Przelewy na telefon BLIK

BO - BLIK - Przelew na telefon

Nie masz numeru konta odbiorcy? Wysyłaj i odbieraj natychmiastowe przelewy na telefon BLIK

 

  • Przelew natychmiastowy
  • Przelew bez opłat
  • Wystarczy numer telefonu

Poznaj korzyści

 

Nie masz gotówki, a chcesz oddać znajomemu za kino? Nie masz drobnych, a chcesz rozliczyć wyjście na pizzę ze znajomymi?

Teraz to już nie problem! BLIK i jest…oddane.

Twój przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, nie tracisz czasu na szukanie drobnych lub bankomatu ani, nie musisz prosić o przesłanie numeru rachunku. Numery telefonu do znajomych, przecież masz w telefonie! Tak samo jak BLIKA!

Jak korzystać?

Wybierasz odbiorcę z listy kontaktów – nie musisz znać numeru konta, wystarczy numer telefonu
Wybierasz odbiorcę z listy kontaktów – nie musisz znać numeru konta, wystarczy numer telefonu
Ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów podpowie Ci, czy Twój znajomy używa przelewów na telefon BLIK
Ikonka BLIKA obok numeru telefonu na liście kontaktów podpowie Ci, czy Twój znajomy używa przelewów na telefon BLIK
Przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, w godzinach 0:00 - 23:00, przez cały tydzień, nieważne, czy jest święto, czy weekend
Przelew dotrze do odbiorcy natychmiast, w godzinach 0:00 - 23:00, przez cały tydzień, nieważne, czy jest święto, czy weekend
Przelew jest darmowy!
Przelew jest darmowy!

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Co zrobić, żeby odbierać przelew na telefon BLIK?

Aby odbierać przelewy na telefon BLIK powiąż swój numer telefonu z numerem konta w aplikacji VeloBank.

1
Zaloguj się do aplikacji VeloBank

1v2[1].png [32.78 KB]

2
Na głównym ekranie wybierz Kod BLIK > Ustawienia BLIK > Przelew na telefon lub w menu wybierz Ustawienia > Ustawienia BLIK> Przelew na telefon

2v2[1].png [32.95 KB]

3
Zapoznaj się z informacjami i zarejestruj numer

3v2.png [23.68 KB]

4
Operację potwierdź kodem SMS i kodem PIN do aplikacji mobilnej

4v2.png [16.79 KB]

Sprawdź nowe funkcje BLIK w VeloBank!

Prośba o przelew BLIK

Potrzebujesz pożyczyć pieniądze od znajomego, a może ktoś zapomniał oddać Ci za wspólne zakupy?
Wyślij prośbę o przelew z aplikacji VeloBank. Gdy odbiorca ją zaakceptuje, pieniądze trafią od razu na Twoje konto.
Prośbę możesz wysłać do znajomych:

  • którzy mają BLIKA
  • mają konto w banku, który oferuje usługę Prośby o przelew BLIK.

Nie musisz znać ich numeru rachunku, wystarczy numer telefonu.

Jak wysłać prośbę o przelew w VeloBank?

Jak wysłać prośbę o przelew w VeloBank?

Jak wysłać prośbę o przelew w VeloBank?
1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Prośba o przelew”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK.

Jak wysłać prośbę o przelew w VeloBank?
2

Wybierz jednego lub kilku odbiorców prośby z książki lub wpisz ich ręcznie.

Jak wysłać prośbę o przelew w VeloBank?
3

Następnie wpisz kwotę, o przesłanie której prosisz oraz tytuł prośby. Wyślij prośby do znajomych i czekaj na przelewy. Pamiętaj, że Twój znajomy może odrzucić prośbę lub nic z nią nie zrobić. Prośba o przelew czeka na reakcję przez 72 godziny.

Podział rachunku BLIK

Wspólne zakupy, zrzutka na prezent albo wyjście na pizzę ze znajomymi? Podziel rachunek w VeloBank! 

  • Dzielisz rachunki ze znajomymi w aplikacji VeloBank
  • Nie potrzebujesz kalkulatora, wpisz kwotę, a aplikacja podzieli dzieli ją automatycznie
  • Nie musisz się upominać! Twoi znajomi dostaną prośbę o przelew - wystarczy, że ją zaakceptują, by wysłać Ci pieniądze
  • Od razu widzisz, kto Ci oddał

Jak podzielić rachunek w VeloBank?

Jak podzielić rachunek w VeloBank?
1

Zaloguj się do aplikacji mobilnej, a następnie przejdź do usługi „Podział rachunku”. Znajdziesz ją w ustawieniach BLIK

Jak podzielić rachunek w VeloBank?
2

Wpisz kwotę wydatków którą chcesz podzielić. Wybierz z książki znajomych lub wpisz ich numery telefonu ręcznie. Pamiętaj, że do podziału rachunku możesz dodać także siebie!

Jak podzielić rachunek w VeloBank?
3

W razie potrzeby zmodyfikuj ręcznie kwoty przy poszczególnych osobach. Nie zapomnij o dodaniu informacji czego dotyczy podział rachunku! Wyślij prośby o zwrot środków i czekaj na przelewy od znajomych.

Dokumenty

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość