Jesteśmy na podium rankingu Złoty Bankier szósty rok z rzędu!

08.06.2022

Ponownie znaleźliśmy się w ścisłej czołówce prestiżowego rankingu Złoty Bankier. Zajęliśmy:

  • 2. miejsce w kategorii „Złoty Bank - najlepsza wielokanałowa jakość obsługi” oraz
  • 3. miejsce w kategorii „Kredyt gotówkowy”.

Organizatorami rankingu Złoty Bankier są Bankier.pl i Puls Biznesu , a partnerami merytorycznymi Minds & Roses i Obserwatorium.biz.

– Kolejny rok z rzędu na podium „Złotego Bankiera” to dla nas ogromny powód do dumy. Po dwóch zeszłorocznych zwycięstwach dalej utrzymujemy mocną pozycję i szósty rok z rzędu jesteśmy na podium. To dowód na to, że realizowane przez nas działania mające na celu gwarantowanie najwyższej jakości obsługi są skuteczne – mówi Marek Kempny, p.o. Prezesa Zarządu Getin Noble Bank S.A.. – Stale pracujemy nad procesami doskonalenia poziomu obsługi we wszystkich kanałach kontaktu z bankiem, a opinie niezależnych ekspertów potwierdzają, że gwarantuje to satysfakcję i zadowolenie klientów – dodaje.

Złoty Bankier to największe badanie sektora bankowego w Polsce. Nagrody przyznają klienci i eksperci branżowi od 2009 roku. Trafiają do banków z najwyższymi standardami jakości obsługi, oferują najlepsze produkty i wyróżniają się na tle konkurencji.

W tegorocznej edycji główna kategoria „Złoty Bank” została przyznana na podstawie badania audytowego, które przeprowadziły Minds&Roses i Obserwatorium.biz. Eksperci weryfikowali wielokanałową jakość obsługi w 14 kluczowych bankach.

Eksperci odwiedzili około 800 placówek bankowych, wykonali 560 kontaktów telefonicznych z infoliniami banków oraz nawiązali 560 kontaktów korespondencyjnych z wykorzystaniem formularza lub maila oraz kanałów cyfrowych dostępnych po zalogowaniu. Oceniali podejście do klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb, prezentację oferty oraz szeroko pojętą jakość obsługi. W tym roku eksperci analizowali, w jaki sposób banki wykorzystują kanały podczas rozmów sprzedażowych, jak użyteczne są te kanały. Wszystko to z uwzględnieniem statusu klienta: aktualny vs potencjalny.

W kategorii „Kredyt Gotówkowy” eksperci oceniali ofertę dwuetapowo. W pierwszej kolejności  zbadali parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu, z uwzględnieniem różnych profili klientów. Następnie, w oparciu o wyniki badania, zespół ekspertów Bankier.pl wyłonił najlepsze banki tej kategorii.

W wielu niezależnych rankingach jesteśmy  regularnie doceniani za wysoką jakość obsługi. Świadczą o tym liczne prestiżowe nagrody i wyróżnienia, które zdobywamy za rozwiązania, które stosujemy w bankowości tradycyjnej i cyfrowej. Branżowi eksperci potwierdzają, że profesjonalizm obsługi i oferta dostosowana do oczekiwań klientów to nasze wyróżniki na tle konkurencji.