Płatności BLIK
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Karty
- Płatności BLIK
Menu - segmenty
BLIKIEM można zapłacić za swoje zakupy w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu. W tym celu wystarczy użyć 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujemy w aplikacji VeloBank.
Wybierz w sklepie internetowym płatność BLIK lub powiedz sprzedawcy, że chcesz zapłacić kodem BLIK.
Uruchom Bankowość Mobilną, kliknij na ikonę BLIK i pobierz kod BLIK.
Przepisz kod BLIK na stronie internetowej lub terminalu oraz potwierdź wykorzystanie kodu na swoim telefonie
Można wykonać trzy transakcje do 50 zł bez potwierdzania PINem. Dopiero kolejna, czwarta transakcja lub płatność przekraczająca tę kwotę będzie wymagała potwierdzenia kodem PIN. Ustawienia potwierdzania płatności BLIK można zmienić w aplikacji.
BLIK to idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy w internecie. Wystarczy wybrać w sklepie internetowym płatność BLIK, podać kod z aplikacji w telefonie i gotowe.
Odbiorca nie musi posiadać konta, karty czy portfela. Wystarczy, że w aplikacji mobilnej wybierzemy opcję Utwórz czek BLIK, następnie określimy kwotę i termin ważności czeku. Następnie ustalamy hasło, które wraz z numerem czeku podajemy odbiorcy e-mailem lub SMS-em. Na Koncie Osobistym zostanie założona blokada na określoną kwotę i czas.
Odbiorca od razu może wypłacić pieniądze w bankomacie lub zapłacić w sklepie, restauracji. Niewykorzystana przez niego kwota wraca na nasz rachunek.
Czek może mieć ważność w przedziale od 15 minut do maksymalnie 72 godzin (o terminie ważności decyduje wystawca czeku).
Wolisz kupować z domu? Masz swoje ulubione sklepy online? Płać jeszcze szybciej i wygodniej w swojej bankowości mobilnej.
Dodawaj w ten sposób do listy zapisanych inne sklepy lub przeglądarki, w których chcesz płacić bez kodu BLIK. Możesz je w każdej chwili usunąć lub zmienić ich nazwy. Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia usługi BLIK, a następnie dokonaj zmian w opcji Zapamiętane sklepy i przeglądarki.
Aby korzystać z usługi musisz mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie.
Pamiętaj, że usługa nie działa wszędzie. Możesz z niej korzystać tylko w sklepach/ przeglądarkach, które akceptują opcję płatności bez kodu BLIK.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.
Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.