Zmiany w bankowości internetowej

BO - Nowa Bi 2022 - KV Płatności

Nowa bankowość internetowa VeloBanku

Skorzystaj z pełnej wersji odświeżonego serwisu oraz jego nowych funkcjonalności. Sprawdź, jakie zmiany dla Ciebie przygotowaliśmy.

 

Przedstawiamy nową odsłonę bankowości internetowej

Ważne zmiany to:

1. Nowy ekran logowania do naszej bankowości internetowej
Zmieniliśmy m.in. wygląd i rozmieszczenie poszczególnych elementów na stronie.

2. Zakończyliśmy prace nad zmianami w naszej bankowości internetowej - całą bankowość zobaczysz już w nowej odsłonie. Oto kilka zmian:

  • zaprojektowaliśmy ją w technologii RWD. Dzięki temu możesz korzystać z bankowości na urządzeniach mobilnych,
  • zaprojektowaliśmy przejrzystą szatę graficzną, którą stworzyliśmy od nowa w oparciu o najnowsze trendy UX,
  • zmieniliśmy nawigację po serwisie,
  • przebudowaliśmy pulpit, który zapewnia łatwy dostęp do poszczególnych produktów
    i funkcjonalności,
  • ułatwiliśmy wnioskowanie o nowe produkty oraz składanie wniosków w ramach już posiadanych.

Możesz sprawdzić, jak będzie wyglądała nowa strona logowania oraz pulpit.

Na poniższych planszach najedź na zielony, migający kwadrat a dowiesz się więcej.

Bezpieczeństwo

 

Jak możesz zadbać o bezpieczeństwo?

  • Stwórz skomplikowane hasło do bankowości internetowej i mobilnej i nikomu go nie ujawniaj.
  • Loguj się do bankowości korzystając z własnych urządzeń (komputera, tabletu, telefonu).
  • Korzystaj z legalnego oprogramowania pobieranego z oficjalnych źródeł.
  • Regularnie aktualizuj oprogramowanie komputera i telefonu.
  • Włącz bezpłatną weryfikację behawioralną. Dzięki temu rozpoznamy, czy osoba zalogowana do Twojej bankowości to na pewno Ty.

 

Jak my dbamy o Twoje bezpieczeństwo?

  • Kiedy logujesz się do bankowości, szyfrujemy połączenie.
  • Wprowadzamy limity operacji wykonywanych w bankowości.
  • Wdrożyliśmy usługę 3d secure, która dodatkowo zabezpiecza transakcje kartą w Internecie.
  • Automatycznie wylogujemy Cię z bankowości w razie braku Twojej aktywności.

 

Ty też możesz zadbać o bezpieczeństwo!

Cały czas rozwijamy naszą bankowość elektroniczną, aby bankowało Ci się z nami bezpiecznie i wygodnie.
Jeśli masz jakiekolwiek pytania, pamiętaj, że możesz liczyć na naszą pomoc.

Pamiętaj, aby wyrazić zgody marketingowe i skorzystać z wszystkich ofert i wniosków w Twojej bankowości internetowej.

Zobacz, co już wcześniej dla Ciebie przygotowaliśmy:

 

 

Od teraz zlecisz przelewy jeszcze wygodniej. Szybko odnajdziesz odpowiedni typ przelewu: wewnętrzny, krajowy, czy zagraniczny. Łatwo zmienisz konto, z którego wykonujesz przelew. Możesz też utworzyć zlecenia stałe oraz zaplanować kilka przelewów i zapisać je na później.

W sekcji „Finanse” zobaczysz swoje konta, lokaty, kredyty i karty.

Wszystkie produkty znajdziesz na jednej liście. Łatwo sprawdzisz ich szczegóły, zobaczysz je we wszystkich walutach. Po kliknięciu w trzy kropki znajdziesz szybkie akcje. Dzięki nim wykonasz najbardziej popularne operacje dla danego produktu. Dodaliśmy również przycisk „Dodaj”, który skieruje Cię do oferty.

modul-finanse.png [165.46 KB]

Prezentujemy wszystkie dodatkowo oferowane przez nas „Usługi”.

Możesz sprawdzić status tych, które masz oraz te, które są dla Ciebie dostępne. Przekonaj się, jak wygodne są płatności mobilne. Płać wygodnie za zakupy zegarkiem lub telefonem. W tym miejscu sprawdzisz również szczegóły ubezpieczeń, które masz oraz zapoznasz się z ofertą. Aktywujesz także usługę VeloID, dzięki której uzyskasz dostęp do usług publicznych i Profilu Zaufanego.

uslugi.png [104.76 KB]

W sekcji „Ustawienia” dostosujesz bankowość do swoich potrzeb.

W module ustawienia szybko samodzielnie zaktualizujesz swoje dane, zmienisz limity płatności, sprawdzisz zgody, ustawisz powiadomienia i hasła oraz dostosujesz dostępy do kanałów elektronicznych. Zweryfikujesz zaufane urządzenia i próby logowania.

ustawienia.png [75.15 KB]

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość