Instrukcja odblokowania dostępu do bankowości internetowej

Zablokowana bankowość internetowa? Teraz możesz ją łatwo odblokować:

 

1. W aplikacji VeloBank, zaloguj się, wejdź w Ustawienia – Kanały dostępu - Bankowość internetowa – Odblokuj.

 

Ustawienia-1.png [59.05 KB]
Ustawienia---Kanały-dostępu.png [56.10 KB]
Ustawienia---Bankowość-internetowa---Włączenie-kanału-dostępu.png [63.24 KB]
Ustawienia-odblokowanie.png [73.65 KB]

 

 

2. Przez formularz dostępny w bankowości internetowej po wpisaniu loginu. Masz do wyboru pytania weryfikacyjne dotyczące Twoich produktów lub metodę mObywatel.

 odblokowanie BI.png [137.24 KB]

 

Opcja 1.  Pytania weryfikacyjne:

Wyświetlimy Ci serię pytań weryfikacyjnych. Jeśli odpowiesz poprawnie na wszystkie pytania, na adres e-mail podany w Twojej bankowości wyślemy link autoryzacyjny. Gdy go klikniesz, na numer telefonu podany w Twojej bankowości wyślemy nowe hasło. Po zalogowaniu się nowym hasłem otrzymanym w SMS-ie poprosimy Cię o utworzenie własnego hasła.

Opcja 2. Odblokowanie z aplikacją mObywatel:

  • zaloguj się do aplikacji mObywatel,
  • wybierz z dolnego menu ikonę Kod QR,
  • kliknij w „Zeskanuj kod QR”,
  • zeskanuj wyświetlany kod QR lub go przepisz,
  • potwierdź przekazanie nam swoich danych w aplikacji,
  • potwierdź swoją dyspozycję kodem SMS.

 

Samodzielnie w ciągu 12 miesięcy możesz 5 razy przypomnieć login, zresetować hasło i odblokować dostęp do bankowości.