Ubezpieczenie nieruchomości DOM
- Strona główna
- Private Banking
- Ubezpieczenia
- Ubezpieczenie nieruchomości DOM
Menu - segmenty
[Klienci indywidualni] Menu - pomoc
Mury i elementy stałe
Mury to konstrukcja budynku, a elementy stałe to m.in. podłogi, okna, podwieszane sufity czy instalacje (np. kanalizacyjne, grzewcze). Ochrona obejmuje też pomieszczenia przynależne do nieruchomości, takie jak miejsce parkingowe, piwnica, czy strych. Ubezpieczenie ma dwa warianty do wyboru – od wszystkich ryzyk lub od ryzyk nazwanych, gdzie ochroną objęte są aż 23 ryzyka wskazane w OWU.
Ruchomości domowe
To ochrona przedmiotów znajdujących się w ubezpieczonej nieruchomości, które nie są integralną częścią zabudowy domu czy mieszkania. Dzięki ubezpieczeniu ruchomości domowych można otrzymać odszkodowanie np. w razie uszkodzenia laptopa i innej elektroniki znajdującej się w domu, czy zniszczenia mebli lub innych rzeczy osobistych wskutek zalania. Ruchomości można ubezpieczyć także od kradzieży z włamaniem. Ochroną objęty jest także sprzęt firmowy, np. służbowy laptop.
Budowle
Przy ubezpieczeniu domu ochronę można rozszerzyć o zabezpieczenie mienia znajdującego się na posesji wokół domu związanego na stałe z gruntem. Mogą to być wiaty, altany, ogrodzenia, wymurowane w ogrodzie baseny, chodniki czy panele fotowoltaiczne. Budowle objęte są ochroną od zdarzeń losowych (np. pożar, powódź, wandalizm).
OC w życiu prywatnym
Ochrona obejmuje odpowiedzialność cywilną ubezpieczonego i domowników za szkody powstałe na terenie całej Europy. LINK4 zapewni wsparcie finansowe w razie nieumyślnego wyrządzenia szkody osobie trzeciej. OC w życiu prywatnym przyda się, gdy ktoś pośliźnie się i złamie nogę na chodniku przed posesją, albo dojdzie do zalania sąsiada.
Szyby od stłuczenia
Ten element ochrony daje możliwość dodatkowego ubezpieczenia elementów szklanych znajdujących się w ubezpieczanej nieruchomości (np. szklanej balustrady czy zabudowy prysznica) w przypadku ich stłuczenia, pęknięcia lub uszkodzenia.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance techniczny
Jeśli po wystąpieniu zdarzenia dom lub mieszkanie nie będzie się nadawać do zamieszkania, LINK4 zapewni wszystkim domownikom pobyt w hotelu (do 8 dób), a także transport do miejsca zakwaterowania. W ramach polisy w sytuacji awaryjnej można też skorzystać z dozoru mienia w miejscu ubezpieczenia, jak również z interwencji ślusarza lub innego specjalisty.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance RTV/AGD/PC
Naprawa sprzętu RTV, AGD lub PC, który ulegnie awarii w okresie ubezpieczenia. Interwencja zostanie zorganizowana w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych. Dotyczy sprzętów nie starszych niż 6 lat.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance medyczny
Z assistance medycznym można liczyć m.in. na wizytę lekarza lub pielęgniarki, transport medyczny, a także dostarczenie leków do domu po nieszczęśliwym wypadku. W razie pobytu ubezpieczonego w szpitalu LINK4 może zorganizować opiekę dla dzieci, osób niesamodzielnych lub zwierząt domowych.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Assistance rowerowy
Obejmuje m.in. transport roweru po wypadku (do kwoty 1200 zł), jak również organizację jego naprawy do 1 200 zł.
W CENIE UBEZPIECZENIA
Pomoc prawna
W przypadku nieoczekiwanych problemów prawnych ubezpieczonego związanych z życiem prywatnym, LINK4 zapewni profesjonalną pomoc prawną. Szczegóły w OWU.
Prosimy o telefon pod numer 22 275 63 58 (koszt połączenia według taryfy operatora).
Można też zostawić swój numer telefonu, a my oddzwonimy i pomożemy wybrać odpowiedni zakres ochrony.
Składkę za ubezpieczenie można opłacić jednorazowo albo w dwóch ratach bezpośrednio do LINK4 - podczas zakupu ubezpieczenia lub przelewem na numer rachunku wskazany przez ubezpieczyciela.
LINK4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Zgłoszenie szkody można złożyć:
Ochrona ubezpieczeniowa oferowana jest na podstawie zawartej indywidualnej umowy ubezpieczenia.
VeloBank S.A. pełni rolę agenta ubezpieczeniowego wpisanego do rejestru agentów ubezpieczeniowych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego, pod numerem 11254447/A. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie (00-843) przy Rondzie Ignacego Daszyńskiego 2 C wykonuje czynności agencyjne na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń. Informacje o wpisie Banku do rejestru agentów Klient może sprawdzić poprzez złożenie wniosku do KNF lub poprzez stronę internetową: https://rpu.knf.gov.pl/.
Bank działa na podstawie udzielonego przez towarzystwo ubezpieczeń pełnomocnictwa do wykonywania czynności agencyjnych.
Zakres ochrony ubezpieczeniowej oraz wysokość składki uzależnione są od wybranego przedmiotu i zakresu ubezpieczenia oraz sumy ubezpieczenia i sumy gwarancyjnej. Przed zakupem ubezpieczenia koniecznie przeczytaj Ogólne Warunki Ubezpieczenia – w dokumencie znajdziesz szczegółowy zakres ochrony, ograniczenia oraz wyłączenia odpowiedzialności. OWU oraz pozostałe dokumenty dostępne są na stronie velobank.pl lub w naszych placówkach.
Ubezpieczycielem jest LINK4 S.A. z siedzibą w Warszawie. VeloBank S.A. z siedzibą w Warszawie pełni rolę agenta ubezpieczeniowego, wpisanego do rejestru pośredników ubezpieczeniowych pod numerem 11254447/A. Agent działa na rzecz wielu zakładów ubezpieczeń.
Materiał ma charakter marketingowy i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Produkt jest oferowany za pośrednictwem VeloBanku S.A.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik
VeloBank S.A., w zakresie oferowanego produktu ubezpieczeniowego stosuje zasady określone w Rekomendacji U z dnia 26 czerwca 2023 r. dotyczącej dobrych praktyk w zakresie bancassurance wydanej przez Komisję Nadzoru Finansowego oraz w „Rekomendacji dobrych praktyk na polskim rynku bancassurance w zakresie ubezpieczeń ochronnych powiązanych z produktami bankowymi” wydanej przez Związek Banków Polskich. Postępowanie przez Bank zgodnie z dobrymi praktykami zapewnia Naszym Klientom między innymi rzetelną i przejrzystą informację dotyczącą objęcia ochroną ubezpieczeniową oraz wysokie standardy obsługi.
Zasady składania i rozpatrywania reklamacji
W związku z wejściem w życie Ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez pomioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym i o Funduszu Edukacji Finansowej, uprzejmie informujemy, że 11 października 2015 r. zmianie uległy zasady składania i rozpatrywania reklamacji na usługi świadczone przez podmioty rynku finansowego. Ustawa umożliwia wprowadzenie szeregu ułatwień w komunikacji z instytucjami finansowymi oraz precyzyjnie definiuje sposób oraz terminy udzielania odpowiedzi na reklamacje.
Zapoznaj się z zasadami składania i rozpatrywania reklamacji przez LINK4 TU S.A.