Marzenia same się nie spełnią – przekonuje Magdalena Różczka w nowej kampanii reklamowej VeloBanku

20.10.2025

Ambasadorka banku Magdalena Różczka w stylizacji inspirowanej na Audrey Hepburn siedzi na zielonej kanapie przypominającej tylne siedzenie samochodu i z uśmiechem mówi: Takich dwoje jak was troje powinno mieć większy samochód. Tak zaczyna się najnowszy spot VeloBanku, który zachęca do spełniania marzeń z pomocą pożyczki gotówkowej na dowolny cel.

Rusza najnowsza kampania produktowa VeloBanku. Magdalena Różczka, która od kilku lat jest związana z bankiem jako jego ambasadorka, tym razem wciela się w postać ikony starego hollywoodzkiego kina, Audrey Hepburn. Aktorka siedzi na stylowej kanapie, wizualnie nawiązującej do tylnego siedzenia samochodu – oczywiście w charakterystycznym, zielonym kolorze banku. W tle widać salon samochodowy i parę spodziewającą się dziecka, która ogląda auto na sprzedaż. Magdalena, spoglądając na nich z typowym dla siebie wdziękiem, mówi, że powinni zdecydować się na większy pojazd. Kiedy przyszły tata próbuje nieśmiało się wtrącić, aktorka od razu ma rozwiązanie, którym jest pożyczka gotówkowa na dowolny cel w VeloBanku.

– Chcemy, by nasze kampanie tworzyły spójną opowieść, dlatego konsekwentnie budujemy nasz własny styl komunikacji, który widzowie rozpoznają już po pierwszych sekundach. Estetyka Wesa Andersona, z pastelowymi kolorami i symetrycznymi kadrami, Magda Różczka wcielająca się w znane postaci-ikony, silna ekspozycja marki VeloBanku, a także nasz charakterystyczny i rozpoznawalny element komunikacji, czyli zielona kanapa jako symbol wygody – ciągłość estetyczna, a nie przypadek. W naszej nowej kampanii zabieramy widzów w filmową podróż do świata marzeń i realizacji planów. Kierujemy do klientów prosty przekaz: nie odkładaj marzeń na później, kiedy możesz zrealizować je tu i teraz, mając przy boku zaufanego partnera, jakim jest VeloBank – mówi Agnieszka Rzepkowska, Dyrektor Departamentu Marketingu w VeloBanku.

„Marzenia same się nie spełnią” – hasło kampanii to przypomnienie, że czasami potrzebne jest wsparcie finansowe, by móc zamienić plany w rzeczywistość. Pomóc w tym może pożyczka gotówkowa na dowolny cel oferowana przez VeloBank. Kampania startuje w szczególnym momencie. Producenci samochodowi rozpoczęli wyprzedaże bieżącego rocznika, co sprawia, że oferta pożyczki doskonale wpisuje się w potrzeby osób planujących zakup nowego pojazdu. Jednak pożyczka gotówkowa od VeloBanku może być wykorzystana na sfinansowanie różnorodnych marzeń.

Atrakcyjna oferta od VeloBanku

Promowana w kampanii pożyczka gotówkowa to atrakcyjna propozycja dla osób zainteresowanych ofertą kredytową. Konsumenci mogą zawnioskować o kwotę do 200 tys. zł, a w przypadku dwóch pożyczkobiorców - nawet do 300 tys. zł. W spocie reklamowym podkreślone zostały atuty pożyczki – Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosząca 9,2% i możliwość odroczenia spłaty pierwszej raty nawet o trzy miesiące. Dzięki temu klienci zyskują większą swobodę w zarządzaniu swoim budżetem domowym. Co więcej, bank nie pobiera żadnej prowizji, a okres spłaty to nawet 10 lat.

Polecaj i odbieraj nagrody

Start kampanii pożyczkowej zbiegł się z rozpoczęciem nowej promocji VeloPolecenie. Klient, który w okresie trwania promocji weźmie kredyt lub pożyczkę gotówkową, spełni pozostałe warunki promocji i poleci skorzystanie z nich innym osobom, może otrzymać nawet 2 500 zł nagrody, a osoba, która skorzysta z polecenia i spełni warunki promocji otrzyma nagrodę w wysokości 500 zł.

Nowa odsłona kampanii wystartowała 17 października i będzie prowadzona w wielu kanałach komunikacji. W jej ramach będą emitowane 15-sekundowe spoty w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych. Kreacje pojawią się w

internecie i mediach społecznościowych. Działania obejmą także banery, pushe i komunikaty w bankowości elektronicznej. Kampania VeloBanku będzie także widoczna w oddziałach banku w całej Polsce – na witrynach zewnętrznych, ekranach LCD oraz bankomatach. Za kreację odpowiadała VerdeAgency, spot reklamowy został opracowany przez Papaya Films. Za zakup mediów odpowiadał Initiative Media, a agencja ZOOM bsc wspierała VeloBank w działaniach PR.

Spot reklamowy dostępny jest pod adresem: Pożyczka gotówkowa w VeloBanku RRSO 9,2%.

Nota prawna:

Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 9,2 %, całkowita kwota pożyczki (bez kredytowanych kosztów) 74 056 zł, całkowita kwota do zapłaty 100 568,52 zł, oprocentowanie zmienne 8,84%, całkowity koszt pożyczki 26 512,52 zł (w tym: prowizja 0 zł, odsetki 26 512,52 zł, opłata za prowadzenie rachunku płatniczego VeloKonta oraz obsługę karty do Konta w okresie trwania pożyczki 0 zł), 87 miesięcznych rat równych w wysokości po 1 155,96 zł każda. Kalkulację wykonaliśmy 03.10.2025 r. na reprezentatywnym przykładzie.

Z oferty pożyczki gotówkowej możesz skorzystać, jeśli: w ciągu ostatnich 6 miesięcy nie miałeś/miałaś kredytu/pożyczki gotówkowej ani kredytu konsolidacyjnego w VeloBank S.A., masz aktywne zgody marketingowe (w tym sms, e-mail i telefon) oraz zadeklarujesz, że w całym okresie pożyczki spełnisz warunek oferty, tj. będziesz mieć VeloKonto i co miesiąc: zapewnisz wpływ na konto min. 2 000 zł oraz wykonasz min. 5 płatności kartą do konta lub BLIKIEM. Jeżeli nie spełnisz warunku oferty, od kolejnego miesiąca podwyższymy oprocentowanie pożyczki o 2 pp. - do czasu ponownego spełnienia warunku.

Udzielenie, wysokość pożyczki oraz warunki pożyczki zależą od wyniku badania i oceny Twojej zdolności kredytowej oraz oceny ryzyka kredytowego.

Podczas wnioskowania możesz skorzystać z karencji w spłacie pierwszej raty od 1 do 3 miesięcy, wówczas warunki kosztowe pożyczki ulegną zmianie. W okresie karencji nie spłacasz kapitału ani odsetek. Termin płatności raty kapitałowo-odsetkowej będzie zapisany w umowie.

 

Promocja „VELOPOLECENIE Z NAGRODAMI” edycja 1/2025 trwa do 25.03.2026 r. a dla nowych klientów do 25.04.2026 r.

Szczegółowe warunki oferty, w tym opłaty i prowizje oraz warunki skorzystania z promocji, przyznania nagród i regulamin promocji znajdziesz w naszych placówkach oraz na velobank.pl.

Kampania VeloBanku - 1.jpg [874.56 KB]

Kampania VeloBanku - 2.jpg [694.62 KB]