detalicznych. Na początku tego roku zdobyliśmy pierwsze miejsce w kategorii obsługi klienta detalicznego w rankingu ARC Rynek i Opinia2.Posiadamy nowoczesne produkty i procesy w tym sprzedażowe procesy omnikanałowe, które pozwalają partnerowi zarabiać na pozyskanym kliencie, bez względu na to w jakim kanale dystrybucyjnym klient dokona zakupu - podkreśla Wojciech Olearnik, Dyrektor Departamentu Sieci Partnerskiej VeloBanku.
Doświadczenie w finansach procentuje
- Z początkiem października rozpoczęliśmy szeroko zakrojoną kampanię promującą wygodną franczyzę VeloBanku. Zachęcamy w niej każdego, kto zdobył doświadczenie w sektorze finansów i myśli o własnym biznesie, by lepiej poznać propozycję fintechowego banku o ogromnych ambicjach. Systematycznie rozwijamy się na oczach klientów i ekspertów branży bankowej, a nasza franczyza to dopracowany model, z którego warto skorzystać. Jesteśmy obecni z naszym przekazem na portalach branżowych i lokalnych, w rozgłośniach radiowych, a także w wielu formatach outdoor. To prawdopodobnie jedna z największych akcji promujących franczyzę bankową w ostatnich latach w Polsce - wskazuje Katarzyna Meissner, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Kampania zachęcająca do otwarcia swojego VeloBanku potrwa kilka tygodni i będzie skupiać się na pozyskaniu franczyzobiorców z co najmniej 33 miast w Polsce. Do współpracy zaproszono portal branżowy Franchising.pl, który opublikuje spot wideo zachęcający potencjalnych partnerów do aplikacji. Oprócz tego kampania zostanie zaprezentowana w kanałach social media banku oraz w nowym serwisie www poświęconym franczyzie. Więcej informacji na temat franczyz VeloBanku znajduje się pod adresem: https://www.velobank.pl/franczyza.
[1] https://www.pb.pl/raport-liczba-placowek-bankowych-ii-kwartal-2025-r-1247942
[2] https://www.velobank.pl/klienci-indywidualni/biuro-prasowe/velobank-najlepiej-ocenianym-bankiem-w-ogolnopolskim-rankingu-satysfakcji-klientow.html