Agnieszka Rzepkowska nową dyrektorką departamentu marketingu VeloBanku

06.05.2025

5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Zmiana wpisuje się w kolejny etap rozwoju marki, która w krótkim czasie zdobyła silną pozycję na rynku bankowym. Agnieszka Rzepkowska wnosi do zespołu kilkunastoletnie doświadczenie w komunikacji marketingowej zdobyte na styku branży finansowej i technologicznej, zarówno w dużych korporacjach, jak i firmach z sektora fintech.

Do zespołu VeloBanku dołącza ekspertka z dużym zrozumieniem specyfiki modeli zarówno B2C jak i B2B, która realizowała strategie marketingu i wsparcia sprzedaży przekładające się na wzrost przychodów i poprawę satysfakcji klientów. Agnieszka doskonale rozumie wyzwania nowoczesnych finansów, a przy tym wnosi świeżą energię i podejście oparte na danych, technologii i empatii wobec klienta. Wierzę, że z pomocą Agnieszki marka VeloBanku jeszcze mocniej i ciekawiej zaznaczy swoją obecność na rynku – mówi Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.

Agnieszka Rzepkowska_VeloBank.jpg [179.44 KB]

 

Agnieszka Rzepkowska jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie ze specjalizacją zarządzanie i marketing. Ukończyła również studia podyplomowe z zakresu coachingu na tej samej uczelni i jest profesjonalnym coachem. Jest też absolwentką programu The Chartered Institute of Marketing (CIM) i posiada Diploma in Professional Digital Marketing. Projekty, które realizowała i wspierała zdobywały nagrody w konkursach Effie Awards, Golden Arrow, Mobile Trends Awards. W swojej pracy jako lider stawia na rozwój pracowników i wspiera ich w osiąganiu satysfakcji i ponadprzeciętnych wyników. Pracowała wcześniej m.in. w Nationale-Nederlanden, PZU oraz bolttech, gdzie odpowiadała za kampanie marketingowe, wdrażanie narzędzi cyfrowych oraz zarządzanie marką na rynkach lokalnych i regionalnych.

- Dołączenie do VeloBanku to dla mnie wyjątkowa okazja, by współtworzyć jedną z najciekawszych marek bankowych na polskim rynku. Łączenie technologii, innowacji i zaufania to dziś klucz do skutecznego marketingu. Cieszę się, że mogę być częścią tej zmiany – podkreśla Agnieszka Rzepkowska, dyrektorka departamentu marketingu w VeloBanku.

VeloBank to bank uniwersalny, który oferuje nowoczesne rozwiązania finansowe dla klientów indywidualnych, private banking, sektora MŚP, a także instytucji sektora publicznego. Jego właścicielami są amerykański fundusz Cerberus Capital Management, Międzynarodowa Korporacja Finansowa z Grupy Banku Światowego (IFC) oraz Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR). VeloBank, który należy do pierwszej dziesiątki największych banków w Polsce, swoją strategię opiera na technologii i innowacjach, w tym GenAI, które mają służyć wygodzie klientów i pracowników. Kompleksowa obsługa świadczona jest w nowoczesnej bankowości internetowej i mobilnej, a także placówkach w całej Polsce. Oferta obejmuje rachunki bieżące, kredyty, oszczędności, inwestycje czy ubezpieczenia, a także liczne usługi z obszaru beyond banking oraz produkty skierowane do klienta firmowego, w tym leasing.