Kontakt
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Kontakt
Centrum Obsługi Klienta Premium
Centrum Obsługi Klienta Premium

Możesz porozmawiać z naszym doradcą bez wychodzenia z domu, bez kolejek.
Podczas wideorozmowy doradca:
- przedstawi Ci ofertę kont osobistych i oszczędnościowych, lokat i kart płatniczych,
- sprawdzi informacje o Twoich produktach oraz przyjmie dyspozycje obsługowe,
- pomoże zalogować się do bankowości internetowej,
- odpowie na pytania dotyczące usług i produktów w naszym banku.
Z telefonów w Polsce i za granicą:
Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.
Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godzinach 7.00-22.00.
Opłata za połączenie według taryfy operatora. Rozmowa w języku polskim.
Jak skontaktujesz się z nami najszybciej:
• po zalogowaniu się do swojej bankowości mobilnej skorzystaj z funkcji VeloPhone,
• lub dzwoniąc do nas zaloguj się do swojej bankowości telefonicznej.

SWIFT: GBGCPLPK
VeloBank S.A.
Rondo Ignacego Daszyńskiego 2 C
00-843 Warszawa
e-Doręczenia: AE:PL-17448-25698-DWDCI-24
Wpis do rejestru Sądu Rejonowego
dla m.st. Warszawy
KRS: 0000991173
NIP: 7011105189
REGON: 523075467
Wysokość kapitału zakładowego:
711.734.000,00 zł (w pełni opłacony)
[Bankowość Osobista] Kontakt - boksy
Wyszukiwarka Placówek Banku, Bankomatów lub Wpłatomatów.
W celu złożenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularza online.
W celu zastrzeżenia karty prosimy o kontakt:
Zastrzeganie kart dostępne 24h/7 dni w tygodniu. Opłata za połączenie wg taryfy operatora. Usługa dostępna w języku polskim i angielskim.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.