Usługa wielowalutowa
- Strona główna
- Private Banking
- Codzienne bankowanie
- Usługa wielowalutowa
Menu - segmenty
Menu kontaktowe
Jedna karta umożliwiająca płatności bez przewalutowania w 10 walutach – EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY
Możliwość włączenia usługi na karcie debetowej, również wirtualnej
Waluta transakcji zostanie rozpoznana automatycznie, dzięki czemu odpowiednia kwota zostanie pobrana bezpośrednio z rachunku walutowego – pod warunkiem posiadania wystarczających środków
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Wpłać odpowiednią ilość środków na rachunek.
Podłącz rachunki walutowe do swojej karty debetowej za pośrednictwem bankowości internetowej, bankowości mobilnej lub w dowolnej placówce VeloBanku.
Dokonaj transakcji za granicą lub w Internecie i oszczędzaj na przewalutowaniach.
1
Zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej
2
Wybierz zakładkę „Finanse”
3
Wejdź w „Szczegóły karty” swojej karty debetowej wydanej przez VeloBank
4
Wybierz „Podłącz konto walutowe do karty”
5
Zatwierdź podłączenie rachunku walutowego do karty debetowej. Zrobisz to poprzez mobilną autoryzację lub kod SMS.
Rachunki walutowe możesz podłączać i odłączać od karty w dowolnym momencie. Rachunek w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej.
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w walutach: EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Podłączenie/odłączenie rachunku walutowego do karty debetowej może odbyć się w placówce Banku, za pośrednictwem bankowości internetowej i mobilnej oraz na Infolinii.
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wszystkich kartach wydanych do kont osobistych – VeloKonto, VeloKonto Premium oraz VeloKonto Private Banking.
Nie. Zarówno aktywacja, jak i korzystanie z usługi są bezpłatne.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe.
W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Regulaminie rachunków bankowych, kart debetowych oraz usługi bankowości elektronicznej i usługi bankowości telefonicznej w VeloBank S.A. dla osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej”. Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów oraz opis usługi DCC znajdują się w Regulaminie usługi. Pozostałe opłaty za Karty debetowe określone są w TOiP.
Ofertę kantoru walutowego udostępniamy dla Ciebie, jeśli posiadasz u nas konto osobiste w złotych oraz konto walutowe w walucie, którą chcesz kupić lub sprzedać.
Warunki działania kantoru oraz szczegółowe informacje o jego funkcjonalnościach znajdziesz w komunikacie oraz regulaminie kantoru walutowego. Dokumenty udostępniamy na velobank.pl i w naszych placówkach
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Bank posługuje się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdują się na velobank.pl/slownik