Instrukcja pierwszego logowania do Bankowości Internetowej

Jak aktywować dostęp?

 

 

KROK 1.
PODAJ LOGIN.
Podaj login. Znajdziesz go na umowie i w wiadomości e-mail.1 aktywacja.png [182.22 KB]
KROK 2.
PODAJ HASŁO PIERWSZEGO LOGOWANIA.
Otrzymałeś je w wiadomości SMS.2 aktywacja SMS.png [236.98 KB]

 

 

KROK 3.
ZMIEŃ HASŁO NA WŁASNE.
Wpisz dwukrotnie Twoje docelowe hasło. Pamiętaj, że powinno zawierać co najmniej 10 znaków, w tym przynajmniej jedną dużą literę, jedną małą literę i jedną cyfrę. Możesz też włączyć maskowanie hasła.3 aktywacja.png [214.23 KB]
KROK 4.
NADAJ HASŁO DO BANKOWOŚCI TELEFONICZNEJ.
Wpisz dwukrotnie swoje hasło do bankowości telefonicznej. Pamiętaj, że powinno składać się od 6 do 10 cyfr, musi też zawierać 4 różne niekolejne cyfry. Kiedy zadzwonisz na infolinię, to poprosimy Cię o podanie tego hasła. 4 aktywacja.png [175.54 KB]

 

 

KROK 5.
PODAJ KOD SMS.
Otrzymasz go po wpisaniu swojego nowego hasła. Pamiętaj, aby nikomu, nawet pracownikom naszego banku nie podawaj swojego loginu i hasła!5 aktywacja.png [319.24 KB]
KROK 6.
ABY PRZYSPIESZYĆ LOGOWANIE...
możesz dodać własne urządzenie do Zarejestrowanych urządzeń. Dzięki temu w trakcie logowania na tym urządzeniu podasz tylko login i hasło. Urządzenie możesz dodać do Zarejestrowanych urządzeń, jeżeli wyłącznie Ty je użytkujesz.6 aktywacja.png [721.05 KB]7 aktywacja.png [344.71 KB]

 

 

 

 

GOTOWE
POTWIERDZAMY TWOJE POPRAWNE LOGOWANIE DO BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ.

Pamiętaj, że od teraz, jeżeli nie będziesz logować się z Zarejestrowanego urządzenia, to  przy każdym logowaniu będziemy prosili Cię o podanie loginu, hasła oraz dodatkowej autoryzacji kodem SMS lub mobilną autoryzacją na urządzeniu mobilnym.

Nie zapomnij, aby wylogować się przed odejściem od komputera.

Zadzwoń do nas

Z telefonów w Polsce i za granicą:

+48 664 919 797

Infolinia czynna całą dobę,
7 dni w tygodniu.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.

Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:

•    po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
•    lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.


Napisz do nas -
skontaktujemy się z Tobą

small-kontakt.png [467.00 B]   Napisz do nas wiadomość