Ubezpieczenie na życie o charakterze oszczędnościowym "Stabilne Jutro"
Minimum formalności
Brak wymogu ankiety o stanie zdrowia i badań medycznych
Krótki okres ubezpieczenia – 2 lub 3 lata
Korzyści z posiadaniaIndywidualnego ubezpieczenia na życie i dożycie „Stabilne Jutro”
Minimum formalności – wystarczy krótka ankieta potrzeb oraz Wniosek o ubezpieczenie;
Brak wymogu ankiety o stanie zdrowia i badań medycznych;
Krótki okres ubezpieczenia – 2 lub 3 lata*;
Gwarancja sumy ubezpieczenia w całym okresie ubezpieczenia;
Ochrona ubezpieczeniowa w przypadku śmierci ubezpieczającego;
Brak opłat;
Brak podatku od spadku i darowizn;
Świadczenie wyłączone z masy spadkowej – niezależnie od pozostałego majątku oraz spadkobierców, wypłacane są bezpośrednio wskazanym Uposażonym;
Możliwość wskazania dowolnych Uposażonych;
W razie śmierci ubezpieczającego świadczenie wypłacone w postaci sumy ubezpieczenia dla bliskich, będzie zwolnione z podatku dochodowego od osób fizycznych;
Ograniczenie egzekucji sądowej.
Szczegółowe warunki ubezpieczenia, w tym wyłączenia odpowiedzialności znajdują się w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia.
*Wcześniejszy wykup lub wypowiedzenie umowy może skutkować utratą części opłaconej składki (zastosowanie stopy wykupu).
Ważne informacje
Dla kogo?
Ubezpieczenie dedykowane jest dla osób:
w wieku 18-72 (ukończone 18 lat i nieukończone 73 lata);
zainteresowanych ochroną życia i gwarantowaną sumą ubezpieczenia;
zainteresowanych produktem ubezpieczeniowym ze składką jednorazową, na okres 2 lub 3 lat;
posiadających stabilną sytuację finansową pozwalającą na wpłacenie kwoty zadeklarowanej składki jednorazowej na okres od 2 do 3 lat;
poszukującym gwarantowanych form oszczędzania środków pieniężnych, pozbawionych ryzyka inwestycyjnego.
Kto udziela ochrony?
Powszechny Zakład Ubezpieczeń na Życie Spółka Akcyjna (PZU Życie SA).
Przedmiot i zakres ubezpieczenia
Przedmiotem ubezpieczenia jest życie ubezpieczającego.
Zakres ubezpieczenia obejmuje następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:
śmierć ubezpieczającego w Okresie ochrony
dożycie przez ubezpieczającego daty zakończenia Okresu ubezpieczenia (ostatniego dnia Okresu ubezpieczenia wskazanego w Polisie).
Cel ubezpieczenia
Jest to ubezpieczenie na życie i dożycie, które ma na celu:
w przypadku śmierci ubezpieczającego w okresie udzielania ochrony ubezpieczeniowej - wypłatę świadczenia przewyższającego wysokość wpłaconej Składki;
w przypadku dożycia przez ubezpieczającego do końca 2 lub 3 letniego Okresu ubezpieczenia - wypłatę świadczenia przewyższającego wysokość wpłaconej Składki.
Suma ubezpieczenia
Wysokość Sumy ubezpieczenia z tytułu śmierci ubezpieczającego w Okresie ochrony zależy od wysokości Składki, określana jest kwotowo we Wniosku o ubezpieczenie i potwierdzana w Polisie.
Wysokość Sumy ubezpieczenia z tytułu dożycia przez ubezpieczającego daty końca Okresu ubezpieczenia (ostatniego dnia Okresu ubezpieczenia wskazanego w Polisie) zależy od wysokości Składki, określana jest kwotowo we Wniosku o ubezpieczenie i potwierdzana w Polisie.
Charakterystyka
Forma prawna - indywidualne ubezpieczenie na życie i dożycie;
Częstotliwość składki - składka jednorazowa;
Minimalna wysokość składki - 10 000 zł;
Maksymalna wysokość - 2 000 000 zł;
Wiek ubezpieczającego - 18 - 72 lat (ukończone 18 lat i jednocześnie nieukończone 73 lata) w dniu złożenia wniosku o ubezpieczenie.
Gdzie znajdują się szczegółowe informacje o ubezpieczeniu?
Ogólne Warunki Ubezpieczenia indywidualnego na życie i dożycie „Stabilne Jutro”;
Karta Produktu „Stabilne Jutro”.
Pamiętaj!
Przed podpisaniem Wniosku o ubezpieczenie należy:
1. wypełnić ankietę potrzeb udzielając odpowiedzi na wszystkie pytania z ankiety, co pozwoli określić potrzeby i wymagania; 2. zapoznać się z dokumentacją ubezpieczeniową dostępną u Agenta:
Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia indywidualnego na życie i dożycie „Stabilne Jutro” oraz
Kartą Produktu.
Pełnomocnictwo agenta
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie, przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego mu przez towarzystwo ubezpieczeń Pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Dokumenty
{{ type.title }}
Okres obowiązywaniaObowiązuje
od {{ version.validFromDate }} r.
do {{ version.validToDate }} r.
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 24 czerwca 2014 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Materiał nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez PZU Życie SA.
Infolinia czynna całą dobę, 7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie według taryfy operatora. Infolinia w języku polskim.
Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:
• po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone, • lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.