Płać Bardziej Velo!

Płać Bardziej Velo!

 

Aktywuj nową kartę VeloBanku, by móc nadal wykonywać transakcje kartą do konta lub kartą kredytową. 

Poznaj korzyści oferty specjalnej Płać Bardziej Velo:

 

  • 2 miesiące bez opłat za obsługę nowej karty kredytowej
  • 2 miesiące ze zwrotem prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów na terenie całej Polski do maksymalnie 200 zł, liczone od dnia, w którym przystąpisz do oferty specjalnej

 

Więcej informacji dotyczących korzyści znajdziesz w Regulaminie oferty specjalnej Płać Bardziej Velo.

Jak przystąpić do oferty specjalnej Płać Bardziej Velo?

Aktywuj nową kartę VeloBanku do 15.12.2023 r.

Jak aktywować kartę i nadać jej PIN?

Bankowość internetowa i mobilna

  1. Zaloguj się do bankowości
  2. Wybierz zakładkę KARTY
  3. Wybierz kartę i AKTYWUJ I NADAJ PIN
  4. Potwierdź zmianę

Infolinia

  1. Przygotuj login i hasło do bankowości telefonicznej, następnie zadzwoń pod numer +48 664 919 797 lub +48 32 604 30 01
  2. Wybierz AKTYWACJA KARTY PŁATNICZEJ
  3. Wprowadź login oraz hasło
  4. Lektor poda ostatnie 4 cyfry numeru karty
  5. Zaakceptuj aktywację właściwej karty
  6. Nadaj PIN do karty zgodnie z instrukcją lektora i potwierdź zmianę

 

Nie masz dostępu do bankowości telefonicznej? Skontaktuj się z konsultantem.

Korzystasz z karty pierwszy raz?

  1. Włóż ją do bankomatu lub terminala płatniczego
  2. Potwierdź operację PIN-em

Na terminalu płatniczym może pojawić się (czasem kilkukrotnie) komunikat o błędnym kodzie PIN. W takiej sytuacji wprowadź kod ponownie. Teraz Twoja karta będzie aktywna.

Co zrobić z dotychczasową kartą?

Aktywuj nową kartę w okresie trwania oferty specjalnej. Dotychczasową kartę wyłączymy za Ciebie następnego dnia roboczego po aktywacji karty. Nie będziesz kwalifikował się do oferty specjalnej, jeżeli aktywujesz nową kartę po 15.12.2023 r.

Swoją dotychczasową kartę możesz zastrzec:

  • w bankowości mobilnej lub internetowej: wejdź w zakładkę Karty, wybierz kartę, którą chcesz zastrzec, a następnie kliknij Zastrzeż
  • zadzwonić na infolinię +48 664 919 797
  • odwiedź najbliższą placówkę VeloBanku

Jeśli nie zastrzeżesz swojej dotychczasowej karty, zostanie ona wyłączona automatycznie od 15.12.2023 r. Otrzymasz wiadomością SMS, a w bankowości mobilnej powiadomienie o zbliżającym się terminie wyłączenia karty.  

W przypadku zastrzeżenia dotychczasowej karty, możesz ją zniszczyć lub przynieść do najbliższej placówki VeloBanku, a my zajmiemy się jej bezpiecznym zutylizowaniem.

 

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość