Pay by Velo - banner

Kupuj mobilnie

Płać bezpiecznie z VeloBankiem!

Poznaj korzyści

Poznaj korzyści
  • Wygodnie akceptuj transakcje za zakupy online na telefonie bezpośrednio w aplikacji mobilnej VeloBank.
  • Nie musisz już wpisywać loginu i hasła, aby zalogować się do bankowości internetowej w której dotychczas potwierdzane były płatności.
  • Wystarczy, że masz zainstalowaną naszą aplikację i spośród dostępnych płatności wybierzesz VeloBank.

Jak zapłacisz za zakupy online w aplikacji mobilnej VeloBank?

Jak zapłacisz za zakupy online w aplikacji mobilnej VeloBank?

1
Wybierz VeloBank jako formę płatności

1-phone.png [885.81 KB]

Jeśli zakupy robisz na telefonie z zainstalowaną aplikacją mobilną VeloBank, to uruchomi się automatycznie przy przejściu do płatności. Wystarczy, że zalogujesz się do bankowości mobilnej i potwierdzisz transakcję.

2
Zaloguj się do aplikacji

2-phone.png [1.11 MB]

3
Sprawdź kwotę do zapłacenia

3-phone.png [556.90 KB]

Sprawdź dane transakcji i jeśli wszystko się zgadza, zaakceptuj automatycznie uzupełniony przelew.

4
Gotowe!

4-phone.png [811.39 KB]

Po chwili wrócisz na stronę sklepu. Sprzedawca od razu otrzyma powiadomienie o Twojej płatności i będzie mógł realizować zamówienie.

Aplikacja VeloBank

Jeśli nie masz jeszcze zainstalowanej aplikacji VeloBank, pobierz ją ze sklepu właściwego dla Twojego telefonu:

  Download_on_the_Huawei_AppGallery

Aplikacja jest dostępna dla telefonów z systemem Android od wersji 7.0 lub wyższej oraz iOS od wersji 15.0 lub wyższej.

W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych znajdziesz na www.velobank.pl/slownik

Kontakt

Kontakt telefoniczny

+48 22 203 03 03

Centrum Obsługi Klienta Premium dostępne 7 dni w tygodniu, w godzinach 7:00 – 22:00. Opłata za połączenie wg taryfy operatora.

Napisz do nas wiadomość