Już dziś zatroszcz się o przyszłość Twoją i Twoich bliskich
Ubezpieczenie na życie o charakterze oszczędnościowym "Dobry wybór"
Minimum formalności
Brak wymogu ankiety o stanie zdrowia i badań medycznych
Krótki okres ubezpieczenia – 1 rok, 2 lub 3 lata
Automatyczna wypłata świadczenia z dożycia na konto wskazane we wniosku
Dlaczego warto posiadać Ubezpieczenie indywidualne na życie i dożycie „Dobry wybór”?
Minimum formalności – wystarczy krótka ankieta potrzeb oraz Wniosek o zawarcie Umowy ubezpieczenia
Brak wymogu ankiety o stanie zdrowia i badań medycznych
Krótki okres ubezpieczenia – 1 rok, 2 lub 3 lata
Automatyczna wypłata świadczenia z dożycia na konto wskazane we wniosku
Gwarancja sumy ubezpieczenia w całym okresie ubezpieczenia
Stały dostęp do środków bez opłat, możesz zrezygnować z ubezpieczenia w dowolnym momencie i zawsze otrzymasz min. 100% składki
Ochrona ubezpieczeniowa w przypadku śmierci
Możliwość wskazania dowolnych Uposażonych
W razie śmierci Ubezpieczonego pieniądze dla bliskich, będą zwolnione z podatku od dochodów kapitałowych
Brak podatku od spadku i darowizn
Świadczenie wyłączone z masy spadkowej – niezależnie od pozostałego majątku oraz spadkobierców, wypłacane są bezpośrednio wskazanym Uposażonym
Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym wyłączenia odpowiedzialności znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
Ważne informacje
Dla kogo?
Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób:
w wieku 18-75, zainteresowanymi krótkoterminowym ubezpieczeniem na życie o charakterze oszczędnościowym z niewielka częścią ochronną;
zainteresowanym produktem ubezpieczeniowym ze składką jednorazową, na okres 1 roku, 2 lub 3 lat;
posiadającym stabilną sytuację finansową pozwalającą na zainwestowanie kwoty zadeklarowanej składki jednorazowej na okres od 1 roku do 3 lat;
poszukującym gwarantowanych form oszczędzania środków pieniężnych, pozbawionych ryzyka inwestycyjnego.
Kto udziela ochrony?
Open Life Towarzystwo Ubezpieczeń Życie Spółka Akcyjna
Przedmiot i zakres ubezpieczenia
Przedmiotem ubezpieczenia jest życie Ubezpieczonego.
Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące Zdarzenia ubezpieczeniowe:
śmierć Ubezpieczonego w Okresie ubezpieczenia,
dożycie przez Ubezpieczonego Daty zakończenia Okresu ubezpieczenia (ostatniego dnia Okresu ubezpieczenia wskazanego we Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia i potwierdzonego w Polisie).
Cel Ubezpieczenia
Jest to ubezpieczenie na życie i dożycie, które ma na celu:
ochronę 100% wpłaconej Składki Jednorazowej przez cały czas trwania ubezpieczenia,
w przypadku śmierci Ubezpieczonego w okresie udzielania ochrony ubezpieczeniowej - wypłatę świadczenia przewyższającego wysokości wpłaconej Składki Jednorazowej,
w przypadku dożycia przez Ubezpieczającego do końca umówionego 1, 2 lub 3 letniego Okresu ubezpieczenia - gwarancję wypłaty świadczenia przewyższającego wysokość wpłaconej Składki Jednorazowej.
Suma ubezpieczenia z tytułu śmierci jak i z tytułu dożycia określana jest kwotowo we Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia i potwierdzana w Polisie.
Suma Ubezpieczenia
Wysokość Sumy ubezpieczenia z tytułu śmierci Ubezpieczonego w Okresie ubezpieczenia zależy od wysokości Składki Jednorazowej, określana jest kwotowo we Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia i potwierdzana w Polisie.
Wysokość Sumy ubezpieczenia z tytułu dożycia przez Ubezpieczonego Daty zakończenia Okresu ubezpieczenia (ostatniego dnia Okresu ubezpieczenia wskazanego we Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia i potwierdzonego w Polisie) zależy od wysokości Składki Jednorazowej, określana jest kwotowo we Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia i potwierdzana w Polisie.
Charakterystyka
Forma prawna - Ubezpieczenie indywidualne na życie i dożycie
Częstotliwość składki - składka jednorazowa
Minimalna wysokość składki - 5 000 zł
Maksymalna wysokość - 2 000 000 zł
Wiek ubezpieczającego (ubezpieczonego) - 18 - 75 lat (w dniu złożenia wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenie)
Gdzie znajdują się szczegółowe informacje o ubezpieczeniu?
Ogólne Warunki Ubezpieczenia indywidualnego na życie i dożycie „Dobry wybór”
Karta Produktu „Dobry wybór”
Pełnomocnictwo agenta
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Pamiętaj!
Przed podpisaniem Wniosku o zawarcie Umowy ubezpieczenia należy:
1. wypełnić ankietę potrzeb udzielając odpowiedzi na wszystkie pytania z ankiety, co pozwoli określić potrzeby i wymagania; 2. zapoznać się z dokumentacją ubezpieczeniową dostępną u Agenta:
Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia indywidualnego na życie i dożycie „Dobry wybór” oraz
Kartą Produktu.
Dokumenty
{{ type.title }}
Okres obowiązywaniaObowiązuje
od {{ version.validFromDate }} r.
do {{ version.validToDate }} r.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.
Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:
• po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone, • lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.