Getin Bank z najlepszą obsługą klienta w kanałach zdalnych

05.10.2020

Getin Bank został wyróżniony za wysoką jakość obsługi w 6. edycji projektu Instytucja Roku organizowanej przez portal Mojebankowanie.pl.

Bank zajął pierwsze miejsce w kategorii kanały zdalne, a także został wyróżniony za najlepsze przygotowanie do obsługi Klientów w oddziałach. Eksperci docenili profesjonalną obsługę w zdalnych formach kontaktu oraz placówkach Banku. Nieustanne doskonalenie obsługi Klienta sprawia, że zarządzanie finansami w Getin Banku jest szybkie i proste. Nowe technologie oraz sprawne procedury biznesowe pozwalają dostosować się do rosnących oczekiwań Klientów. Getin Bank opiera swoją działalność na przejrzystych zasadach, zrozumieniu Klienta oraz dostarczeniu mu satysfakcjonujących usług, co regularnie doceniają niezależni eksperci.

Badanie zostało przeprowadzone w 2 kwartale tego roku.

 

Więcej o wyróżnieniu:

https://instytucjaroku.pl/najlepsza-obsluga-w-kanalach-zdalnych/