Płatności BLIK
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Karty
- Płatności BLIK
Menu - segmenty
BLIKIEM możesz zapłacić za swoje zakupy w sklepie stacjonarnym i internetowym oraz wpłacić i wypłacić pieniądze z bankomatu. W tym celu wystarczy, że użyjesz 6-cyfrowego kodu BLIK, który wygenerujesz w aplikacji VeloBank.
Wybierz w sklepie internetowym płatność BLIK lub powiedz sprzedawcy, że chcesz zapłacić kodem BLIK.
Uruchom Bankowość Mobilną, kliknij na ikonę BLIK i pobierz kod BLIK.
Przepisz kod BLIK na stronie internetowej lub terminalu oraz potwierdź wykorzystanie kodu na swoim telefonie
Można wykonać trzy transakcje do 50 zł bez potwierdzania PINem. Dopiero kolejna, czwarta transakcja lub płatność przekraczająca tę kwotę będzie wymagała potwierdzenia kodem PIN. Ustawienia potwierdzania płatności BLIK można zmienić w aplikacji.
BLIK to idealny sposób na proste i bezpieczne zakupy w internecie. Wystarczy wybrać w sklepie internetowym płatność BLIK, podać kod z aplikacji w telefonie i gotowe.
Czeki BLIK to wygodna i bezpieczna funkcja dostępna w aplikacji VeloBanku, która pozwala na czasowe zarezerwowanie określonej kwoty i zrealizowanie jej w formie czeku. Usługa pozwala na wypłacenie gotówki z bankomatu lub dokonanie płatności bez potrzeby użycia karty, konta czy aplikacji mobilnej po stronie osoby realizującej czek.
Aby wystawić czek BLIK, wystarczy skorzystać z aplikacji mobilnej. Wybierz opcję Utwórz czek BLIK, określ kwotę, termin ważności i ustal hasło wymagane do skorzystania z czeku. System automatycznie zablokuje środki na Twoim koncie na wskazany czas.
Aby zrealizować czek BLIK należy posiadać kod BLIK i hasło danego czeku ustawione przy jego wystawianiu. Po wpisaniu tych danych np. w bankomacie lub terminalu można skorzystać maksymalnie z kwoty określonej w czeku. Niewykorzystana kwota wraca na Twój rachunek.
Warto wiedzieć!
Czek może mieć ważność w przedziale od 15 minut do maksymalnie 72 godzin (o terminie ważności decyduje wystawca czeku). Domyślny limit czeku BLIK w VeloBanku to 500 zł. Możesz zmienić ten limit maksymalnie do kwoty 2500 zł.
Wolisz kupować z domu? Masz swoje ulubione sklepy online? Płać jeszcze szybciej i wygodniej w swojej bankowości mobilnej.
Dodawaj w ten sposób do listy zapisanych inne sklepy lub przeglądarki, w których chcesz płacić bez kodu BLIK. Możesz je w każdej chwili usunąć lub zmienić ich nazwy. Aby to zrobić, wejdź w Ustawienia usługi BLIK, a następnie dokonaj zmian w opcji Zapamiętane sklepy i przeglądarki.
Aby korzystać z usługi musisz mieć aktywną funkcję BLIK w telefonie.
Pamiętaj, że usługa nie działa wszędzie. Możesz z niej korzystać tylko w sklepach/ przeglądarkach, które akceptują opcję płatności bez kodu BLIK.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na www.velobank.pl/slownik
Kontakt telefoniczny
Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.
Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.