Ostrzegamy Klientów, którzy posiadają konta firmowe w naszym Banku przed fałszywymi listami z ZUS.

12.12.2017

Od początku przyszłego roku dotychczasowe konta, na które należało wpłacać składki do ZUS zostaną zamknięte. Zakład Ubezpieczeń Społecznych od 1 października 2017 r. wysyła przedsiębiorcom listy z jednym indywidualnym numerem rachunku bankowego do opłacania wszystkich składek. Tę sytuację próbują wykorzystać oszuści, którzy wysyłają listy łudząco przypominające korespondencję z ZUS z fałszywym numerem rachunku. Listy zawierają logo ZUS zbliżone do oryginalnego. 

Przed opłaceniem składki na nowy rachunek, zgodnie z zaleceniami ZUS sprawdź jego autentyczność w wyszukiwarce NRS (numer rachunku składkowego) na stronie https://www.eskladka.pl/.

 

Przypominamy:

Jeśli do końca roku 2017 nie otrzymasz z ZUS informacji o nowym indywidualnym numerze rachunku bankowego do opłacania wszystkich składek, skontaktuj się z Placówką lub Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS (nr tel. 22 560 16 00).

 

Od 01.01.2018 roku dotychczasowe rachunki w ZUS zostaną zamknięte. Formatki „Przelew do ZUS” w Bankowości Internetowej i Mobilnej zostaną wyłączone, składki można będzie opłacić przelewem zwykłym na indywidualny numer bankowy przekazany przez ZUS.