Profil zaufany
- Strona główna
- Bankowość Premium
- Bankowość Elektroniczna
- Profil zaufany
Menu - segmenty
To bezpłatne narzędzie, dzięki któremu załatwisz sprawy urzędowe online i podpiszesz dokumenty elektronicznie. Profil zaufany pozwala złożyć wniosek o nowy dowód osobisty, wymieniać korespondencję na przykład z ZUS-em, oddziałem NFZ, urzędem gminy i załatwiać inne sprawy urzędowe przez internet. Zastępuje także własnoręczny podpis składany na papierze. Jeżeli nie lubisz kolejek w urzędach, skorzystaj z profilu zaufanego dostępnego 24/7.
Czas, który poświęcisz na przyjemniejsze rzeczy niż chodzenie po urzędach. Profil zaufany przydaje się szczególnie osobom, które często załatwiają różnego rodzaju sprawy w urzędach. Oszczędzasz też na paliwie bądź biletach komunikacyjnych. Poniżej znajdziesz przykłady spraw, które załatwisz bez wychodzenia z domu.
Na portalu wybranego urzędu przejdź do zakładki logowania lub wybierz interesujący Cię wniosek oraz kliknij: Zaloguj się przy pomocy banku lub innego dostawcy i wybierz z listy logo Getin Noble Banku. Zostaniesz przeniesiony na stronę logowania do Banku. Następnie zaloguj się do Bankowości Internetowej, a strona automatycznie przeniesie Cię z powrotem na portal urzędu.
Profil zaufany to usługa darmowa. Zarówno rejestracja jak i późniejsze załatwianie spraw urzędowych nie pociąga za sobą żadnych kosztów. Dzięki temu każdy, bez względu na status materialny, może założyć profil zaufany.
Rodzina
Akty stanu cywilnego
Wybory
Podatki
Opłaty
Prawo jazdy
Rejestracja pojazdu
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej
Działalność gospodarcza
Zezwolenia i koncesje
Poszukiwanie pracy
Prowadzenie działalności związanej z pośrednictwem pracy i aktywizacją zawodową
Usługi elektroniczne świadczone przez urzędy pracy
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik
Ranking „Bank doceniony przez klientów” organizowany jest przez ARC Rynek i Opinia, źródło: arc.com.pl. Ranking opublikowany w styczniu 2025.
Metodologia: badanie zrealizowano na grupie klientów w wieku od 18 do 75, którzy posiadali koto w określonym banku. Metoda: wywiady internetowe CAWI z wykorzystaniem panelu internautów ARC –ePanel. Grupa łączna: N=2443. Grupa dla VeloBank N=172. Termin badania: listopad-grudzień 2024 r.
Kontakt telefoniczny
Chcesz porozmawiać o ofercie Bankowości Premium i dołączyć do grona naszych klientów? Zadzwoń do nas od poniedziałku do piątku, w godz. 7:00-22:00.
Masz pytania dotyczące posiadanych produktów? Zadzwoń do nas 7 dni w tygodniu, w godz. 7:00-22:00.