Nowości w BLIK od dzisiaj w Getin Mobile
Dziś w aplikacji pojawią się dwie praktyczne usługi BLIK – Prośba o przelew i Podział rachunku. Zapraszamy do zapoznania się z nowościami.
Prośba o przelew BLIK
Usługi ułatwiają wspólne rozliczenia między znajomymi. Zamiast upominać się o zwrot pieniędzy, możesz wysłać koleżance czy koledze Prośbę o przelew. Nie trzeba znać numeru rachunku, wystarczy numer telefonu, który jest zapisany w kontaktach.
Wystarczy, że odbiorca zaakceptuje prośbę, a pieniądze natychmiast trafią na Twoje konto.
Pamiętaj:
- Odbiorca Twojej prośby ma 72 godziny na zaakceptowanie. Może również odrzucić prośbę.
- Jedna prośba może wynieść maksymalnie 500 zł.
![Obraz1.png [50.28 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2020/12/10/83ffa507ec504d50bf24572e4f98df89/png/velobank/text-editor/Obraz1.png)
Podział rachunku BLIK
Podział rachunku, to świetne rozwiązanie na rozliczenia za wspólne lub składkowe zakupy albo wspólne wyjścia. Po co tracić czas na dzielenie rachunku, przypominanie o rozliczeniu i sprawdzanie, czy wszyscy już zwrócili odpowiednią kwotę?
Podziel rachunek w aplikacji i wyślij wszystkim osobom prośbę o przelew. Pamiętaj, aby do rozliczeń dodać również siebie.
Jakie masz z tego korzyści?
- Wszyscy będą wiedzieli, ile dokładnie Ci zwrócić.
- Odbiorcy prośby będą pamiętać o rozliczeniu.
- Po zaakceptowaniu prośby, pieniądze trafią natychmiast na Twoje konto.
![Obraz2.png [63.38 KB]](https://www.velobank.pl/storage/image/core_files/2020/12/10/0f3af2b6427593ff0a48c0b36bc85111/png/velobank/text-editor/Obraz2.png)
Obie usługi są darmowe.
Więcej informacji na stronie usługi Przelewy na telefon BLIK