Funkcja wielowalutowa
- Strona główna
- MŚP i korporacje
- Obsługa bieżąca
- Funkcja wielowalutowa
Menu - segmenty
Nie musisz wnioskować o nową kartę. Usługa dostępna jest dla wszystkich posiadaczy VeloKonta Biznes lub VeloKonta Biznes Max wraz z kartą Mastercard Executive Business Card.
Otwórz rachunek walutowy w EUR, USD, GBP, CHF
Wpłać środki lub dokonaj przewalutowania
Złóż wniosek w Bankowości Internetowej, Bankowości Mobilnej lub za pośrednictwem Obsługi Contact Center lub Centrum Wsparcia Biznesu
Zapłać kartą firmową z funkcją wielowalutową - dokonaj transakcji za granicą lub w internecie i nie ponoś kosztów za przewalutowania
Skorzystaj z funkcji wielowalutowej
W ramach usługi wielowalutowej Klient może podłączyć do karty rachunki walutowe prowadzone w PLN, EUR, USD, GBP, CHF, NOK, SEK, DKK, CZK, HUF, JPY.
Podłączenie/odłączenie rachunków walutowych do karty debetowej możesz zlecić za pośrednictwem:
Nie ma konieczności zamawiania nowej karty.
Nie. Bank nie pobiera opłaty za aktywację usługi.
Do karty debetowej może być podłączony tylko jeden rachunek walutowy w danej walucie. Rachunek prowadzony w PLN powiązany jest z kartą debetową na stałe. W przypadku braku odpowiednich środków na rachunku walutowym, kwota transakcji zostanie pobrana z podstawowego rachunku prowadzonego w PLN. Transakcja zostanie rozliczona na zasadach określonych w „Ogólnych warunki umów w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A. oraz w Regulaminie w zakresie prowadzenia rachunków bankowych dla klientów firmowych w VeloBank S.A.
Wysokość prowizji za wypłaty gotówki z bankomatów znajdują się w Tabeli opłat i prowizji VeloBank S.A. dla Klientów Firmowych.
W reklamie posługujemy się nazwami handlowymi - odpowiadające im nazwy usług reprezentatywnych i ich definicje znajdziesz na velobank.pl/slownik.
Szczegóły dotyczące funkcjonowania usługi wielowalutowej oraz Tabela Opłat i Prowizji dla Klientów Firmowych dostępne są na velobank.pl oraz w placówkach VeloBanku.
Zadzwoń z telefonu stacjonarnego lub komórkowego:
Infolinia dla Klientów firmowych i Sektora publicznego dostępna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00.
Opłata za połączenie wg taryfy operatora.
Napisz do nas - skontaktujemy się z Tobą