Funkcja wielowalutowa
- Strona główna
- MŚP i korporacje
- Obsługa bieżąca
- Funkcja wielowalutowa
Menu - segmenty
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta Biznes lub VeloKonta Biznes Max wraz z kartą Mastercard Executive Business Card.
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF
Wpłać środki lub dokonaj przewalutowania
Złóż wniosek w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej lub za pośrednictwem Obsługi Contact Center lub Centrum Wsparcia Biznesu
Zapłać kartą firmową z funkcją wielowalutową - dokonaj transakcji za granicą lub w internecie i nie ponoś kosztów za przewalutowania
Skorzystaj z funkcji wielowalutowej
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Podłączenie/odłączenie rachunków walutowych do karty debetowej możesz zlecić za pośrednictwem:
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty. Usługa może być uruchomiona na wydanych kartach MasterCard Executive BusinessCard.
Nie. Bank nie pobiera opłaty za aktywację usługi.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Ogólnych warunki umów w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A. oraz w Regulaminie w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A.
Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów znajdują się w Tabeli opłat i prowizji VeloBank S.A. dla Klientów Firmowych.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Firmowych dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą