Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej
- Strona główna
- Bankowość Elektroniczna
- Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej
Zablokowana bankowość internetowa? Teraz możesz ją łatwo odblokować:
1. W aplikacji VeloBank, zaloguj się, wejdź w Ustawienia – Kanały dostępu - Bankowość internetowa – Odblokuj.
![Ustawienia-1.png [59.05 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/22/afc7cde3ebeddbd9a33cf4741ef24a36/png/velobank/text-editor/Ustawienia-1.png)
![Ustawienia---Kanały-dostępu.png [56.10 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/22/fa67369a49a06850af49bc105fd04c7a/png/velobank/text-editor/Ustawienia---Kanały-dostępu.png)
![Ustawienia---Bankowość-internetowa---Włączenie-kanału-dostępu.png [63.24 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/22/81d6698b960c38cf5adc253371806d60/png/velobank/text-editor/Ustawienia---Bankowość-internetowa---Włączenie-kanału-dostępu.png)
![Ustawienia-odblokowanie.png [73.65 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2025/4/22/55db0780034e45f8624f31f9ce3684fc/png/velobank/text-editor/Ustawienia-odblokowanie.png)
2. Przez formularz dostępny w bankowości internetowej po wpisaniu loginu. Masz do wyboru pytania weryfikacyjne dotyczące Twoich produktów lub metodę mObywatel.
Opcja 1. Pytania weryfikacyjne:
Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.
Opcja 2. Odblokowanie z aplikacją mObywatel:
- zaloguj się do aplikacji mObywatel,
- wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
- kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
- zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
- potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
- potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.
Samodzielnie w ciągu 12 miesięcy możesz 5 razy przypomnieć login, zresetować hasło i odblokować dostęp do bankowości.