Nowy bank, w którym bezpieczeństwo środków Klientów jest najważniejsze

Osiem największych banków komercyjnych działających w Polsce wraz z Bankowym Funduszem Gwarancyjnym stworzyło Bank BFG S.A., który przejął dzisiaj działalność Getin Noble Bank S.A (GNB).

Dla klientów banku nic się nie zmienia. Dotyczy to wszystkich osób i podmiotów, które na dzień 30 września br. są klientami Getin Noble Banku, w tym klientów firmowych, z sektora publicznego, a także klientów bankowości osobistej i private banking. Wszyscy są i będą obsługiwani tak jak do tej pory. Klienci mają nieprzerwany dostęp do swoich środków i nie muszą podejmować żadnych działań w związku z przejęciem banku.

Wszystkie depozyty dotychczasowych klientów Getin Noble Bank S.A. będą bezpieczne, nawet jeżeli ich wysokość przekraczała limit gwarancji BFG (równowartość 100 tys. euro w złotych).

Bank działa normalnie. Dostęp do bankowości internetowej i aplikacji mobilnej nadal będzie aktywny (hasła i loginy  pozostają bez zmian). Wszystkie transakcje, są realizowane na bieżąco. Placówki banku są otwarte, tak jak dotychczas. Klienci mogą korzystać z kart i bankomatów. Nie zmieniają się numery rachunków, hasła i loginy do bankowości internetowej.

Banki, które tworzą System Ochrony Banków Komercyjnych (SOBK) to: Alior Bank, mBank, BNP Paribas Bank Polska, ING Bank Śląski, Bank Millennium, PKO BP, Pekao S.A., Santander Bank Polska.

 

Więcej informacji pod adresem:
https://www.getinbank.pl/klienci-indywidualni/aktualnosci/bfg-rozpoczal-przymusowa-restrukturyzacje-getin-noble-bank-sa-ktorego-dzialalnosc-zostanie-przeniesiona-do-wspolnego-banku-bfg-i-systemu-ochrony-bankow-komercyjnych-utworzonego-przez-osiem-bankow-komercyjnych.html